Mommybloggerstopic #8

Lol

Het voelt als thuiskomen en worden niet voor niets krachtplekken genoemd. En ja, veel mensen voelen zich nog steeds oncomfortabel of vinden het maar raar of “zweef” maar wat er is eigenlijk zo raar aan om je op te laden aan de natuur aangezien dat is waar we een onderdeel van zijn?

maar als ze in haar eigen tuin staan zijn het “allemaal struiken en shit en weet ik het wat” en is groen gewoon niets voor haar.

11 likes

Iemand recent nog wat van Wil en/of Tien gehoord?

2 likes

Ja ik denk dat je de mijne bedoelt. Ik heb kritiek geleverd en ben nu geblokt en mijn commentaar is weg. Domme trut die ze is.
Ik had iets in de trant van ‘wat een grap, je houdt zoveel van de natuur maar je tuin ligt vol tegels’ gezegd. Omdat ik dat ook echt vind. Al dat loze gelul altijd, maak het eens een keer waar in daden ipv mooie zweverige praatjes. Maar zoals verwacht, alleen ‘positieve’ mensen welkom. Slijmballen en hielenlikkers dus.

15 likes

Nou meittt, zeker een funny fact! Komt vast omdat ze allemaal totally in-line met de moon zijn. Heeft vast niets te maken met dat ze allemaal gratis kleding hebben gekregen voor de trip :joy:

43 likes

Kelly Caresse krijgt een 4e dochter. Moest gelijk aan Wil van Tien denken met haar piemelkwartet. Kelly Caresse heeft een k*ttenkwartet nu.

25 likes

Ik vind het meest schrikbarende nog steeds dat Kelly geen vrouw van 40+ is.

Ik kan er echt niet bij dat wij bijna dezelfde leeftijd hebben.

Edit: Kelly is 4 jaar jonger dan Mascha??!! Hoe dan

44 likes

Elise Joanne reageerde dus serieus op die post met “vaginabrigade” oid :sob:

15 likes

Heerlijk hoe je de een wel censureert en de ander niet😂

2 likes

Wat hebben ze hard gewerkt he, daar op Curaçao :roll_eyes:

21 likes

Schaamteloos werkelijk

11 likes

Genant

7 likes

Ja, heerlijk toch? En waarom niet combineren met fashion? Neem Majoor Bosshardt bijvoorbeeld. Leek mij een heerlijk lief mens maar heb het idee dat haar stylist een creatief blok had. Ze had ook daklozen kunnen helpen én met wat lekkere frisse lookjes de daklozen kunnen laten zien wat de laatste fashion was. Zo’n gemiste kans…

12 likes

Waarschijnlijk is het een onschuldig kind dat achter dit account zit, maar ik zou het zo creepy vinden om ineens een fanaccount van m’n BABY tegen te komen op insta.:sob:

16 likes

The OG Miss Etam.

24 likes

:money_with_wings::money_with_wings:

20 likes

Dat denk ik wel in dit geval.

Overigens zijn we allemaal verbaasd dat kelly geen 40 is, maar ik ben tegelijkertijd net zo verbaasd dat sjenkie geen 8 meer is. Dat is echt een kleuter in het lijf van een volwassen vent. Goed stel samen :thumbsup:

13 likes

Over gelijkwaardige relaties gesproken :woozy_face:

9 likes

Dames en heren, er is een reactie van Sanny op de reactie van Loïs!

2 likes

Wat dan. Ben door beiden geblokt :flushed:

2 likes

Oke hans zet het dan meteen even hier neer

23 likes