ze hebben t randje in ieder geval wel heel erg opgezocht
Ik vind het ook twijfelachtig of je dit roetveeg mag noemen, maar de tekst erbij is sowieso fout
Dit zijn echt geen roetveeg pieten + alle andere kenmerken zijn er nog, lippenstift, pruik, etc. Ik snap echt niet dat het zo moeilijk is voor mensen, als je naar de landelijke intocht kijkt dan zie je hoe het ook kan
Nee dit is âgewoonâ zwarte piet, zie ook de rode lippen en het haar
Nog zoveel intochten met zwarte pieten tegengekomen op instagram. Werd er oprecht ongemakkelijk van. 2021 câmon.
Het is trouwens door instagram (wederom) verwijderd, dus ik zal het hier ook weghalen!
Uit nieuwsgierigheid de intocht in het dorp waar mijn ouders wonen opgezocht, en tot mijn verbazing was de intocht daar dit jaar met roetpieten. Ze bleven de afgelopen jaren hardnekkig vasthouden aan zwarte piet, en ik had de hoop eigenlijk al opgegeven, maar uiteindelijk hadden ze blijkbaar toch door dat het echt niet langer kon.
Mascha doet toch precies hetzelfde?
Wat is er toch met insta mommyâs en het delen van poep verhalen van hun kinderen? Ik open mijn bedrijfs insta en 4 posts van verschillende mensen over de poep van hun kind. Gelijk allemaal ontvolgt. Iedereen poept, zo bijzonder is je kind niet dat ie kan poepen en dat je het moet delen.
Het is toch haar product, van haar als merk? En, de Mascha planner?
Ik vind het wel grappig eigenlijk! Zou niet met een tas ervan gaan lopen maar dat zou ik met âstructuur junkieâ ook echt niet doen
Pfff arm kind⊠hartverscheurend
Oh nee wat erg.
Wow, ziek ditâŠ
Edit: kwam dit artikel tegen Jordan Cheyenne Bio: From 'Girl Boss' to Canceled Mom Vlog Channel
Ze heeft haar YouTube kanaal gelukkig verwijderd
WowâŠecht heftig.
Benieuwd wat voor stoornissen dit op latere leeftijd oplevert bij deze generatie. Echt ziek gedrag v die moeder
Ik was nooit âfanâ van E.lise J.oanne, maar wat ze heeft meegemaakt met het overlijden van haar dochtertje is zo hartverscheurend. Ze post er over op haar stories en elke keer raakt het me zo erg. Niet te vatten door wat zij moeten gaan qua verdriet.
Edit: ik ben van plan elke campagne post van haar te liken want moet zo gek zijn om nu weer te moeten campagnes etc. uitwerken omdat er terug geld moet binnen komen, terwijl je nog verscheurd wordt door verdriet.
Oh my. Ik wist dat het erg was maar dit⊠dit is emotionele mishandeling? Hoe KUN je dit je kind aan doen.
Sinds haar wappie-bullshit heb ik haar en Manon ontvolgd eerder dit jaar. Lijken echt geen snuggere mensen te zijn.
Ik werd er ook echt stil van. Ook wat ze zei over het besef van tijd. Dat ze hoopt weer iets van zichzelf terug te vinden ooit. En dat je er per dag weer een klein stapje verder bent in het âmee leren omgaanâ. Maar dat dat ook betekent dat haar dochtertje op enig moment langer niet meer leeft dan wel. Zo dubbel. Wat verschrikkelijk. Vind het heel knap hoe ze alles onder woorden brengt en zo eerlijk is over haar/hun proces
Hier het zelfde !