Forum voor democratie bijvoorbeeld.
Ja precies dit. Ik kan alleen over dieren praten maar ik heb ook wel eens een dagje hokken schoongemaakt en honden uitgelaten omdat ik vrij was en niks te doen had. Dat waarderen ze wel degelijk maar wat ik hier vooral zie is dat de goede doelen bijzaak zijn of een soort backdrop voor social media. Alles draait om hunzelf.
En juist als influencer kan je zoveel meer doen. Vraag Corendon om iets te doneren, doneer zelf wat van al je ad inkomsten, roep je volgers op om jouw voorbeeld te volgen. Met een ochtendje hokken schoonmaken kan een goed doel niet de huur, personeel en spullen etc betalen. En uiteraard zijn er gewoon goede doelen bij jou in de buurt die je kunt steunen.
Uiteindelijk gaat deze trip gewoon om vrouwen die willen chillen op het eiland en elkaar een klopje op de rug geven dat ze zo goed bezig zijn.
Ze was nogal laks met de coronaregels. Voerde ze alleen uit hoe het haar uitkwam, iedereen kwam gewoon over de vloer bij haar in Amsterdam⊠etc. Ze zei er niet veel zelf over maar ze negeerde het gewoon, deed alsof er helemaal geen sprake van is/was. En nu zit ze lekker op curacao.
Jeetje dat ze ook gewoon doorgaan met op dezelfde toon door posten over hub helden daden. Het doet me heel erg denken aan âgreen washingâ maar dan met vrijwilligerswerk.
Al die mommy influencers die gesponsord zijn door maxi cosi en ff een autostoel, co-sleeper, volledige kinderwagen, wipstoel en kinder eetstoel krijgen voor een paar posts en filmpjes. Jaloerssđ©
Vond dit wel verhelderend.
Maar als âconsumentâ is het natuurlijk een beetje potato potatoe.
Je mist totaal het punt. Ook voor jou hoop ik dat je dit over een paar jaar wel snapt.
Oké zij is nu officieel mijn BEC.
Ik kan dat tuitlipje ook niet meer verdragen.
Vond haar eerst wel leuk om te volgen, zo jammer.
Ik mag toch hopen dat meer dan 0,01% van haar volgers inziet dat deze trip niet klopt
Alsof ze op een maandenlange wereldreis is geweest
Je kunt nu ook stemmen op de lodenleeuw. Ik heb gestemd op de Bellingaâs de meest irritante influencers. Deze mensen moeten echt aangepakt worden.
En dan ook nog een beetje reclame staan maken. Echt in welke wereld leven deze mensen
Sorry voor de dubbelpost maar omfg. Die stichtingen zijn er niet om jou iets te leren meid.
Hoort verhalen aan van mishandelde vrouwen: Nou daar heb ik dus zoân frisse andere kijk van gekregen
Nog net geen: Ik heb mijn man een dikke knuffel gegeven #countyourblessings
Liefde voor de natuur maar niet in mijn achtertuin, want dat is teveel werk
Disclaimer: dat is dus niet mijn gedachte maar wat tien uitvoertâŠ
Misschien heeft ze ingezien dat een all-inclusive resort fijner is dan een eigen vakantiehuis?
Wat een domme trut is zij ook. Al dat pretentieuze gelul altijd. Doe eens écht iets dat helpt voor de natuur.