Mommybloggerstopic #8

Hiermee laten ze in mijn ogen ook hun true colors zien qua hoeveel ze werkelijk geleerd hebben van BLM e.d. De insta eenuniekcliche zou hier een post van kunnen maken… witte influeners die ‘goed’ gaan doen.

8 likes

Heeft Sanny zichzelf gekloond of naar welke single White female magie zit ik te kijken daar midden en rechts?

11 likes

Het is dezelfde vrouw twee keer 100%

8 likes

Ook een zeer nobel beroep, achter dreetje aan rennen op schiphol :camera_flash::woman_facepalming:t3:

8 likes

Chique!!!

3 likes

Ah ik ging even Edwin googelen en ze hebben elkaar dus ontmoet op Curaçao, wat magisch. Bij een enorm prestigieus project, wie kent de Princess model of the year verkiezing niet?!

En dat weldoener zijn was ook direct een match!!! Kijk hoe bijzonder jongens!!! Een HIV BABY!!!

Vanuit haar :heart::heart::heart::heart::heart:

Vanuit hem :star::star::star::star::star:

Wauw, samen echt al jaren licht aan het brengen op Curaçao! Waar zou het eiland en alle aidsweesjes zonder hen zijn?

34 likes

Hebben jullie wel eens een hivkindje een flesje gegeven om indruk te maken op een man?

  • Nee maar als corendon me sponsort wil ik dat wel heel graag
  • Nee maar ik ga het manifesteren
  • Ja! Was echt magisch en lichtbrengend
  • Ik schiet mezelf nog liever door m’n kop heen

0 stemmers

6 likes

Hahaha wacht, dit staat echt ergens opgeschreven en heb je niet verzonnen net?

Jezus man wat een genante vertoning dit we care dit. Zouden ze dit zelf niet doorhebben, of is hun laatste beetje realiteitszin verdwenen door zo lang in de instagram bubbel te zitten.

13 likes

Nee is echt, het is nog meer totaal de weg kwijt dan Sylvie toen in de Beaumonde met ijshoorntjes en spijkerbroekmaat 24

Gelukkig is paparazzi Edwin er altijd voor z’n kinderen behalve als Froukje de Both weer eens date

10 likes

“Hiv-kindje” wtf dit is toch zeker geen geaccepteerde term om over mensen te praten?

65 likes

Ohh wat erg. De een knuffelt aidskindjes, de ander verlaat zijn eigen feestje omdat froukje de both een date heeft. Wat een mensen zeg.

Soms ben ik een beetje onzeker, en denk, ja wat voeg ik en mijn werk eigenlijk toe aan de maatschappij. En dan bedenk ik dat deze mensen er ook zijn

63 likes

Het zijn ook geen mensen in hun hoofd, het is een foto-op of een anekdote die dient als bewijs voor je dienende persoonlijkheid.

Hiv-kindje is gewoon makkelijker dan weer helemaal een naam te moeten onthouden, ze heeft het al druk zat met alle businessen en meditaties en aftandse modellenwedstrijden die ze moet jureren.

12 likes

Zouden ze nou een minuscuul sprankje van de kritische comments tot zich nemen -blijft hoop houden in de mensheid- ?

Zou er errrrgens een klein lichtje gaan branden? :bulb:

3 likes

Ik vind het zo grappig dat ‘We Care’ de goede doelen versie van Self Care moet voorstellen. Ik gok dat Other Care te weinig over henzelf ging of zoiets.

Hoop dat een journalist hier een goed stuk aan gaat wijden, want ik vind het echt tenenkrommend dat een groep best intelligente vrouwen van deze leeftijd en uit deze tijd met zulke achterhaalde ideeën wegkomt. Je zou bijna een ironische tegenactie beginnen om hun het licht te komen brengen.

6 likes

Wow uit hetzelfde artikel:

“ Ik weet nog precies hoe Edwin rook en wat hij aan had. Sterker: in het overhemd dat hij toen droeg, heb ik inmiddels twee kinderen gebaard.”

12 likes

Een kritische comment bij lovegraceandus is wel verwijderd. Hoop maar gewoon dat de comments érgens íets teweegbrengen .

Ik hoop ook op een goed stuk ergens als tegengeluid.

Ben benieuwd of ze vandaag in kekke ‘we care’ overalls naar het asiel gaan.

Ik weet gewoon niet wat ik hierop moet zeggen…

26 likes

Ergens lijkt het me wel lekker om zo achteloos, ignorant, zorgeloos arrogant in een bubbel te leven. Waarin je denkt een zonnestraaltje te zijn voor iedereen die je tegenkomt waar je jouw luxe leventje komt vieren. Vreselijke mindset, maar als je 'm zelf hebt is het vast leuk leven zo.

29 likes

“Niet lullen maar poetsen”
HAHAHAHHAH zo droevig dat ik er om moet lachen

“Heel veel lachen”
Ja echt hilarisch een blijf van mijn lijf huis

14 likes

Ik heb gewoon een nieuwe kritische reactie geplaatst onder het laatste bericht van Love, Grace & Us. :grinning_face_with_smiling_eyes:

9 likes