Mommybloggerstopic #8

Volgens mij kent ze haar wel langer. Ze heeft afgekolfde BV aan Mathilde gegeven toen haar man in het ziekenhuis lag en Mathilde zelf niet meer borstvoeding kon geven

11 likes

Oh echt sorry dan heb ik niks gezegd!

4 likes

Bizar inderdaad dat kleur zoveel volgers bijkomen na zo’n verschrikkelijke gebeurtenis. Ik volg haar al een jaar ofzo en soms zegt ze er ook iets over in haar stories. Dat het een beetje voelt als ramptoerisme.

Maar ja, tegelijkertijd heb je een openbaar profiel om juist een groot bereik te hebben denk ik dan. Maar tegenstrijdig is het wel. Die balans lijkt me moeilijk te vinden.

9 likes

Mathilde is geen influencer, tenminste, niet als baan voor haar inkomen, wel af&toe een sponactie. Ze is kraamverzorgende, zit in de Ziektewet.

Overigens heeft ze er zelf ook eens iets over geschreven, de extra volgers bij tragedies: https://www.instagram.com/p/CSCZjuzjPVt/?utm_source=ig_web_copy_link

4 likes

ja is ook zo. Mijn reactie was overigens mn bedoeld op dat je aangaf dat je persoonlijke tragedie direct in verband staat met je inkomsten. Dat is dus bij Mathilde niet het geval.

3 likes

Ja kan me nog herinneren dat ik haar net voor deze post begon te volgen en me toen echt aangesproken voelde haha. Volgens mij heeft ze mij toen ook verwijderd als volger. Vond ik prima en ik zoek haar gewoon af en toe op.
Hierdoor denk ik wel dat ze niet blij is met de explosie aan nieuwe volgers en deelacties van mensen in hun stories. (en ja ze heeft een openbaar profiel, dat maakt het wel dubbel, maar ik snap ook dat ze er nu niet aan denkt om die op gesloten te zetten).
Tegelijkertijd denk ik ook wel… waar hebben we het eigenlijk allemaal over, het voelt zo futiel itt haar verlies.

7 likes

Die nieuwe reels van wilvantien weer… :roll_eyes:

9 likes

ik vind dit altijd zo’n teaser, want ik wil niet kijken want views geven+te lui om mn telefoon te pakken maar ik wil het wel graag weten haha

maar ja, ik snap ook wel dat je geen zin hebt om van alles een recap te geven

10 likes

Willemijn is zo cringy… en niemand interesseert zich de kwakjes van jouw mannen in huis

5 likes

12 likes

Ze doet dr was in de machine en dan als tekst; als je je realiseert dat je over een paar jaar allemaal krokante sokken van je zoons erin doet.

2 likes

oh jezus had ik nou maar niks gezegd (nee ik ben heel blij dat je deze cringe met me wilde delen! bedankt!)

7 likes

:face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

34 likes

Omg wat vreselijk… Zijn er mensen die dit grappig vinden?

19 likes

Waarschijnlijk de klasgenootjes van haar kinderen over tien jaar

68 likes

hoho: boysmom!

7 likes

Ik snapte het eerst niet eens :face_with_monocle::crazy_face:

6 likes

Misschien doen ze zelf wel hun was ? Of nee dat is alleen voor vrouwen.

15 likes

Sneu dat ons Wil haar piemelkwartet zo voor lul zet

44 likes

Er was ook al iemand in de reacties die zei dat ze ze nu al vond van haar tienerzoon. Zal je moeder maar zijn, die dat met herkenbare foto van haarzelf op internet zet :cold_sweat:

20 likes