Mommybloggerstopic #7

Horn :joy::joy:hij is dus een vriend van Isa met ik geloof dezelfde ideeƫn (ga nu even op zijn account kijken). Echt heerlijke irritainment dit.

1 like

Hahahaha love autocorrect!

Ik wilde voor mn werk meedoen aan een tof programma, maar Jorn Luka is een van de sprekers en wat ik van he zie is mij iets te wappie en dat gedachtengoed wil ik niet sponoren :grimacing: of valt ie wel mee?

1 like

Nee hij valt niet mee.

13 likes

Krijg haar echt niet gevonden, lijkt wel of ik geblokkeerd ben. Maar kende haar niet eens…

2 likes

https://instagram.com/isagreens?utm_medium=copy_link

2 likes

Haha que? Ze zet misschien haar kids niet op de foto, maar misbruikt haar vrouw zijn/moederschap om als zogenaamd bezorgde vrouw/moeder tegen vanalles aan te trappen. Dat nog naast alle bullshit die ze post. Dat is toch niet ā€œverfrissendā€?

56 likes

HĆØ bah ik zie dat een van m’n beste vriendinnen haar volgt. Ze had een afspraak voor een prik maar heeft ā€˜m last minute toch afgezegd ivm kinderwens. ā€œVoelt niet goedā€ Nu begrijp ik waarom als je al die wappies volgt. Is echt niet tegenop te lullen als weldenkend mens die liever gelooft in de wetenschap en gezond verstand. Nu gaat ze niet op feestjes (verjaardag) komen omdat zij dan niet is gevaccineerd, ik vind dat echt de wereld andersom.

7 likes

Hoeveel vraagt ze ervoor dan?

Moet toegeven dat ik het ook een heel tof huis vind. In het begin toen ik haar eens googelde kwam ik op deze pagina, ze is er dus mee op tv geweest:

(gekocht voor een ton)

edit: ff m’n spelfout verbeterd

3 likes

https://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-88848080-louwerslootstraat-148/

6 ton. Prachtig huis inderdaad, behalve dan die betontegels in de tuin misschien.

(De link staat in haar instastory)

Edit; haha deze overview van tuinen. Gelukkig wel wat bomen er tussen maar verder allemaal onderhoudsarme paleistuinen hoor 🄲

5 likes

Dit soort huizen is vaak wel nog behoorlijk geld ingestoken. Wij hadden interesse in zo’n soortgelijk project waarbij je 140m2 voor nog geen 1.5 ton kon kopen, maar je moest er wel van uitgaan dat je nog een ton of vier moest klussen want alles was verrot en je moet binnen een x periode aan best stevige eisen op bijvoorbeeld het gebied van duurzaamheid voldoen.

3 likes

Ja dat staat ook in deze omschrijving. Ik heb niet alles gelezen, maar wel dat ze eigenlijk een paar muren en fundering hebben gekocht destijds en de rest zelf moesten doen.
Ik heb geen idee hoe handig deze mensen zijn, maar denk dat er nog wel minimaal een ton geĆÆnvesteerd is.

Ja daar heb je gelijk in, geloof meteen dat ze er behoorlijk wat geld in heeft moeten steken (blijkt ook wel uit dat filmpje). Alleen die ton noemen is idd een beetje misleidend!

1 like

wow best een leuk mens in dit filmpje

4 likes

Geinig, wat veel media aandacht destijds. Ze stond ook in de Volkskrant: https://www.volkskrant.nl/cultuur-media/de-muren-zaten-onder-de-graffiti-en-overal-lagen-muizenkeutels~bc79f788/

Gaat dat toevallig, of geef je jezelf op?

Vind het huis heel mooi geworden. Zo minimalistisch (ā€œScandinavischā€) en goed doordacht vanuit haar wensen

Ze zegt ook dat haar geld op een gegeven moment op was, dus denk wel aardige eigen investering

3 likes

Ik vind dat huis het enige leuke aan haar :sweat_smile:

7 likes

Wat een geld! Wel tof verbouwd, maar zo veel geld 🄲, ik schrik van de prijs per m2. Al krijgt ze het vast verkocht, good for her.

Ik ben het heel erg oneens met wat ze allemaal zegt over corona e.d., maar ik vind haar los daarvan eigenlijk sowieso best leuk overkomen.

2 likes

Ja dat heb ik dus ook als ik net op haar Instagram kijk haha. Ze komt ook wel intelligent over als ze praat. Maar die ideeƫn rondom Corona en complotten en the Great Reset (?), echt whyyyy

2 likes

Ik was niet overtuigd totdat ik die soort van hangmat situatie zag, zooo leuk. Ik wil daar echt chillen met een boek!