Mommybloggerstopic #8

God WAAROM zet je je kinderen bij voorbaat al zo voor paal?

11 likes

En Djurre zijn zaadloos zaad niet vergeten :smiling_face_with_tear:

7 likes

13 likes

OMG ik ook niet? Ik dacht: doe even normaal, kunnen zij het helpen dat ze zweetvoeten hebben :rofl:

29 likes

Voor geld

3 likes

WAS het maar van zweetvoeten ja! :joy:

7 likes

Dat dacht ik dus ook, nu heb ik hier gelezen dat dat niet zo is en zal ik dit nooit meer vergeten :tired_face: :face_vomiting:

3 likes

Hopen dat insta over 10 jaar is opgedoekt voor die kindjes

5 likes

Om Nielsen maar even te quoten richting Wil: ‘Waarom zou je dat doen?!’

7 likes

Ja ik ook hahaha :joy:

4 likes

Ik zei echt hardop ‘holy shit’ toen ik dit zag.

Fijn dat we geforceerd worden op die manier te kijken naar haar 3 kinderen die op internet staan. Zaten we (en die kinderen) echt op te wachten.

6 likes

Geforceerd? Gedwongen. Enne je wordt niet gedwongen. Of word je onder schot gehouden?

5 likes

Ik mis de :nauseated_face: nog steeds als like-reactie voor dit soort posts (@ moderators :eyes:)

Edit: @Lula hahahah :joy: :clap:t2:

15 likes

Zijn er hier mensen die thingsjulialoves volgen? Ik ben echt verbaasd hoeveel spon zij ĂŒberhaupt al heeft, maar ook hoe vaak ze haar zoontje gebruikt. Zelfs als het niet eens kind/baby gerelateerd is. Volgens mij heeft de meit door hoe goed haar content het doet met kind in beeld

3 likes

Ook aaaaal die stories elke dag met kind in beeld. Echt bijna alles gaat alleen maar over hem. Zn hapjes, slaapjes, etc
Btw die vraag in haar vraagsticker over air-up. Echt overduidelijk spon. Maar heeeel “toevallig” dat die gesteld werd hoor, not. Zie dat merk ook bij andere influenza’s gepromoot worden vandaag. Lekker opvallend

3 likes

Iemand weet het ook te presteren om in de comments te informeren naar het merk wasmand :rofl:

2 likes

Leuk is hij he? En dan heb ik goed nieuws. Er komt binnenkort een leuke actie aan waarmee je hem met 15% korting kunt scoren als je mijn code gebruikt. :pray: :money_mouth_face: :thumbsup: houd mijn insta in de gaten!!1!

even geimproviseerd

6 likes

:nauseated_face:

8 likes

#wordsbymartine

26 likes

Misschien is dit die hilarische foetus van haar die via Tiens hoofd spreekt

19 likes