Mommybloggerstopic #8

Vond deze foto ook zo dom. Trek je dit aan je voeten ja als je met je baby gaat lopen?

17 likes

Ik zie dat ze Rihanna op hun profiel hebben staan, wat als ze beslist om flessenvoeding te geven. Gaan ze haar daar van de pagina verwijderen ??

Of zouden ze een deal met haar hebben.

3 likes

“Borstvoeden tot de vellen Dr aan hangen, anders moet je terug betalen”

2 likes

Ik vind dit ook zonder baby een bijzondere keuze om aan je voeten te doen haha

29 likes

En dit is niet ergonomisch en geen goede draagmanier voor je kindje.
Maar alles voor het imago.

16 likes

Die “moeder” trekt zelf een trui en spijkerbroek aan terwijl de baby maar een romper aanheeft? Of misschien alleen een luier.

3 likes

Ik zou zelf de spon betalen van een klassieke Rihanna menace-post waarin ze even van wal steekt tegen Artpopi

7 likes

Ik hoop liever dat Rihanna gewoon komt met Fenty Baby met benodigdheden voor ouders en dan aangeprezen door mensen met verschillende huidskleuren lichaamstypes.

16 likes

Ja sorry Guys haha maar je kunt ook te ver gaan om heel die foto te analyseren. Tis gewoon een reclame foto toch niet een turulio van hoe je een baby moet dragen

7 likes

Maar je zou van een draagzakkenmerk toch wel ten minste verwachten dat ze waarde hechten aan ergonomie. Het is een baby, geen random zak aardappelen.

Een beetje alsof je een racefiets adverteert zonder zadel.

34 likes

Ik vind dit eruit zien alsof je moeder je roept om boodschappen uit de auto te halen en dit het enige paar schoenen is dat beneden stond

79 likes

Jaaaa das ook wel weer zo

1 like

En money making machine als je influencer bent. :dizzy:

5 likes

Jezus wat debiel, ondanks dat borstvoeding bij mij lukte, wat een kutmerk zeg wist helemaal niet dat ze er zo instonden. Mensen worden prima oud en gezond met formula.

2 likes

Wat een kutmerk idd :sweat_smile: ik combineer fles en borstvoeding omdat ik niet genoeg productie heb, moet ik mijn kind dan maar gewoon uithongeren ofzo? Mijn oudste krijgt trouwens sondevoeding, benieuwd wat die arts daar van zou vinden, over kunstmatig gesproken (dat ie zonder dood zou gaan is dan blijkbaar bijzaak). Overigens mee eens dat je je niet persoonlijk aangevallen moet voelen door een reclamebord, maar dat hele statement van die arts vind ik wel next level shittyness.

13 likes

Leuke kinderopvang voor alle mommybloggers

https://vm.tiktok.com/ZMLoGrMqu/?k=1

7 likes

Houd er rekening mee dat je tiktok gebruikersnaam zichtbaar is voor diegenene die op de link klikt, weet niet of je hier anoniem zit

8 likes

Ik zag gister op de reclame van een kunstvoeding merk onderin het hoekje staan dat borstvoeding beter is? Is dat verplicht om te vermelden? Lijkt me niet dat ze dat vrijwillig doen?

Ik vind het echt schadelijk dat de focus zo gelegd wordt op dat borstvoeding beter is. Er kunnen zoveel redenen zijn dat een ouder flesvoeding (moet) geven.

6 likes

Ik zie dus echt nergens een naam staan. Zowel in de app (ingelogd) niet als in de mobiele browser (niet ingelogd). Niet dat ik wil creepen, maar zie deze opmerking vaak langskomen en toch zie ik het niet.

7 likes

Ja dat is verplicht tot aan 6 maanden.
Dat komt uit de WHO-code, afgestemd door de wereldsgezondheidsorganisatie, omdat innde jaren 80 geconstateerd werd dat de marketingmethodes van fabrikanten van kunstvoeding een negatief effect hebben op de borstvoedingsduur.

Er is geen commercieel belang bij het promoten van borstvoeding, maar moeders worden wel onzeker gemaakt door de agressieve marketingmethodes van kunstvoedingproducenten (nog steeds, recent onderzoem vind je hier: Baby formula marketing ‘pervasive, misleading and aggressive’ – UN report | | UN News). De who-code is een van de instrumenten om daartegen te beschermen.

20 likes