Mommybloggerstopic #8

Ik zou Artipoppe, nog afgezien van hun gepredikte nonsens en ellendige reclame’s, alleen al links laten liggen vanwege de influencers die dit merk promoten. Ik krijg de kriebels van de Boomsma’tjes bijvoorbeeld.

Voordat ik mij bewust was van bovenstaande, heb ik wel eens een Artipoppe om gehad en ik vond het niets bijzonders. Team draagdoek (door iemand laten weven) en Lenny Lamb hier. LL is ook niet spotgoedkoop, maar van goede kwaliteit. Voor zo’n prijs als van de Artipoppe producten verwacht ik iets dat alle draagdoeken of draagzakken ontstijgt. Dat doet het niet.

11 likes

Ik vraag me bij Artipoppe ook altijd af wie hun social media doet. Zij plaatsen letterlijk bij ELKE zwangere/net bevallen vrouw op Instagram een comment: BN-ers, hele grote en kleinere influencers, Hollywood sterren… ik zie dan altijd weer een of ander slijmbericht van hen eronder staan.

2 likes

Mijn impopulaire mening:
Leer om dingen naast je neer te leggen. Zie je zo’n reactie of lees je zo’n bericht over borstvoeding dan kun je ook besluiten je schouders erover op te halen en je innerlijk op te vreten over zoveel kortzichtigheid. Hoeven zij hun verdienmodel niet op aan te passen wat mij betreft want het legt ze zeker geen windeieren.

Erover zeiken op een forum vind ik overigens prima, daar is het een forum voor maar vind dat sommige mensen wel heel aangetast reageren i.m.o.

17 likes

Stagiaires moeten ook iets te doen hebben.

7 likes

Ik denk dat er ook genoeg ouders zijn die niet rijk zijn die die draagzak kopen. Omdat ze denken dat ze echt de beste zijn, omdat ze het bij andere zien etc…

2 likes

Vond deze foto ook zo dom. Trek je dit aan je voeten ja als je met je baby gaat lopen?

17 likes

Ik zie dat ze Rihanna op hun profiel hebben staan, wat als ze beslist om flessenvoeding te geven. Gaan ze haar daar van de pagina verwijderen ??

Of zouden ze een deal met haar hebben.

3 likes

“Borstvoeden tot de vellen Dr aan hangen, anders moet je terug betalen”

2 likes

Ik vind dit ook zonder baby een bijzondere keuze om aan je voeten te doen haha

29 likes

En dit is niet ergonomisch en geen goede draagmanier voor je kindje.
Maar alles voor het imago.

16 likes

Die “moeder” trekt zelf een trui en spijkerbroek aan terwijl de baby maar een romper aanheeft? Of misschien alleen een luier.

3 likes

Ik hoop liever dat Rihanna gewoon komt met Fenty Baby met benodigdheden voor ouders en dan aangeprezen door mensen met verschillende huidskleuren lichaamstypes.

16 likes

Ja sorry Guys haha maar je kunt ook te ver gaan om heel die foto te analyseren. Tis gewoon een reclame foto toch niet een turulio van hoe je een baby moet dragen

7 likes

Maar je zou van een draagzakkenmerk toch wel ten minste verwachten dat ze waarde hechten aan ergonomie. Het is een baby, geen random zak aardappelen.

Een beetje alsof je een racefiets adverteert zonder zadel.

34 likes

Ik vind dit eruit zien alsof je moeder je roept om boodschappen uit de auto te halen en dit het enige paar schoenen is dat beneden stond

79 likes

Jaaaa das ook wel weer zo

1 like

En money making machine als je influencer bent. :dizzy:

5 likes

Jezus wat debiel, ondanks dat borstvoeding bij mij lukte, wat een kutmerk zeg wist helemaal niet dat ze er zo instonden. Mensen worden prima oud en gezond met formula.

2 likes

Wat een kutmerk idd :sweat_smile: ik combineer fles en borstvoeding omdat ik niet genoeg productie heb, moet ik mijn kind dan maar gewoon uithongeren ofzo? Mijn oudste krijgt trouwens sondevoeding, benieuwd wat die arts daar van zou vinden, over kunstmatig gesproken (dat ie zonder dood zou gaan is dan blijkbaar bijzaak). Overigens mee eens dat je je niet persoonlijk aangevallen moet voelen door een reclamebord, maar dat hele statement van die arts vind ik wel next level shittyness.

13 likes

Leuke kinderopvang voor alle mommybloggers

https://vm.tiktok.com/ZMLoGrMqu/?k=1

7 likes