Mommybloggerstopic #8

Wat betreft de dood ben ik het met je eens, en vind deze specifieke add persoonlijk niet zo ‘erg’. Maar ik snap de kritische vragen wel en ik trigger meer op ‘ja maar ze moet geld verdienen’. Dat kan zo zijn maar dat maakt een reclame met kinderen herkenbaar in beeld niet ineens meer geoorloofd ofzo. Wat het probleem met influencerkindreclames is is al genoemd

7 likes

Zo verwarrend dat er 2 mommy-influencers Elise heten 😵‍💫 Het kwartje valt steeds veel te laat omdat ik er maar eentje volg

7 likes

Twee? Een stuk of 40 voor mijn gevoel :crazy_face:

Haha nou Elise Boers had ook weer een parel van een vlog… ze heeft een slaapcoach ingehuurd voor de tweeling, en die komt met tips die alle volgers allang als comments /tips hadden gepost (maar dat werd dan door andere volgers weer als moeder maffia afgedaan) Zoals hen apart laten slapen en ze wat later naar bed doen :roll_eyes:
Nou goed laten we hopen dat dit de laatste vlog is waarin ze zoveel klaagt over hoe slecht ze slapen :crossed_fingers:t3:

2 likes

En Nathalie Vijfhuizen. En Laviesanne nu zwanger van de 3e. In dat clubje zit zij geloof ik een beetje. Maar het kan iedereen zijn, hoeven niet per se gezinnen met 3 kids te zijn. Ik vind het wel mooi dat ze zegt dat je je nooit moet inhouden met je geluk delen, al voel ik dat zelf wel een beetje zo. Als ik 2 dagen achter elkaar m’n geluk exposeer voel ik me al viezig. Maar ik snap wat ze bedoelt en het is lief dat ze anderen geen schuldgevoel wil geven.

Edit: ik heb nav hiervan na maanden weer eens bij Michelle gekeken en snap nu waarom je haar noemde, kan niet missen idd.

Verder moest ik hier om grinneken. Supermooie kleuren zeg, wauw. Verrassend ook.

26 likes

KC is weer aan het hengelen naar gratis spullen of ze heeft al een spon die er binnenkort aankomt. Waarom vraagt ze naar aanraders? En waarom is haar babyuitzet 0,0 na drie meisjes? Zó ongeloofwaardig, het ligt er allemaal zo dik bovenop…

24 likes

Zo ongeloofwaardig dat iemand die zich profileert als mommyblogger vraagt om aanraders op het gebied van de meest basic babyartikelen :sweat_smile:

66 likes

Ook dat, zij is toch de mommy expert?

1 like

Heel petty misschien van me, maar ik heb Michelle B. ontvolgd omdat ik mega onzeker werd van die (ogenschijnlijke) perfectie. Dan vind ik iemand als laviesanne bijv. toch leuker om te volgen omdat zij behoorlijk wat zelfspot heeft.

9 likes

ik ook. toch uit zelfhaat even opgezocht en vliegt ze nou?

1 like

Hahaha dit is echt een mindfuck

2 likes

Allejezus. Er is geen enkele minion die na vandaag níet weet wat een plissee gordijn is.

En die slaaapkamer. Dat ze daar zo lang zonder gordijnen hebben geslapen en wat al niet meer.

Nu snap ik wel de euforie; ik heb dit jaar voor het eerst gordijnen op maat. Maar ik heb ze zelf betaald en ze kwamen van kwamtum en zijn niet plisee.

2 likes

Ik kan me dit heel goed voorstellen, heb ik soms ook wel bij haar. Maar dan denk ik ook: wat zien we nou in zo’n vlog? 5 min van elke dag? Als ik mijn 5 beste minuten pak per dag ziet het er waarschijnlijk net zo perfect uit, terwijl het dat heus niet is. Sommigen kiezen ervoor een ‘realistisch’ kijkje van hun leven te laten zien, maar zij doet dat niet en eerlijk gezegd zou ik dat zelf ook nooit doen. Vind van die mommybloggers die elke dag (onder het mom van ‘eerlijkheid’ ‘real life’) vertellen hoe zwaar ze het hebben met hun kinderen echt doodvermoeiend. Dan denk ik: je hebt zelf voor 3 kids gekozen hè? Niemand die je dwingt. Maar goed, anderen vinden dat juist weer heerlijk om te volgen.

3 likes

Ik vind een balans wel mooi denk ik. Soms zijn herkenbare verhalen fijn om te lezen. Sommige klagen inderdaad elke post, vind ik ook echt niet normaal meer.

Inderdaad, wat een bullshit. En het erge is dat dit waarwlschijnlijk ook nog vet goed werkt.

2 likes

Ik denk eerlijk gezegd dat dit geen vlogmateriaal is maar een spon/samenwerking/whatever.

1 like

Ik vind Michelle Bollen dus juist zo saai. Kan me bijna niet voorstellen dat dat leven als perfectie gezien wordt.

28 likes

Ja dit, en ik vind haar iets ouwelijks hebben. Ik denk door haar kleding/schoenen icm haar haren in de krul met mega volume ofzo? Kan m’n vinger er niet op leggen

6 likes

Jaa ik had haar ook wel 10 jaar ouder geschat dan ze is. Ze rookt trouwens flink, dus perfect is ze niet. Wel een lekker leventje volgens mij met al dat borrelen en knuffelen de hele dag. Maar verder ook alleen wat spon doen en een weekvlog. Ook al doet ze alsof ze zoveeeel werkt. Snap alleen niet waarom ze alles op naaldhakken en in de steigers doet de hele dag.
Maar ja ik volg haar ook dus iets doet ze goed :sweat_smile:

2 likes

Dat zooo druk zijn snap ik ook nooit zo goed bij haar want ze maakt geen extra video’s en heeft er ook geen baan naast? Ze heeft alleen een weekvlog en Instagram (maar miss makkelijk oordelen vanaf de zijlijn)