Nou ja ze heeft ruim 44000 volgers, dus dat zijn dan wel veel weduwen met jonge kindjes, want dat is dan nog een van de weinige “oprechte” redenen die ik me in kan denken waarom je haar wilt volgen, omdat het herkenbaar voor je is.
Maar denk je dan dat ze die "nieuws"sites zelf heeft gebeld of gemaild? Dat dit tussen “rouwkaart uitzoeken” en “grafkist bestellen” op haar to do lijstje staat ofzo? Voor "nieuws"sites is dit natuurlijk een mooie tranentrekker, zo’n jonge vrouw die niet alleen haar kindje verliest maar daarna ook nog haar man, wordt vast veel op geklikt.
Ik heb even gegoogeld op haar naam en kom twee artikelen tegen waarvan de titels zijn “Dit is het bizarre leven van Mathilde: zoon Jona overlijdt en man sebastian wordt ernstig ziek” (oud artikel) en “Vreselijk: na overlijden van zoontje Jona, raakt Mathilde ook man Sebastian kwijt”. Nou ja, het is wel duidelijk toch wat het doel is van deze artikelen?
Dit is toch geen vergelijking
Fotograferen kan je hobby zijn, of wellicht ben je gewoon een natuurliefhebber of maakt hij foto’s van het gebied waar jij woont of naartoe op vakantie wilt of lord knows wat voor normale reden je daarvoor hebt. Maar dat geldt toch niet voor het account van deze vrouw? Andermans tragedie is toch niet je hobby?