Oke???
Ik kan niks zinnigs aan dit onderwerp toevoegen want er is al zoveel zinnigs gezegd, dus wil ik alleen toevoegen dat ik telkens lovegraceanus lees en ik zou hier graag een bordje voor op de wc van willen hebben
Ik ben ook wel eens op Curaçao geweest en het is inderdaad een trieste bedoeling daar met al die hulpeloze straat dieren. Maar om dan inderdaad 3 ochtenden te knuffelen met puppy’s en te poseren op Instagram gaat dat probleem echt niet oplossen Misschien voelen zij zich hier beter door en kunnen ze weer lekker slapen vanavond. Want hey, goede daad verricht daar. Puppy’s geknuffeld en op Instagram verteld dat ze onze hulp nodig hebben! Chapeau meiden!
Dit vind ik wel sneu zeg eindelijk zwanger na een traject en dan 2 baby’s zien met maar 1 hartje. Ik volg haar al best lang, denk al sinds het traject van haar eerste kindje dus vond dit wel heftig om te zien net. Zelf ooit een late miskraam gehad (14 weken dus al paar goede echo’s gehad met hartje) en zo’n echo zonder hart actie is echt verdrietig
Ik heb er over nagedacht wat me vooral stoort maar Anouk zegt het zelf al in een filmpje waarin ze oproept om de projecten te bezoeken als je op Curacao bent: “Ik weet zeker dat het je heel veel gaat brengen”. En dat is dus precies het probleem imo. Je gaat geen kwetsbare mensen of goede doelen bezoeken op je vakantie ‘omdat het je zoveel brengt’. Die mensen of organisaties zijn geen vermaak om jou een goed gevoel te geven.
Aldus het White Savior Complex. Ze zouden daar zo dankbaar moeten zijn dat deze wereldwijven tijd hiervoor vrij hebben gemaakt.
Ja, althans was te zien in hun serie. Dibbes hun hond woont nu bij haar vader.
Volgens mij had deelde ze Dibbes met een ex en ging de hond op en neer tussen 2 huizen. Ofzoiets
Beetje jammer!
Ik snap dat het om de algehele beschrijving van de persoon gaat maar Patagonia is wel een van de meer duurzame en etisch verantwoorde merken dus vind het jammer als mensen daar op haten!
Ja Patagonia vindt het juist a relax als mensen het als trend shirt gebruiken! ze adverteren ook nauwelijks met betaalde advertenties (plaatjes) veel organisch en willen liever niet dat mensen 2 jassen kopen.
Jeetje, nou durf ik mn Patagonia-fleece niet meer aan te doen
Sorry maar wtf?! Kwam dit tegen op verkenpagina. Ze heeft nog veel meer van dit soort idiote foto’s. Ken haar helemaal niet maar echt wtf mens
Gelukkig was ze nog niet te moe om die idiote tekst op het bord te pinnen.
Jeetje wat ongelofelijk kinderenachtig om dit soort grappen te maken over een kind dat nieuwsgierig is naar zijn geslachtsdeel (wat volkomen normaal is). Laten we vooral lekker giechelig gaan doen daarover. Bah. Wie is dit mens eigenlijk?
Ohja kreeg haar ook, gelijk geblokt zodat ze niet meer langs komt bij mij. Zo ergerlijk. Ga lekker jezelf voor schut zetten ipv je kind