Mommybloggerstopic #8

omg gelijk weer rillingen

6 likes

Scarlet en Joyce delen iets over dat alles weer open gaat en bijna alle reacties zijn van mensen zonder QR code :open_mouth:

6 likes

Als je social media moet geloven is 80% niet gevaccineerd. Waarom hebben de wappie zoveel behoefte om dit werkelijk overal te moeten delen.

51 likes

Hun kindsterretje is in beeld, misschien alleen een linkje er in gooien of alleen de naam van het account?

2 likes

Oei sorry, heb de link verwijderd

6 likes

Gelukkig toch nog 1 reactie van iemand van het forum

9 likes

Mascha zegt dat er een onderzoek was naar corona baby’s maar dat ze dat niet kon inzien. Ze vraagt in haar vlog of mensen het naar haar kunnen sturen omdat ze benieuwd is. Maar ze heeft geen link en ze weet ook de titel niet meer. Ben oprecht benieuwd hoe ze denkt dat dit gaat werken?

16 likes

Er word natuurlijk maar 1 onderzoek gedaan naar baby’s met corona! Misschien is het wel een van haar volgers. Aangezien die allemaal heel slim zijn en 18+

23 likes

Ja is weer eens iets anders dan een scriptie over Mascha zelf.

8 likes

-verwijderd door moderator-

Dat arme kind toch ook maar uitgebreid in een vlog, zodat ze het zelf later allemaal terug kan zien (samen met de rest van de wereld).
Ik blijf maar denken aan een vlog van X jaar geleden waarin ze zeiden ‘de kinderen niet meer in beeld te willen brengen’ omdat het niet goed voelde nu ze zo herkenbaar zijn…goed gelukt!

5 likes

Mijn reactie was sarcastisch bedoeld :stuck_out_tongue:

4 likes

Over wie gaat dit?

2 likes

Oh er zat een screenshot van DaddyHox Instagram pagina bij, hij en zn dochter. Maar schijnbaar mag dat niet? Dan maar zo:

9 likes

Ah ja ik snap het. Als hij zo graag een “document” voor zijn kinderen wil maken, kan dat toch ook privé? Zoals zoveel ouders vroeger deden dmv videobanden :sweat_smile: En nu nog steeds digitaal maar dan niet op YT…

17 likes

ja echt bizar. “Zij mag net als p haar jeugd in beeld terugzien”.

ja en daarmee ook rest van de wereld. Hoe gek moet dat zijn als die kids straks volwassen zijn en zich beseffen dat er zo veel over hen online staat.

22 likes

“Ik begon het wel te missen. Niet het vloggen zelf, maar de money.”

45 likes

Ja heel raar! Staat nu ook een reactie onder dat dat dan ook privé kan, maar dan heeft hij ‘geen stok achter de deur’ :joy: Idd een gemanifesteerde moneymindset!

4 likes

Je moet ook echt wel graag naar jezelf kijken als je denkt dat een kind later graag een vlog van elke week in het leven terug ziet.

15 likes

Wow ik heb dit topic op negeer staan én Martine geblokt op insta, dus ik kom er nu pas achter dat zij nog een kindje verwacht.

Ik had echt het gevoel alsof zij het bij één kindje zou houden dus ik vond de tweede toen al een verrassing, laat staan een derde. Maar goed, hartstikke leuk verder voor ze.

6 likes

Het waren er bijna 4 geworden in haar hoofd na een vreemde foto met 2 Zoeys

14 likes