Mommybloggerstopic #8

Ja OF je zegt gewoon dat je nog geen sterilisatie laat doen omdat een 3e kindje eigenlijk best welkom is. Communiceren heet dat. Kennelijk doen zij dat allebei niet? Hij neukt vrolijk verder zonder condoom en zonder iets te zeggen en het enige wat zij doet is grappen dat hij naar een 3e solliciteert. Echt flierefluiterig vind ik dat.

5 likes

Of je ziet wel wat er gebeurt. Zoveel mensen leven hun leven op die manier, niets mis mee.

19 likes

echt heel erg cringe hahaha

9 likes

Ja precies… Dat is gelukkig hun keuze. Als je echt geen derde had gewild dan had je wel iets geregeld qua anticonceptie.

3 likes

Ik vind Tiens omgang met zwanger worden vooral heel ongeloofwaardig (video niet gezien overigens). Herinner me dat ze de eerste keer ook zei dat de zwangerschap onverwacht was, maar ze ging wel testen voorafgaand aan carnaval en dat vloggen? Het komt op mij vooral over als een bepaalde relaxte go with the flow attitude willen neerzetten. Hhet kan natuurlijk zijn dat ze er echt zo instaat, maar dan vind ik zo’n houding alsnog een beetje naar tegenover mensen bij wie zwanger worden niet lukt. ‘Oh we zijn al voor de derde keer per ongeluk zwanger geworden hihi!’

19 likes

Zó overdreven ook weer. Had ook het idee dat het lachen fake was (na een tijdje)… Gezien ze t natuurlijk ook nog aan het opnemen was voor in de video waarschijnlijk :roll_eyes:

12 likes

En Maik is toe aan een tweepersoonsbed??? Kan haast niet geloven dat ik dit goed hoor. Van peuter bed naar tweepersoonsbed

afbeelding

53 likes

Als daar boven al een tweepersoonsbed staat, en Zoey krijgt zijn peuterbed, zou ik hem ook gewoon in dat bed leggen en niet speciaal nog een eenpersoonsbed gaan halen. Wij hebben laatst een boxspring gekocht en ons zoontje (5j) wou graag ons tweepersoonsbed, ook gewoon gedaan. Misschien is dit gewoon vreemd geformuleerd 'Maik is toe aan een tweepersoonsbed" Net alsof Maik een kerel van 16 jaar is :sweat_smile:

9 likes

Ik cringe ook echt van haar spiritualiteit hoor.
Ze voelt energieën van personen, dus voelde ook de energie van dit kindje al om haar heen ofzo, ging “als een magneet” met haar handen naar haar buik toen ze eigenlijk al zwanger was maar dit nog niet wist. Daarnaast nog dat vage verhaal over 2 Zoëy’s op een foto en twee stenen van Maik oid wat zou betekenen dat het een tweeling zou zijn. En dan vroeg iemand nog welke getallen ze nu steeds ziet. Nou 11 want dat was ook bij Maik, 13 (of 1 en 3), want dat was bij Zoey en nu nog 7 erbij ofzo. Maar dat weet ze nog niet wat dat betekent. En dan nog dat toeschrijven dat het kindje humor zou hebben mbt het geslacht. Oh my ik ben echt veel te nuchter voor dit soort dingen :sweat_smile:

33 likes

Sarah Rebecca krijgt een:

meisje
Login • Instagram

4 likes

Deze logica :exploding_head:

63 likes

Ik snap hier helemaal geen reet van en idd alles MOET gewoon iets betekenen bij haar. Niks kan gewoon zo zijn. Blijkbaar is ze zonder dit niet leuk of belangrijk genoeg vindt ze zelf. Dus verzint ze er allerlei dingen bij.

31 likes

In tijden niet meer zoveel cringe gevoeld

46 likes

Ze loopt nu toch gewoon te fucken? Hoe krijg je deze wartaal aan elkaar gebreid joh…

30 likes

Ik lees alleen over haar hier op het forum en dacht altijd dat zal toch wel meevallen.
Maar wat bizar is dit joh. Als je zo met cijfers bezig wilt zijn ga dan wiskunde studeren ofzo. Wat is het nut hiervan?

44 likes

Ik begrijp er de ballen van. Waar komt die 7 vandaan?

33 likes

:joy:

5 likes

12:31 1+2+3+1=7. Is toch hartstikke logisch!!:crazy_face:

16 likes

Deed met denken aan een fragment waarin een vrouw haar trouwdatum gaat uitleggen in een televisieprogramma (fragmentje vanaf 00:50)

30 likes

Ik vond haar vroeger net zo leuk nuchter en droog…

12 likes