Mommybloggerstopic #8

Haha nou gelukkig maar dat we niet allemaal dezelfde mensen knap vinden toch :smile: Vind hem wel ietsje te glad hoor, maar dus wel wat aantrekkelijker dan Djurre.

2 likes

Heeft die “oplichtster” Marilyn nog uitleg gegeven over haar praktijken of is ze er weer mooi mee weggekomen?

3 likes

Denk dat laatste. Ze is er niet meer over begonnen.

4 likes

Ja die vind ik dus echt mega knap! Vind zijn tattoo op zijn arm oom mooi, die band

2 likes

Neee djurre en wil zijn wappies? :sob::sob::sob::sob::sob:

1 like

Joh de niet-wappie Nederlandse youtubers zijn in de minderheid

6 likes

Wil leek zo verstandig, zit ze thuis Its je boy jay ofzo te kijken of hoe komen ze dan bij die wappie ideeën…

Gewoon geinfluenced door spiri-wiri Tien natuurlijk, die is al veel langer op het alternatieve pad.

4 likes

:skull: hoe ben ik die maf vergeten

5 likes

Niet in haar geasfalteerde backyard zal maar zeggen.

4 likes

Huh

Whaha dirty talk 3.0 hoor :microbe:

7 likes

Wil die zegt dat ze achterloopt met een cadeautje of kerstkaart knutselen voor de meesters en juffen van de kinderen en dan maar ‘een mail gaat sturen met wat aardige woorden’ omdat ze hier zo erg niet op was voorbereid…

Is het dan echt zoveel moeite om zelf even een kerstkaartje te schrijven met een chocoladereep erbij ofzo? Het hoeven toch geen hele kunstwerken te zijn, maar een mail met aardige woorden vind ik dan wel weer erg karig :sweat_smile:

2 likes

Sorry voor de dubbelpost, maar je mag toch wel gewoon buiten zijn als je corona hebt? Ik zie haar vooral met de kinderen naar speeltuintjes en bossen gaan waar verder niemand anders dan is. Ik snap dat wel, zou ook gillend gek worden met zoveel kinderen continu vast in huis

6 likes

Een mail alleen al zou heel fijn zijn. Maar zelfs die krijgen we niet vaak.

5 likes

Snap dat elke vorm van waardering, zeker in deze tijd, altijd welkom is. Het gaat me er meer om dat Wil net doet alsof dit het enige alternatief is, het is óf een hele middag knutselen met je kinderen op een cadeau voor de juf of anders maar een e-mail met aardige woorden. Zelf had ik me wel een beetje lullig gevoeld, want hoeveel moeite is het om gewoon even wat lekkers voor de juf te halen

2 likes

Ik snap dat dat inderdaad het advies is, maar als je naar een plek buiten gaat waar verder niemand anders is behalve jij met je kinderen is er toch niet zoveel aan de hand?

3 likes

Pfff Tien van wil zet in haar stories de app Amigos ff in de schijnwerpers. Precies de app waarmee je naar allemaal feestjes kan die van die superspread events zijn.

2 likes

Oke, het ligt dan misschien aan mij maar ik snap mammavan wel en had zelf ook de buitenlucht 1 keer per dag opgezocht met die kinderen die anders wrs elkaars koppen inslaan binnen

7 likes

Ze hebben denk ik ook een tuin?
Het is idd erg vervelend maar niet voor niets. En als ze in een speeltuin spelen kunnen ze ip ook corona achterlaten op die speeltoestellen, waar het volgende kindje het miss weer oppikt.

Ik snap eerlijk gezegd wel waarom er zoveel besmettingen blijven als mensen zo met de regels omgaan.

31 likes