Hahahaha wat een onzin.
Lijkt me loodzwaar om iedere dag te moeten vechten voor je relatie. Ja oppassen dat je niet in de sleur komt en af en toe wat leuks doen met elkaar naast het gezinsleven maar vechten? Nee godzijdank niet zeg.
24/7 kei en kei hard werken
Huh hoe dan? âAan mijn relatie werkenâ zie ik als bewust tijd voor elkaar vrij maken etc maar dat is niet 24/7? En al helemaal niet kei en keihard werken?
Aan mijn relatie werken zie ik als: er is iets mis en we verliezen elkaar oid in de relatie.
Bewust tijd voor elkaar maken noem ik: even wat leuks doen met zân tweeen. Maar dat kan ook prima een uitje met onze zoon erbij.
Hahhaa wat een heerlijk filmpje en leuke gasten!
Bij âaan een relatie werkenâ moet ik ook steeds denken aan die Celine Charlotte met haar stories over haar en haar nieuwe vlam. Om doodmoe van te raken.
Vind je elkaar dan wel echt leuk als je keihard moet werken om bij elkaar te blijven. Wat een kutleven zeg.
24 uur per dag keihard werken aan je relatie, ainât nobody got time for that.
'S avonds zitten we naast elkaar koekjes te vreten op de bank en 's ochtends komt hij me wakker maken met een kopje thee. Heerlijk.
Precies. Er zijn al zoveel dingen in het leven die veel energie kosten, mijn relatie is gelukkig (bijna altijd ) iets waar ik energie van krijg.
Ik weet niet of dit het bij hen is, denk dat ze gewoon lekker aan het overdrijven zijn. Ik denk dat ze zo HeT EcHtE LeVeN
willen laten zien en willen verkopen dat ze niet perfect zijn (goed voor de herkenbaarheid bij volgers natuurlijk). Maar volgens mij zijn meningsverschillen of zo nu en dan discussies heel normaal, ik schaar dat ook niet per se onder hard moeten werken voor je relatie.
Precies dit, imo zijn dit gewoon mooie woorden voor de likes die nergens op slaan. 24/7 hard werken aan je relatie? Hou toch op zeg.
Is toch ook een beetje een humble brag om zo vaak overdreven te benoemen dat als je een relatie hebt, je af en toe ook echt aandacht aan elkaar moet besteden. Dat is niet kei-hard werken, maar dat klinkt natuurlijk wel alsof jij ontzettend goed bezig bent.
Lijkt me echt vreselijk. Ik heb een paar relaties gehad en dat ging altijd moeizaam ofzo, er was een klik en er was een vonk maar toch was het niks aan en moest ik of de ander teveel ons best doen. Tot ik mijn huidige partner tegenkwam en ging vanaf het begin soepel en het voelde nooit als een opoffering of een âgevechtâ tuurlijk zijn er meningsverschillen en irritaties soms maar we hoeven er echt niet 24/7 voor te vechten. Doodvermoeiend ook, zou echt niks voor mij zijn.
Zo te zien wel ja. Niet veel kantoren hebben binnen een parasol.
Ja volgens mij wel. Elise vertelde laatst al in een vlog dat zij naar een ander kantoor gaan. Weet alleen de reden niet meer, luister altijd maar half, haha
Ik denk dat ze nieuwe sponspullen willen in het nieuwe kantoor