Mommybloggerstopic #8

Ja een vriendin van mij is met een personeelsuitje naar dat park geweest een weekend en die zei ook al: van die super standaard basic vakantiehuisjes die een beetje worden opgeleukt met ‘hippe’ gouden haakjes (Xenos stijl) en gespond beddengoed. Precies wat ik al dacht.

8 likes

Daarnaast zijn die huisjes al enorm overpriced. En dan moet je ook nog een fortuin uitgeven bij zo’n foodtruck waar je nooit genoeg krijgt om je maag mee te vullen.

4 likes

En dan moet je ook nog tegen zo’n ‘Afrikaanse’ stoel aankijken als je in dat huisje zit:

Overigens ook opvallend dat er op de website/insta van die stoelen steeds wordt gesmeten met termen als ‘handmade’, ‘inheems hout’ en ‘onze artisans’ maar dat er helemaal nergens iets vermeld wordt over MVO of duurzaamheid (en dat die ‘artisans’ inderdaad compleet onzichtbaar zijn). ‘Van betekenis zijn voor de Zuid-Afrikaanse economie’ - ja, lekker lokaal hout wegkappen en beknibbelen op loonkosten bedoel je.

12 likes

Maar ze hebben letterlijk alleen maar dit ene stoeltje in de collectie?!?!

Edit: voor wie geen zin heeft om op die insta te kijken:

5 likes

Dwepen met duurzaamheid en arbeidsomstandigheden maar 0,0 transparantie over duurzaamheid en arbeidsomstandigheden —> 1+1=2

8 likes

Nee dat is calabasas een andere forumer.

9 likes

Oke dan doe ik ook nog even mijn duit in het zakje…
Huismuts is aan het inpakken voor Africa. Niet Afrika, niet Zuid-Afrika, maar Africa
Meidd het is een land, geen continent. Doet me denken aan Amerikanen die altijd verwijzen naar Europe ipv een land. “Oh mai gawd, ur from Europe?!”

:woman_facepalming:t3:

Edit: spelfout

9 likes

Toen Arie vertelde dat je in plaats van buigen elke keer een squat kunt doen, had ik al zo’n idee dat de levensstijl van de Boomsma’s niet helemaal overeenkomt met die van mij. Maar nu lees ik dat ze ook geen tv kijken, maar lezen.

9 likes

“Ik kom, ik kom”
“Nee nee je hartslag is nog niet boven de 120”

10 likes

Paar weken stress en dan een instorting, maar dan weer good to go! klinkt echt gezond!

48 likes

Vooruitzicht ZA doet vast ook goed :ok_hand:

3 likes

Als de beige slingers op zijn

42 likes

Zou ik ook doen haha, kwaad is toch al geschied. Zou het alleen naar familie sturen, niet op insta zetten.

4 likes

Ja gaan ze niet doodaan haha.

4 likes

Mijn zusje was vroeger niet weg te slaan bij de hondenbrokken. Ze is ruim 15 cm langer geworden dan ik. Had ik ook maar wat vaker een handje brokken gejat. :roll_eyes:

Edit: Foute tag. Sorry!

8 likes

Ik kan hem nog zien, hij is alleen verborgen maar als ik erop klik zie ik het kindje nog.

5 likes

Dit doet mij denken aan mijn broertje die ooit de hele pilstrip van mijn moeder had op gesnoept. Toen dacht ik als puber ook van wat gaat dit doen met zijn lichaam :sweat_smile:

7 likes

Ik vind die familiefoto’s die Michelle Bollen voor haar ouders heeft laten maken echt niet mooi. Zo ontzettend flets al die grijze jeans met beige shirts tegen een beige achtergrond. Compositie vind ik ook niet goed. Terwijl ze zoveel mooie foto’s van haar en haar gezin heeft. Snap dan de keuze voor deze fotoshoot niet.

11 likes

Omg dit wakkert een herinnering aan, ik heb ooit een paar keer stiekem de pil van mijn moeder gepakt uit de medicijnkast (volgens mij gebruikte ze die voor vakanties ofzo) omdat ik had gehoord dat je er grotere borsten van kreeg (toen was ik 13 ofzo).

@Sundance vind vooral de blote voeten heel raar.

18 likes

Ik begrijp echt niet waarom je de schoolkeuze van je kind zou bespreken met je (veel!) volgers op instagram. Zijn ze echt zo naïef?

Edit: over ik vrouw van jou heb ik het

2 likes