Ik begreep de compositie ook niet. Ze staat naast haar broer en schoonzus, haar eigen man staat naast schoonzus. Zo lijken schoonzus en man een stel en Michelle en broer. Heel onlogisch.
Een paar maanden geleden zag ik wel op stories van een middelgrote Instagrammer dat ze op het Wylde pad waren geweest met hun gezin en dat het ze heel erg was tegengevallen. Moest daar toen stiekem wel om lachen.
Ik vind die post eigenlijk niet zo raar? Het gaat ook helemaal niet over hun kind maar alleen over het type onderwijs en wat hun aanspreekt. Ik heb meer moeite met het delen van hoe het met het kind gaat op school/schoolprestaties of rapporten delen, dat gaat imo echt niemand iets aan buiten de ouders.
Hij gaat ook nog niet naar school he, dit is puur oriënteren op een basisschool. Ze zeggen ook helemaal niet dat hij daarheen gaat. En daarnaast delen ze alleen iets over het type school.
Leuk trouwens, champignons kweken met kinderen. Maar ik zou toch ook wel graag willen dat mijn kind met ict om leert gaan.
Nouja het is een cadeau voor haar ouders, ik denk dat die wel weten wie bij wie hoort.
Qua privacy bedoel ik. Ik las het alsof ze al vrij zeker zijn dat hij daar naar school gaat en ze zijn ook niet bepaald voorzichtig met vertellen en laten zien waar ze wonen. Maar oke, misschien overdrijf ik
Toverkaarten? Leg eens uit? Ik geloof dat ik iets heel interessants heb gemist.
Dan kunnen ze ze eraf knippen mochten de relaties over gaan
Ze laat af en toe in haar story’s zien hoe ze van die kaarten trekt per dag met affirmaties of weet ik veel wat voor leuzen erop. Die dag dat ze er helemaal doorheen zat trok ze ‘toevallig’ twee kaarten met iets erop wat zooo toepasselijk was op de situatie.
Dat zijn gewoon van die kaarten, net als horoscopen.;
“ u trekt vandaag een onderbroek aan”
“ vandaag komt u een bekende tegen”
Iemand de vlog van wilvantien gezien?
Ik zie op insta dat het blijkbaar haar laatste vlog is en ze gaat stoppen, heeft iemand al gekeken en die de reden wil delen? Geen zin om de hele vlog te kijken/zoeken naar dat stukje.
Dat is bij hun echt altijd als ze kado’s aan elkaar geven, het is altijd spon
Goed plan dat ze stoppen met vloggen
En hun zwangerschapsboek en dat “unlimited” denk ik?
Keek toch nooit meer naar die vlogs. Ik vind ze niet meer zo leuk zoals vroeger. Geloof ik gingen ze iets meer de business kant op en andere ondernemers coachen.
Vind t zo jammer, was alleen geabonneerd voor de vlogs van Willemijn…
Vermoedelijk zullen Willemijn en Martine (ik weiger ze ‘wil en tien’ te noemen ) meer dan genoeg verdienen met o.a. hun instagram inkomsten. Ik begrijp ergens wel dat ze dan niet de extra ‘moeite’ te doen om nog te vloggen.
Het blijft wel echt een gekke job: mensen het gevoel geven dat ze een ‘vriendin van je zijn’ om ze zo allerlei producten aan te smeren die ze niet nodig hebben en daar zelf finaal rijk(er) van worden.
Ik was sowieso al nagenoeg afgehaakt na hun mening over Corona en vaccinaties, maar nu al helemaal met hun hele way of life welke zo holistisch/spiriwiri ingezet is. Wat een luxe ook, dat je twee maanden “vrij” kunt nemen. Prima voor hen hoor, maar het is zó ver van mijn bed show. Ik denk met mij vele anderen.
Ik heb bij Willemijn altijd het idee dat ik naar een jaren 50 huisvrouw zit te kijken. De helft van haar stories lijkt te bestaan uit dat ze de was aan het doen is, of het eten aan het voorbereiden.
(ja ik vraag me ook af waarom ik er naar kijk)
Ja helemaal mee eens. En ik weet dat over Mascha vaak gezegd wordt dat ze ‘net niet’ is maar dat vind ik juist van Willemijn. Voor mijn gevoel probeert ze heel hard de hippe moeder uit te hangen maar voor mij blijft ze die jaren 50 vibe houden, hoe mooi haar make-up ook zit of wat voor outfit ze ook aan heeft.
(Disclaimer: ik zeg hiermee niet dat ik iets van haar uiterlijk vind, ik heb het puur over de vibe die ze naar mij toe overbrengt.)
Komt omdat ze ook een jaren '50 man heeft, de man die eens in de 2 weken 's avonds het vlees (of kale plaatpizza) snijdt.
Niet iedereen kan een kantoorbaan hebben waardoor ze iedere avond thuis kunnen zijn.