Mommybloggerstopic #8

Ze klinkt als Elle van Rijn.

3 likes

Ahh wel leuk hoe enthousiast Wouter is

3 likes

Tien denkt dat haar baby een meisje is, maar ze vermoed ook dat het kind enorm veel humor heeft en haar op een verkeerd spoor zet en t toch een jongen is.

:dizzy:

39 likes

Dus ze denkt dat het een jongen of een meisje wordt? Shocking zeg :upside_down_face:

69 likes

Haar kind klinkt nu al grappiger dan haarzelf.

9 likes

Die kinderen van haar hebben toch altijd zoveel humor en zijn zo ondeugend, en dat gewoon al terwijl ze nog in de wieg liggen of zelfs voordat ze geboren zijn! En die van Willemijn zijn weer zo slim, professorachtig en pienter, rechtstreeks uit de baarmoeder. Wat een bende van ellende!! :eek:

34 likes

Vergeet vooral niet dat zij “slechte slapers baart” en kinderen met oorontstekingen. Zijn toch geen eigenschappen joh

7 likes

Oja, dat kind werd al humor toegeschreven omdat de zwangerschapstest op een coronatest leek (…)

6 likes

Wat ik vooral heb onthouden van de video is dat ze in een geurkaars heeft geplast toen ze de test wilde doen.

8 likes

He wat?
Ik volg Tien verder niet maar ze plast in een geurkaars? Was het een lege of nog eentje die je kon aansteken haha.

5 likes

Ze wilden niet naar de keuken lopen om een bekertje te nemen omdat haar schoonmoeder in hun huis aan het oppassen was. In haar wc stond nog een geurkaars die voor de helft opgebrand was, maar ze vond het geen fijne kaars dus besloot ze erin te plassen om de test te doen. :sweat_smile:

5 likes

Vooral het zinnetje “Wanneer is dit gebeurd en hoe dan?” :thinking:

4 likes

Vond het ook zo’n onnozel verhaal. Misschien ben ik een controlfreak hoor, maar ik kan me er echt niks bij voorstellen dat je zo nonchalant omgaat met een kinderwens. Zij wilde het, hij vond het wel goed zo, dan moest hij zich laten steriliseren maar dat deed hij steeds niet, wel onveilig vrijen en hem dan zeggen “jij solliciteert wel naar een 3e kind zo hè” en dan nog verrast zijn dat je zwanger bent.

Mijn hoofd kan er niet omheen dat je over zoiets impactvols zo gebrekkig communiceert :exploding_head:

71 likes

Zo zeker van zn zaak was hij dan dus blijkbaar ook niet. Zeker als zij gezegd heeft zo te “solliciteren” naar een 3e kind. Dan weet je toch dat die kans er in zit :sweat_smile:
En als je het nog even wilt “parkeren” regel dan anticonceptie iig denk ik dan

Wil heeft ook nog steeds geen nieuwe spiegel blijkbaar :crazy_face:

5 likes

Vind t wel goed. Waarom moeten wij hormonen slikken. Die man regelt het dan maar toch als er een voltooide kinderwens is. Anders zou hij het toch echt wel gedaan hebben toch?

6 likes

Wat is die reactie van Willemijn weer irritant haha

19 likes

Mijn man is zich gaan laten steriliseren. Tot die ingreep (en je moet er na ook nog een bepaalde tijd voorzichtig zijn), hebben we gewoon anticonceptie gebruikt omdat er echt geen kindje meer gepland was. Maar ik ben ook wel iemand die alles graag uitgestippeld heeft. Ik denk dat Martine hier heel anders in is (meer go with the flow).

2 likes

Helemaal eens!
Vrouwen zijn maar 2 a 3 dagen per maand 25 a 30 jaar van hun leven vruchtbaar.
Mannen altijd. Het is binnen een serieuze relatie mijns inziens de verantwoordelijkheid van de man.

(Waarom binnen een serieuze relatie? Omdat je als vrouw wel 9 maanden zwanger bent en met het kind blijft zitten als de vader al lang gevlogen is. Dus als het om one night stands of scharrels gaat zou ik de principes opzij zetten en zelf voor anticonceptie / bescherming tegen soa’s zorgen)

14 likes

Ik bedoelde ook niet dat het nonchalant is dat Martine wil dat haar vent zich laat helpen. Dat lijkt me heel logisch. Maar dat je vervolgens niet met elkaar in gesprek gaat erover. Dat je het lekker op zijn beloop laat en niks regelt, als hij nog altijd geen stap gezet heeft richting die sterilisatie. Dan gooi je toch een keer het gesprek open? Vraag je hem toch eens waarom hij dat nog niet heeft gedaan? Of hij misschien toch een 3e wilt? Ipv na de seks te grappen dat hij naar een 3e kind solliciteert?

Het staat zo ongelooflijk ver af van hoe ik ben. Blows my mind.

33 likes

Dit ja. Het lijkt mij dat je met een zwangerschap iets zorgvuldiger om gaat dan ‘ach ja ik vond het wel genoeg maar had ff geen zin in een sterilisatie en toen was ze al zwanger hiehaho’

6 likes