Mommybloggerstopic #8

Elise Joanne reageerde dus serieus op die post met “vaginabrigade” oid :sob:

15 likes

Heerlijk hoe je de een wel censureert en de ander niet😂

2 likes

Wat hebben ze hard gewerkt he, daar op Curaçao :roll_eyes:

21 likes

Schaamteloos werkelijk

11 likes

Genant

7 likes

Ja, heerlijk toch? En waarom niet combineren met fashion? Neem Majoor Bosshardt bijvoorbeeld. Leek mij een heerlijk lief mens maar heb het idee dat haar stylist een creatief blok had. Ze had ook daklozen kunnen helpen én met wat lekkere frisse lookjes de daklozen kunnen laten zien wat de laatste fashion was. Zo’n gemiste kans…

12 likes

Waarschijnlijk is het een onschuldig kind dat achter dit account zit, maar ik zou het zo creepy vinden om ineens een fanaccount van m’n BABY tegen te komen op insta.:sob:

16 likes

The OG Miss Etam.

24 likes

:money_with_wings::money_with_wings:

20 likes

Dat denk ik wel in dit geval.

Overigens zijn we allemaal verbaasd dat kelly geen 40 is, maar ik ben tegelijkertijd net zo verbaasd dat sjenkie geen 8 meer is. Dat is echt een kleuter in het lijf van een volwassen vent. Goed stel samen :thumbsup:

13 likes

Over gelijkwaardige relaties gesproken :woozy_face:

9 likes

Dames en heren, er is een reactie van Sanny op de reactie van Loïs!

2 likes

Wat dan. Ben door beiden geblokt :flushed:

2 likes

Oke hans zet het dan meteen even hier neer

23 likes

Ai ai ai

Een weeshuis in Cambodja heb je ook niets te zoeken Sanny, dat is nou juist het punt.

41 likes

Echt zoveel meer respect voor Sanny nu ik weet dat ze wel een hele week in een vies en simpel huisje heeft geslapen.

39 likes

Login • Instagram Over een van deze foto’s volgens mij. Die dat ze een gezellige polonaise doet

1 like

Ik geloof niks over het toestemming vragen voor fotos eigenlijk

14 likes

Ik laat deze even hier achter, in de hoop dat één van de vrouwen uit dit clubje meeleest en denkt, aiiii, was misschien toch niet zo handig, dit tripje naar Curaçao.

7 likes

Goh ja want vrijwilligerswerk doen in een weeshuis is ook iets waar je trots op moet zijn :face_with_raised_eyebrow:

2 likes