Mommybloggerstopic #8

Wat weet je daarvan? Vind het best heftig om dit te zeggen van iemand op afstand. Of kan je het goed vergelijken met hoe het pre-serena was, ten tijde van en nu?

1 like

Helemaal niks behalve zijn instagram posts. Hij plaatste daar sindsdien posts met ‘mijn leven is een puinhoop’, ‘aandenken aan deze kuttijden’. In augustus heeft ie gepost dat ie lang niks over zichzelf heeft gepost maar dat ie gelukkig is en het goed met hem gaat. In combinatie met de reacties maak ik eruit op dat dit ook weleens anders is geweest. Zie die post van augustus overigens nu pas dus mooi dat het inmiddels weer beter lijkt te gaan.

3 likes

Ik vind het zo dom dat Willemijn zit te janken over scholen die dichtgaan. Ja trut, had een prik genomen.

76 likes

Ik vond het sowieso al irritant dat mensen dan weer op social media een foto van hun melodramatische kop moeten posten met daaronder hun mening over het beleid. Alsof dat iets oplost.

Ik wist trouwens niet dat zij zich echt niet had laten vaccineren? Is dit een gok of heeft ze dit echt gezegd? Van Martine wist ik dat wel, die is daar verre van vaag over, maar bij Wil twijfelde ik.

2 likes

Hahahahaha het erge is dat ik mezelf heb gejinxt met m’n post. Ze slaapt normaal prima en vannacht dus totaal niet :joy: eigen schuld

Ze had een keer iets gezegd waaruit dat wel bleek.

1 like

Tuurlijk lost het niks op, maar ik snap de wanhoop als er 3(!) dagen voor sluiting een aankondiging komt, waarvan twee weken geleden toen je ruim op tijd was om iedereen regeltijd te geven werd geroepen dat het nooit ging gebeuren.

18 likes

Dat was de vorige keren toch niet anders? Toen hoorden we het ook 3-4 dagen vantevoren. Even teruggezocht: 14 dec 2020 bericht dat per 16 dec de scholen dicht gingen
 Ik vind het ook allemaal klote hoor, maar snap niet dat iedereen (/Willemijn in dit geval) nu verontwaardigd is omdat het zo kort vantevoren is en DenHaag weer allemaal kut is enzo

3 likes

Zarayda gaat begin januari een podcast opnemen en er “bloedeerlijk” over vertellen
 ik ben benieuwd. Ik denk dat het een hoop
Blabla wordt met veel Engelse termen er doorheen en weinig concreet wat er nu gebeurd is en wat ze ervan geleerd heeft, maar we zullen zien

1 like

Het was niet anders, maar feit is dat het anders kan. Je kunt zo’n beslissing eind november/begin december nemen. Voorsorterend op het niet zien van stevige veranderingen na 3 weken maatregelen. Of in ieder geval niet begin december zeggen dat je de maatregel dit jaar Ă©cht niet gaat nemen.

12 likes

Ik denk dat ze vooral tegen 3 weken samen met haar 3 jongens in huis niet ziet zitten, en niet zozeer het kerstfeestje in de klas wat de kinderen gaan missen. Ik weet natuurlijk ook niet wat de rol van Djurre gaat zijn gedurende die 3 weken, maar ze geeft mij vaker de indruk dat alles haar teveel is. Vandaar ook de keuze om te stoppen met vloggen. Je moet ook weten dat het nu “zwaarder valt” dan wanneer het bijvoorbeeld lente/zomer is, wanneer kinderen veel meer buiten spelen enzovoort.
Hier in Vlaanderen ligt de vaccinatiegraad zeer hoog, en toch gaan de (basis)scholen ook voor 3 weken dicht. Ben wel pro vaccinatie trouwens (heb van dichtbij gezien wat het virus kan aanrichten)

2 likes

Nou ja en Willemijn valt met sommige uitspraken ook door de mand. Zoals nu weer: een dansende Willemijn met haar kind in haar armen “hier heb je geen QR code voor nodig hihahoooo”

13 likes

Ik vind haar juist altijd heel sterk overkomen, snap niet waar zij de energie vandaan haalt. Snap best na zoveel jaar vloggen dat je er op een gegeven moment geen zin meer in hebt. En als je dan qua inkomen deze keuze kan maken, waarom zou je dan niet stoppen met iets dat zo’n inbreuk is op je privacy

5 likes

Wow echt? Terwijl hij een beroep heeft waarbij het me juist heeel verstandig lijkt om gevaccineerd te zijn.
Twee weken off shore hutjemutje op een booreiland zitten is vaccinatie toch wel de bare minimum :o_o:

11 likes

Ik denk dat ze vaak dit beeld naar buiten wenst te brengen, als sterk, bruisend van energie,
 Als we allemaal iets geleerd hebben van sociale media weten we wel dat niet alles is zoals wij het te zien krijgen. Ik heb 3 zonen, ze zijn wel wat ouder dan Willemijn haar kinderen, maar hier is het soms complete chaos en dagen dat wij gewoon op de bank hangen en als ik naar haar vlogs kijk mis ik gewoon echtheid.
Ik kan ook verkeerd zijn natuurlijk, maar ik kreeg echt die indruk na haar IG stories over het sluiten van de scholen. Maar ik vind het persoonlijk ook wel beter dat ze stopt met vloggen, naar privacy (van de kinderen) toe, als je dan toch met Instagram meer kan verdienen, why not

4 likes

Volgens mij (gebaseerd op de mannen die ik ken die soortgelijk werk doen) gaan ze sowieso eerst een aantal dagen in quarantaine, al dan niet plus testen. Maar goed, dat neemt niet weg dat vaccineren een hele boel dingen zo veel makkelijker en veiliger zou maken.

1 like

omg en vet handig als de scholen dicht zijn kan je een huisje boeken en zorgen zij voor de kinderen! Kan jij lekker werken en die kinderen elkaar daar aansteken!!!

5 likes

Precies, want met dat extra geld kan er nĂłg meer een verschil worden gemaakt! :sparkles:

6 likes

nee, dat doet Cynthia nu voor ze :+1:

4 likes

De Huismuts probeert een graantje mee te pikken van de basisschool sluiting volgende week. Je kan op het Wyldepad een huisje boeken voor minimaal 2 nachten met nannyservice voor je kids. En natuurlijk is het internet er supersnel.

4 likes