Mommybloggerstopic #8

Normaal gesproken alleen een mee-lezer, maar zag dit voorbij komen en wilde dit graag met jullie delen:

Mooi moment om Sanny te nomineren :joy:

40 likes

Mijn god ik ging even op haar insta kijken.
Die foto met die spaghetti is ook om te janken.
In scene gezet much???

:woman_facepalming:t3:

2 likes

Ik was me dus aan het afvragen wat “de mimeeder” betekende maar realiseer me nu net dat ze zeker demi heet

4 likes

9 likes

Kelly krijgt een meisje

3 likes

haha als je het een spoiler wilt houden kun je ‘weer’ ook wel verbergen :wink:

58 likes

Spoiler is overbodig als je “weer” zegtđŸ€Ł

19 likes

Een een tepel van een kind mag dan weer wel. Sofinessetje doet het ook weer op haar profiel
 ik rapporteer het elke keer. Zo zonde.

1 like

Mama van 4 meisjes

6 likes

Als klasgenootjes dit later terug vinden ofzo, dan is dit echt pestmateriaal.

4 likes

Sanny deelt nu in een post dat ze wel HEEL VEEL bereikt hebben in 4 dagen. Zo zijn er onder andere 2 hondjes geadopteerd en hebben ze een koffer met medicatie en speelgoed langs gebracht. En allemaal mensen die naar Curaçao gaan die ook dingen meenemen voor de goede doelen. Het lijkt wel alsof ze zelf ook vond dat ze hun “vakantie” even goed moest verantwoorden

:ok_hand:
Go Lois!

84 likes

Ik walg al van Sanny sinds ze een paar jaar terug een nep zwangerschaps aankondiging deed, berichten van mensen waaronder ik zelf die daar kritisch op reageerden verwijderd werden, feedback krijgen is blijkbaar erg lastig.
Schone schijn met dr happy happy gezwets.

3 likes

Gadverdamme wat een walgelijk mens. Zo sneu om je kind zo te kakken te zetten.

3 likes

Jeeeeetje wat een kutinsta. Wat verdrietig als je moeder je zo te kakken zet. Wow. Ik heb op die post gereageerd maar zal ook wel geen humor hebben.

6 likes

Oh instagram heeft de foto verwijderd!!

15 likes

Oh dit is echt wel heel erg dom. Laten we het er op houden een week een peuter met buikgriep doet me niet goed :sweat_smile:

En de huismus noemt het nu ‘inspireren om tijdens je vakantie iets terug te geven’

3 likes

Staat er nog hoor? Ik denk dat je het niet ziet omdat je het gerapporteerd hebt?

1 like

Wow, die nep zwangerschapsaankondiging heb ik helemaal gemist destijds.
Hoew ik sommigen in het verleden nog wel inspirerend vond, moet ik nu zo hard cringen om deze mensen. Zoveel privilege in combinatie met oogkleppen is gewoon schadelijk.

3 likes