Mommybloggerstopic #8

Lekker bezig!

Ik ga de vraagsticker van Iris Zeilstra even spammen, prima besteding van m’n lunchpauze :wink:

afbeelding

9 likes

Wanneer breekt de tijd eindelijk aan dat influencers hun mond dichtdoen op foto’s?

5 likes

Speciaal hiervoor een account aangemaakt.

Quinty is hélemaal blij en aan het genieten. Ik vond de anderen behoorlijk cringeworthy, maar deze vrouw is schaamteloos.

5 likes

Neeeee… De kekke roze We CaRe overalls… Ik moet echt kotsen.

10 likes

Yes ik ook. Vond haar leuk om te volgen maar zo misplaatst dit.

1 like

Ik heb er gewoon geen woorden voor… in deze tijd van corona én klimaatissues naar de andere kant van de wereld vliegen om daar wat veren in je eigen reet te kunnen steken

16 likes


Met We CaRe er weer opgeborduurd. Allemaal in schoolreisjes uniform.

1 like

En natuurlijk is ze een puppy aan het knuffelen. Zo een die toch wel geadopteerd wordt. Ga dan met de stinkende maar wel heel lieve oude hond op de foto die er al jaren zit 🤷

Toch knap hoeveel je slecht kunt aanpakken bij een 3-daags reisje.

13 likes

Jup dit geloven ze echt, check maar de antwoorden van Iris op haar verhaal op instagram… Alleen maar verdedigen en benoemen hoeveel ze goed doen.

2 likes

Whahah ik ga helemaal stuk om die antwoorden van Iris waarom ze naar Curaçao gaan: “ja Anouk heeft hier een thuis gehad en is hier getrouwd…”
NOU EN?!

“Je kan wel geld storten en niet weten in wat voor handen het komt”, oké… maar ik moet dus wel € 20,- achter laten bij het uitchecken bij mijn hotel op Curaçao zodat er voedselboxen van gekocht worden? Alsof ik dan weet wat er met mijn geld gebeurt?

19 likes

Het lijkt echt bijna een parodie. En hoe ontzettend ze zichzelf tegenspreken met dat geneuzel over hoe geld niks oplost. Schaamteloos.

9 likes

Zo wat is dit een dom wijf

Geen geld want “ze lichtte op na onze knuffels, na onze woorden, ze lachte op het einde”, daar kan “geen geldbedrag tegen op” na jarenlange mishandeling had ze echt liever die knuffel van volslagen onbekenden die haar daarna nooit meer zien.

Want wat wil deze vrouw in het leven? “Ze heeft een thuis nodig, wil op eigen benen staan”, maar wat ze nodig heeft is absoluut geen geld want “geld geven is volgende week weer op”. Ja, en die knuffel die is natuurlijk voor in de eeuwigheid.

Als ze deze vrouw hun individuele prijs (gesponsord) voor de trip zouden geven, hebben we het over €5000 minstens schat ik. Een mooi investeer bedrag voor een woning huren voor deze vrouw zou je denken, of voor een opleiding beginnen… maar nee ze hebben nul vertrouwen in dat deze mensen zelf wijs met geld kunnen omgaan, dus krijgen ze een ochtendje een luisterend oor en een knuffel.

Sprakeloos. En deze vrouw is gewoon oud, niet alsof dit een naïve net-twintiger is, ze is in de 40. Edit: Dit is dus die Iris Zijlstra

72 likes

Hooooeeeeeeeeee kunnen deze tuttebellen zo DOM zijn ik kan er gewoon niet bij :exploding_head::exploding_head::exploding_head:

13 likes

Ja okee maar kom op jij en ik zijn ook poepieprivileged en zeker als we naar de gemiddelde bevolking van Curaçao kijken laat staan vrouwen in een blijf-van-m’n-lijfhuis maar wij hebben toch iets betere voelsprieten dan dit jaarclubreisje toch?

Ik word gewoon bijna agressief van al die bullshit die ik lees, kan het echt niet aan man aaaah

17 likes

Neeeeeeeeee!!!

Ik word hier ook echt heel, heel agressief van.

12 likes

Het ergste is dat ik zo geloof dat die vrouwen echt oplichtte toen er een stichting langskwam omdat zij waarschijnlijk ergens de hoop hebben dat zo’n stichting ook daadwerkelijk iets voor ze gaat betekenen. De bummer komt pas als de we care vrouwtjes weer thuis zitten en de vrouwen in het blijf van mijn lijf huis beseffen dat ze nooit meer omkijken.

Die obsessie ook met hoe mensen aan wie je geld doneert hun geld besteden. Al maken ze het in een week op is dat nog altijd meer dan één knuffel.

Die Iris is trouwens gewoon rijk. Ging naar een hbo opleiding die 15k per jaar kost en stopte er nog mee ook om te gaan ondernemen.

43 likes

Haha ik ook bepaald niet maar bedoel toch: ik ben minstens net zo wit, net zo Nederlands en net zo geschoold* als die vrouwen dus what’s their excuse?

(*om maar even wat te noemen ik heb nog met veel dingen geluk)

3 likes

Ze heeft vast geen kennis over de piramide van Maslow. Er is wel degelijk aangetoond dat als je onder andere je financiële situatie niet op orde hebt (onderste trede), het onmogelijk is om bijvoorbeeld te werken aan verwerking van de traumatische gebeurtenissen (combinaties van bovenste tredes).
Een knuffel of je verhaal kunnen doen, kan zeker op het moment zelf bijdragen aan ontspanning en emotieregulatie, maar daarnaast zullen altijd de zorgen blijven bestaan als deze niet worden aangepakt.

22 likes

Hoho.

Niet zomaar een knuffel. Iemand in de kracht zetten en licht brengen zodat ze geïnspireerd zijn zelf drie horeca zaken op te zetten met LoA (in werkelijkheid uit een rijk gezin komen en een rijke man hebben) en net zo te worden als deze inspirerende blondines :sparkles::dizzy:

19 likes

Sorry, hopelijk mag ik zelf ook ooit het licht ontvangen.

4 likes