Duidelijk, blij dat ze dit heeft gedeeld. Kan je dus gebruiken bij een klootzak of een homo, want dat is natuurlijk hetzelfde… 
Weetje tegen zoveel stomheid is gewoon niet meer op te boksen.
Ja want die app is het probleem. Verder is er niets aan de hand of zo 
Doet me hieraan denken haha, iemand die iets soortgelijks had geplaatst en mensen daar allemaal mee aan de haal gingen 
Als je het niet ziet, is er het niet toch 
Begrijp sowieso niet waarom die zusjes zoveel volgers hebben. Vind ze echt saai en zoals iedereen op insta.
Wajow, ik kwam dit tegen op tiktok.
Echt bizar hoe sommige influencers denken dat dit gedrag oké is.
Oke maar… hoezo pas op 01-12 en niet op 13-11 om 21:05. Dan zijn we NU van alle problemen af 

Zo lekker naief
Oh wat verschrikkelijk dit.
Ik kwam dit op instagram tegen en vroeg mij oprecht af, zijn dit wel roetveegpieten? (Weet niet of dit het juiste topic is)
Weg. (Foto van een instagrammer waar roetveegpieten op Zouden staan)
ze hebben t randje in ieder geval wel heel erg opgezocht 
Ik vind het ook twijfelachtig of je dit roetveeg mag noemen, maar de tekst erbij is sowieso fout
Dit zijn echt geen roetveeg pieten + alle andere kenmerken zijn er nog, lippenstift, pruik, etc. Ik snap echt niet dat het zo moeilijk is voor mensen, als je naar de landelijke intocht kijkt dan zie je hoe het ook kan
Nee dit is ‘gewoon’ zwarte piet, zie ook de rode lippen en het haar
Nog zoveel intochten met zwarte pieten tegengekomen op instagram. Werd er oprecht ongemakkelijk van. 2021 c’mon.
Het is trouwens door instagram (wederom) verwijderd, dus ik zal het hier ook weghalen!