Elise Joanne reageerde dus serieus op die post met “vaginabrigade” oid 
Heerlijk hoe je de een wel censureert en de ander niet😂
Schaamteloos werkelijk
Genant
Ja, heerlijk toch? En waarom niet combineren met fashion? Neem Majoor Bosshardt bijvoorbeeld. Leek mij een heerlijk lief mens maar heb het idee dat haar stylist een creatief blok had. Ze had ook daklozen kunnen helpen én met wat lekkere frisse lookjes de daklozen kunnen laten zien wat de laatste fashion was. Zo’n gemiste kans…
Waarschijnlijk is het een onschuldig kind dat achter dit account zit, maar ik zou het zo creepy vinden om ineens een fanaccount van m’n BABY tegen te komen op insta.
The OG Miss Etam.

Dat denk ik wel in dit geval.
Overigens zijn we allemaal verbaasd dat kelly geen 40 is, maar ik ben tegelijkertijd net zo verbaasd dat sjenkie geen 8 meer is. Dat is echt een kleuter in het lijf van een volwassen vent. Goed stel samen 
Over gelijkwaardige relaties gesproken 
Dames en heren, er is een reactie van Sanny op de reactie van Loïs!
Wat dan. Ben door beiden geblokt 
Oke hans zet het dan meteen even hier neer
Ai ai ai
Een weeshuis in Cambodja heb je ook niets te zoeken Sanny, dat is nou juist het punt.
Echt zoveel meer respect voor Sanny nu ik weet dat ze wel een hele week in een vies en simpel huisje heeft geslapen.
Login • Instagram Over een van deze foto’s volgens mij. Die dat ze een gezellige polonaise doet
Ik geloof niks over het toestemming vragen voor fotos eigenlijk
Ik laat deze even hier achter, in de hoop dat één van de vrouwen uit dit clubje meeleest en denkt, aiiii, was misschien toch niet zo handig, dit tripje naar Curaçao.
Goh ja want vrijwilligerswerk doen in een weeshuis is ook iets waar je trots op moet zijn