Toen hadden mensen nog reuk en smaak
Kelly en haar jaarlijkse budgetchallenge … boodschappen bij Appie bestellen terwijl dat één van de duurdere supermarkten is?!? Als je echt wil bezuinigen dan ga je toch naar de Lidl of Aldi. Ondertussen wel € 8 vragen per maand om lid te worden van haar fanclubje want je kan echt zoveel van haar leren.
Ik denk 8. Hello Fresh
Gordijnen?
Valt heel erg mee, ik koop bij de AH vaak de goedkoopste producten en heb het een keer vergeleken met de Aldi en het scheelde echt amper iets
Ik ben bij de appie vaak goedkoper uit met alle persoonlijke bonussen dan bij de lidl.
Dat witte ding in d’r hand. Dat zal we nr 7 zijn?
Ik zie mega veel Ring spon de laatste tijd bij al die influencers. Het ene verhaal is nog slechter dan het andere
Een tijd terug had ze ook een heel verhaal met nu ik alleenstaande moeder ben voel ik me niet veilig dus zo blij met Ring-spon.
Het helpt vast mee om de buitenkant van je huis met huisnummer en al daarbij op de foto te zetten en dit met de hele wereld te delen😅
Ik vraag me altijd af hoe iemand die zo dol is op interieur zo’n lelijk ingericht huis kan hebben
Huh wat is er zo lelijk dan? En het is toch ook vooral een kwestie van eigen smaak?
Goeie foto ook.
Prachtig licht.
Ach, Elise Joanne in haar stories vandaag dan zou je haar toch willen vastpakken en knuffelen. Ook al ken je haar helemaal niet. Wat een verdriet
- Een vaatwasblokje
Het is echt zo intens verdrietig, de nachtmerrie van iedere ouder
Wat is er eigenlijk juist met Guusje gebeurd? Zeer triest en hartverscheurend
Daar hebben zij niet veel over verteld verder, geloof ik.
-weg, blijkbaar had ik het fout-
Zo intens verdrietig, geen woorden voor hoe naar dit is. Krijg er weer helemaal kippenvel van.
De afwijking had zij al, dat is niet door de bevalling gekomen (of wat daar mis ging). Dat heeft ze ooit wel gedeeld, dat dat los van elkaar staat.