ha ja ik ben soms echt benieuwd wat de dames vragen voor bijv. in een insta storie voor een kortingscode. 500 euro ofzo? hou je zeg 250 euro aan over? doe je dat 4 keer in de week dan heb je toch een leuk zakcentje…
Kortingscodes zijn volgens mij vaak voor een vast bedrag + deel van de opbrengsten afhankelijk van hoe vaak die code gebruikt wordt.
Veel meer denk ik. Ik werk wel eens met micro influencers en daar gaat al meer geld naartoe
Maximaal genieten dit
Dat geldt niet alleen voor die Desenio crap hoor. Hoe vaak zie je influencers in dagelijkse stories/vlogs in kledij van guts en gusto, chiquelle of met die Le Olive slippers en badjassen? Enkel tijdens een campagne of wanneer de volgers ‘toevallig’ vragen waar iets van is (“ik krijg deze vraag letterlijk 1000 keer”).
Ik heb daar op zich niet echt problemen mee, ik maar wanneer ze hun kind er ook nog voor gaan inzetten dan haak ik af. Celine van Nicefamily doet dit continu, check bijvoorbeeld haar laatste post met haar zoontje waarbij ze eerst spreekt over het niet goed slapen, om dan opeens een sprong te maken naar ‘ik schafte onlangs juweeltjes aan, jullie vragen mij vaak naar mijn juweeltjes dus bij deze een leuke tip’ om dan nog een kortingscode erachteraan te gooien.
Je weet zeker dat iets kan?
Maw de kans is groter dan nul?
Begrijp ik het zo goed?
Volgens mij vraagt Monica Geuze 10k voor een reguliere post!
500? echt veel meer!
ja voor een storie hè? Stel je hebt 30k aan volgers, is 500 euro dan veel gevraagd?
Heb werkelijk geen idee qua prijzen maar nieuwschierig ben ik wel
Hebben ze verder in hun Armed Angels al Hello Fresh bereid?
Ja hoor, na het fotograferen van hun Bloomon bos of na een rondje te hebben gereden op een elektrische bakfiets.
Wel met de Desenio poster op de achtergrond en de Daniel Wellington horloge om hun pols.
Wat is er met haar lippen
De filter in de video, de spelfouten en argumentatie in het bericht.
Niet zo veel volgens mij? Lijkt alsof ze haar lippen tuit.
Wat is er met… haar?
Heb jij wel eens iets gekocht nadat een influencer hier reclame voor maakte?
- Ja, bij Hello Fresh.
- Ja, bij Albelli.
- Ja, bij Waterdrop.
- Ja, bij Bloomon.
- Ja, bij Armed Angels.
- Ja, bij iets anders.
- Nee, maar sluit het niet uit.
- Nee, uitgesloten.
0 stemmers
Ik blijf een Hollander geef mij kortingscode
10 jaar geleden een paar zilveren Nikes gekocht omdat een graphic designer ze droeg en ik ze ook leuk vond. Maar zij maakte geen reclame voor de schoenen, sterker nog ik moest behoorlijk goed zoeken om datzelfde paar online te kunnen vinden. Maar ik vind FF’ers soms wel influencers zoals sokkeninfluencer @Soy.peor .
Ik koop uit principe niet waarvoor reclame wordt gemaakt door influencers en ik vind het doorgaans ook alleen maar troep die ze aanprijzen.