Mommybloggerstopic #8

Stellen met zo’n enorme bewijsdrang, ik zal het nooit snappen. Hoe mooier je het wil laten doen lijken hoe kutter het is denk ik dan🤷‍♀️

36 likes

Ik heb nog nooit een vlog van haar gezien maar vind ze op insta al zo onbegrijpelijk klef dat ik dus ik me niet kan voorstellen hoe klef het op YT wel niet is :thinking:

4 likes

Ik cringe vooral van het feit dat Koen nu zo obvious onderdeel is van het verdienmodel en hij daar ook heel lekker op gaat. Is wachten op het moment dat hij z’n baan opzegt en ze allebei fulltime influencer zijn. Papa Sjenkie 2

21 likes

Hmm ja dat is ook wel weer zo. Maar ze plaatst de laatste tijd zo vaak van die posts met dan een heeeel verhaal over hun relatie waar dan heel veel wordt gezegd maar in the end ook eigenlijk precies niets. En dat heeft dan vaak de strekking ‘hard werken ladiela’.

11 likes

Je bedoelt Klit & Band?? :face_vomiting:

8 likes

Ja ook altijd maar die handen vast houden in de auto. Is toch super onpraktisch ook.

5 likes

Ja en dan “na vele ups and downs nog steeds samen :heart::heart::heart:”. Ik ben na pak hem beet 3 downs wel weg hoor, klinkt idd helemaal niet leuk.

30 likes

Dat vind ik net zoiets als koppels die elkaar feliciteren met hun verjaardag via Facebook :woozy_face:

4 likes

Zo die heeft gewoon iets te ver met het wattenstaafjes dr oren staan roeren. Inderdaad was zij ‘vroeger’ zo zo stoer en nuchter en relatable maar heb haar video ook echt met vraagtekens boven mijn hoofd zitten kijken.

5 likes

Oh roken ze allebei? Past niet in hun perfecte online leven om het te laten zien zeker. Wel knap van ze om het te te verbergen op insta.

Degene die t hardste schreeuwen dat ze zo gelukkig en loviedovie zijn zijn vaak degene die t lang niet altijd zijn.

7 likes

Ik heb dit al vaker voorbij zien komen over dat roken. Kan mij daar echt zo geen voorstelling bij maken bij hun? Ze lijken ( ja daar ga je al) zo super bezig met gezond / fit zijn. Netjes in de kleren maar ondertussen ruiken ze dus naar asbak. En ook…
Je hebt 3 kinderen, geeft 1 borstvoeding en dan ga je roken? Misschien niet in hun bijzijn, maar dat ruiken/ zien die kids toch. Om het maar niet te hebben over derdehands rook. :rage:

12 likes

Oh kan me juist herinneren dat ik haar wel zo’n rokersstem vond hebben maar dat is gebaseerd op 1 vlog lang geleden :sweat_smile:

7 likes

I’m so intrigued. Wie zijn dit dan?

4 likes

Vandaar zijn ‘geen easy ride’ :sob:
Getver dit wil ik echt niet weten over hen.
En wat overdreven dat “we worden al gek bij het idee” in zijn reactie hierboven. Heel vreemd.

2 likes

De familie Bates op instagram, de duggars. Zijn allemaal influencers geworden.
Of dit is t aller aller ergst: girl defined. Die filmpjes zijn zooo fout. Die Bethany is zo cringe op insta. Wel heerlijk om te hate watchen

8 likes

Dit doen mijn schoonouders en is echt mijn cringe :joy: ook echt heel random ‘Gefeliciteerd’. Zonder emoticons of andere woorden, echt geweldig.

9 likes

Woow dat girl defined… Wat erg!!!

Wel 30k aan donaties in een week binnengeharkt zie ik :joy:

5 likes

En mijn ultieme irritainment Sarah Therese, met haar filmpjes over ‘how to be a good christian wife to your husband’. Helaas is zij er deze week mee gestopt om (o.a.) meer de vrouw te kunnen zijn die hij verdient. :nauseated_face:

10 likes

Oh jaaa! Was haar vergeten maar heb een tijd haar youtubevideo’s gekeken omdat ze steeds in mijn feed naar boven kwamen. Zij staat zó ver van mijn eigen leven af dat het echt wel interessant was. Trouwen op je 19e, direct een aantal kinderen natuurlijk. Net uit nieuwsgierigheid weer eens opgezocht, uiteraard heeft ze er weer een kind bij (en ik dacht dat ze geen kinderen meer wilde of alleen nog adopteren?)
En steeds benoemen dat ze zó grateful is dat god haar man naar haar gestuurd heeft ‘he literally saved me’. Blegh

2 likes

Oh ja, Bethany is echt vreselijk. Zo cringe, die filmpjes met haar man. De non-chemie straalt er vanaf. :dizzy_face:

6 likes