Mommybloggerstopic #8

Als je een kind met een ‘rugzakje’ hebt, krijg je zelfs dubbele kinderbijslag. Mijn oudste heeft een beperking en ik heb daar wel een shitload aan verklaringen van artsen en dergelijke voor moeten aanleveren. Nu hebben wij wel ook weer wat extra kosten, maar ik vind het ergens wel gek dat je het dus per definitie krijgt als je kunt aantonen dat je kind een chronische beperking heeft.

1 like

Ik voel met haar mee. Krijgt ze ineens al die vieze energie aan haar spullen.

1 like

Dat geld is niet bedoeld voor de extra kosten die een kind met beperkingen met zich meebrengt. Maar omdat je intensieve zorg moet geven die bovenmatig is. Daarom moet je ook aantonen wat je kind allemaal niet kan, en dan meten ze hoeveel meer zorg het is dan voor een “gewoon” kind en of je ervoor in aanmerking komt.

2 likes

Ja gelukkig ligt het weer aan een ander. En aan een spirituele reden. Je kunt ook denken, hè kut, ik ben altijd zo snel afgeleid.

6 likes

Dit bevestigt ook echt precies wat ik denk over mensen die zeggen hooggevoelig te zijn :thumbsup:

7 likes

Iemand die ik nog van een forum ken heeft een eigen ‘mama’ account met best wat volgers (tussen de 5k en 10k) en heeft nu een anti-vaccinatie account ernaast met allemaal nepnieuws. Ik vind dat dus zo erg hè. Lekker gerapporteerd ook dus, postte ze daar een screenshot van met de woorden ‘de overheid kijkt mee’. Tuurlijk meid!!!

16 likes

Ik kan er niet mee hoe al die mensen de overheid zo gigantisch overschatten

Mens we kunnen niet eens een formatie maken, laat staan een leger aan volledig zinloos blatende influencers bespioneren als een soort next level FBI

66 likes

Masterplan voor wereld dominatie en dat iedereen geheim laten houden = appeltje eitje

Geen vertrouwelijke informatie in de trein laten liggen = beetje lastig

33 likes

Ik vraag me dan wel af waarom de meeste wappies artikelen delen en dan bijv over het woord “gevaccineerden” gepriksineerden zetten, Heineken schrijven ipv Corona of overal dingen weglakken (leest echt superirritant). Of eentje die continue in z’n instastories de sticker “vaccins redden levens” plaatst zodat ie niet geblockt wordt.
Wordt inhoud misschien toch automatisch gescand en getoetst of denken wappies dat alleen maar? (zoals ze wel meer denken :grin:)

6 likes

Als je iets deelt over corona staat er al heel snel een soort disclaimer bij dat je informatie kunt opzoeken op de website van de overheid (dacht ik? Ik heb de tekst even niet meer scherp)
Mensen zien dat als censuur denk ik

3 likes

Ja klopt dat zie ik ook vaak. Maar er wordt echt wel heel veel geband en geshadowband (ik heb geen idee wat dat is haha maar zie iemand er vaak over klagen), ze kunnen elkaar niet taggen, eentje kan geen video’s delen en meer van dat soort maatregelen. Er is dus wel controle maar geen idee hoe. Kan zijn dat niet-wappies rapporteren maar daar heb je een dagtaak aan :exploding_head:

2 likes

Ja want met borstvoeding geven kan je je kids beschermen
tegen alle ziektes waar tegen gevaccineerd wordt :sparkles::heart:

4 likes

Difterie? Tetanus? Polio? BORSTVOEDING.

Flauw dat ze daar niet aan dachten toen al die kindjes eraan stierven! Mensen waren vroeger echt dom.

55 likes

Laatst had ik de griep en mijn vriend niet en die krijgt geen borstvoeding, hoe kan dat dan?

39 likes

Het helpt vooral ook éxtra als je borstvoeding geeft terwijl je tot aan je kruis in het water staat.

:thinking:

11 likes

Moet je dan ook op een bepaald tijdstip in het water staan? Of hoeft dat niet

4 likes

Als je het aan je water voelt natuurlijk.

Één met de natuur. Duh.

10 likes

Nou als jullie nog leuk vermaak zoeken voor deze avond; lees vooral de verhalen onder haar foto’s.
Ik blijf me verbazen. 🥲

5 likes

Die troep doet zeer aan je beeldscherm.

4 likes

Echt :nauseated_face:. En ze zal vast ook weer anderen :sparkles: inspireren :sparkles:

1 like