@June je ziet al lichte pigmentvlekken doorkomen aan de zijkanten van haar gezicht. Bij haar jukbeenderen en ook aan de zijkanten van haar voorhoofd. Ook zie je heel licht een randje pigment boven haar bovenlip.
Dat is al zonschade, denk ik. Ben geen huidtherapeut en het kan ook door het filter komen wat ze gebruikt. Pigmentvlekken kun je weg laten halen met een laser volgens mij.
Ik vind Doutzen er gewoon goed uitzien. Bijna iedereen krijgt of heeft wel wat vlekjes.
Kan ook hormonen zijn! Ik smeer me altijd in met spf 50 en draag een hoed/pet en krijg sinds een jaar opeens een zieke pigmentsnor als ik even in de zon heb gezeten haha. Dat trekt vanzelf weer weg als je hormoonbalans weer verandert (zie je ook vaak bij zwangere vrouwen)
Ik denk dat een topmodel als Doutzen haar huid en gezicht juist wel goed beschermd en verzorgd. Haar gezicht is letterlijk haar bron van inkomsten (of was, weet niet of ze nog veel modellenwerk doet)
Ja klopt, ik hoop dat het wegtrekt want ik heb er ook last van. Wil het eigenlijk weg laten peelen o.i.d. Kan best zijn dat het bij mij door de pil gekomen is want die heeft als bijwerking dat je zo’n pigmentsnor op je bovenlip kan krijgen. Dat heb ik weer geleerd van delia skinmasters, zij vertelde dat in een vlog van haar. Staat dus blijkbaar ook in de bijsluiter maar veel mensen lezen niet. Ik in elk geval niet
Ik vind Doutzen prachtig op die foto.
Maar inderdaad, een verkleurd randje boven haar lip. Ik heb dat ook, bij mij is dat een zwangerschapsmasker
Vlgs mij is dat gewoon deel van lipliner of stick? (gebruik zelf alleen mascara ).
Ging naar aanleiding van de foto naar haar insta, maar wat een prachtig huis verkoopt Isa, ze is dan wel een wappie, smaak heeft ze wel! Overigens zie ik op de insta van haar man dat ze ook niet in klimaatverandering geloven/denken dat het een complot is.
En wat een geld krijgt ze daar voor zeg. Kan ze wel lekker van leven haha
Welke Isa is dit eigenlijk?
Kriens (greens op insta)
Haha ja pfoe, dan denkt het woord welzijnswappie inderdaad goed de lading
Haha ik vind die Isa ergens best iets hebben.
Misschien vind ik het ook gewoon wel verfrissend, zo’n insta account met enorm veel volgers maar zonder uitgebaat kind en spon.
En ik mag gewoon al maanden haar stories kijken zonder dat ik haar volg en ik ben vast niet de enige
Overigens gaat ze denk ik uit elkaar? Of latten. Ze zoekt in ieder geval huurruimte voor haarzelf en haar kind.
Ze is al een tijdje uit elkaar
Is Jorn Luka haar ex?
Nee
Hahah nee een van haar beste vrienden. Ze heeft wel eens stories met haar expartner gemaakt maar dat is echt heel lang geleden.
Thanks ik heb die ex dus idd ooit op haar stories gezien en vond hem geloof ik wel leuk maar een tikje sloom ofzo. Ik had het idee dat ie op Jorn Luka leek maar het is te lang geleden.
Ben nu wel benieuwd of haar wappiezijn reden van de breuk is.
Dit zie ik ook ineens overal voorbijkomen maar dat is dus niet haar man.
Aah ok, dan heb ik me vergist. Wie is horn Luca eigenlijk? Die naam komt me ook bekend voor…