Ja want met borstvoeding geven kan je je kids beschermen
tegen alle ziektes waar tegen gevaccineerd wordt 

Difterie? Tetanus? Polio? BORSTVOEDING.
Flauw dat ze daar niet aan dachten toen al die kindjes eraan stierven! Mensen waren vroeger echt dom.
Laatst had ik de griep en mijn vriend niet en die krijgt geen borstvoeding, hoe kan dat dan?
Het helpt vooral ook éxtra als je borstvoeding geeft terwijl je tot aan je kruis in het water staat.

Moet je dan ook op een bepaald tijdstip in het water staan? Of hoeft dat niet
Als je het aan je water voelt natuurlijk.
Één met de natuur. Duh.
Nou als jullie nog leuk vermaak zoeken voor deze avond; lees vooral de verhalen onder haar foto’s.
Ik blijf me verbazen. 🥲
Die troep doet zeer aan je beeldscherm.
Echt
. En ze zal vast ook weer anderen
inspireren 
Ik moet eigenlijk wel heel erg hard lachen om die kerstfoto. 
En noemt ze haar oudste dochter nou een souvenir uit Turkije? 
Dus Jayda heeft 3 jaar borstvoeding gehad en kreeg alsnog buikgriep?? 
Ik denk tijdens volle maan, dan laad je het beste op.
Ik heb eigenlijk zo te doen met haar. Weet niet hoe ik iets in een spoiler moet doen en of ik dat wel moet doen vanwege haar kids.
Bij dit soort teksten moet ik altijd een beetje gniffelend denken aan een kennis die helemaal pro-borstvoeding is en continue foto’s met dit soort teksten aan het strooien was. Dat kind heeft ondanks 4 jaar borstvoeding echt 1001 allergieën en hoewel ik het kind dat absoluut niet gun gaat mijn valsemoederhart daar heerlijk op.
Borstvoeding helpt natuurlijk ook tegen polio of mazelen… Ik snap niet waarom er überhaupt nog vaccinaties zijn, want er is borstvoeding 
Misschien moeten we maar gaan boostervoeden ipv boosterprikken.
En als borstvoeden niet lukt, heb je het waarschijnlijk gewoon niet genoeg gemanifesteerd.

Ik vind borstvoeding ook een mooi iets maar ik snap niet dat er dan mensen zijn die bij zulke dingen dat meteen ook zo aan een ander opdringen op deze manier. Vind het ook echt braggen over jezelf. Het boeit een ander toch ook helemaal niet?
Logisch toch, want met borstvoeding geef je de antistoffen door aan je kindje van de ziekten die je zelf hebt gehad zoals poli… Oh wacht