Mommybloggerstopic #8

Hahahaha, malle Tien.

1 like

:nauseated_face: wugggghhhh… Ik begrijp niet waarom het grappig is om de hypothetische seksuele ontwikkeling van je kind online te zetten, ook niet als dat pas over een aantal jaar aan de orde is. Zouden wil en tien het zelf leuk hebben gevonden om terug te lezen dat hun moeders al vanaf de peutertijd reels hadden gepost met: ‘mijn gezicht als Wil over tien jaar een leuke paarse vieb laat zien van Easytoys’ of ‘Kan niet wachten tot ze straks met zelfliefde bezig is!’?:see_no_evil:

Edit: ik bedoel uiteraard niet dat er iets mis is met masturbatie of openheid over seksualiteit, maar ik vind het not done om ten koste van je kinderen grappig te zijn op insta voor meer interactie of geld.

27 likes

Nou echt he… Hopelijk bestaat Insta dan niet meer, of pakken de kinders ma terug met een reel over haar steeds doorlekkende Tena’s als ze weer heeft gelachen om haar eigen hilaaaaarische grappen.

Ik weet dat het brilletje van Wil een hip model is, maar krijg bij haar zulke ‘Tampert, kriminal polizei’ vibes. :woman_shrugging:
Misschien moet ze daar haar ding van maken, Jiskefet imitaties.

8 likes

#wordfoetus

9 likes

Ik denk dat dit juist onderdeel is van het probleem; dit zouden ze hilarisch vinden.

10 likes

En zo krijgt Siep de sloper opeens een heel andere betekenis :woozy_face:
Waarom moet dit eigenlijk openbaar in een reels, stuur dit dan gewoon naar mekaar en lach er eens hard mee (want dit is hun type humor blijkbaar), maar denk eens verder na of die zoontjes daar nu zo tevreden mee zullen zijn? Over 4 jaar is Jelle trouwens ook al 10, en wie weet kan hij dit zien? Misschien wordt hij hier ooit mee gepest (laten we natuurlijk hopen van niet!) maar je weet hoe kinderen kunnen zijn

2 likes

Of nog erger, het gesprek van de dag op het schoolplein. Die ouders zien dit ongetwijfeld ook

5 likes

Schaamteloos om dit soort ‘humor’ over de rug van je kinderen zo online te gooien (ookal gaat het over iets dat pas over zoveel jaar aan de orde is). Geeft wel weer aan dat die mommybloggers meer met zichzelf en hun likes bezig zijn dan het beschermen van hun kinderen.

12 likes

In mijn hoofd is hij echt nog steeds 3 ofzo. Zo bizar hoe snel de tijd gaat. In z’n algemeenheid :scream::older_woman:t2:

6 likes

Pff ik vind die ‘humor’ van Wil toch zo niet leuk. Zij is op mij ook echt nog nooit grappig uit de hoek gekomen. Waarschijnlijk hebben we gewoon hele andere humor, want blijkbaar zijn er wel mensen die dit grappig vinden.

12 likes

Welke rand :sob:

4 likes

Vraag dit niet :frowning:

1 like

Wauw.…Mathilde vertelt in haar stories dat er volgverzoeken binnenkomen op het account van sebastian haar man. Vraag mij echt af wat sommige mensen bezielen om ff doodleuk een volgverzoekje te sturen naar een instagram account van een overleden persoon. Dan kom je echt een paar hersencellen tekort🤦🏼‍♀️

12 likes

Alsof er ook niet zoiets bestaat als je kids uitleggen dat ze niet in hun sok hoeven te masturberen?

@Mar87 is toch van hetzelfde niveau als met zijn allen hier komen posten dat hij overleden is? Wat is nu het verschil: dat de een het fatsoen heeft om haar iig niet te laten zien dat ze aan her ramptoeristen zijn?

11 likes

Ik vind het verschil dat je haar nu direct confronteert via de telefoon van haar overleden man. Haar gaan volgen uit ramptoerisme (óf echt medeleven!) Is een stuk minder direct in mijn ogen

4 likes

Als je haar nu hier bespreekt (terwijl je weet dat ze pottenkijkers niet waardeert), haar nu gaat volgen, haar filmpjes nu kijkt confronteer je haar hier net zo goed mee. Roddelt over andere influencers die haar condoleren (en vervolgens gewoon een band met haar blijken te hebben). Een is wellicht iets erger dan de ander, maar het is dezelfde categorie.

4 likes

Ik zie hier een bericht plaatsen ook meer als een meelevend iets (is dat zo slecht)? Maar door het bericht te verspreiden (fora en insta stories) trekt het natuurlijk wel mensen aan (ramptoerisme). Aan de andere kant, mensen leven wel zo mee dat er meer dan 200k opgehaald is met die doneeractie.

7 likes

Maar ook zo’n doneeractie vind ik eigenlijk een beetje gek. Tuurlijk, iedereen is blij met geld (denk ik) maar is die actie opgezet vanuit waar iemand behoefte aan heeft of is het eigenlijk meer voor de volgers zodat zij hun gevoel van onvermogen kunnen afkopen of zo? Misschien heeft zij aangegeven geld nodig te hebben, dat weet ik niet. Maar als dat niet zo is vind ik geld geven bij zo’n gebeurtenis een gekke (hoewel begrijpelijke) reflex.

6 likes

Ze heeft eerder al wel eens geschreven dat ze donaties krijgen, dus die actie snap ik wel.

Als het echt zo’n ramptoerisme is om hier over haar te schrijven dan lijkt het me logisch dat we ermee stoppen. Anderzijds vind ik ondanks al het verdriet dat als ze haar volgers als ramptoeristen ervaart ze haar profiel op privé moet zetten. Zolang ze dat niet doet kan ze het anderen niet echt kwalijk nemen dat ze over haar praten.

8 likes

Ik zag zo snel op Fb dat er een heel krantenartikel over deze gebeurtenissen was, vraag me af of ze daar heel blij mee is. Heb het verder niet gelezen ofzo, wellicht was het wel een persoonlijk interview.

2 likes