Omdat hij 5 jaar oud is en het mij niet eens lukt om de voorgrond zo goed scherp te krijgen en de achtergrond wazig, maargoed kan ook achteraf bewerkt zijn natuurlijk.
Ik kon met 5 ook hele mooie foto’s maken.
Ik ben ook fotograaf geworden
Oh okee naja de meeste smartphones maken tegenwoordig echt mooie foto’s dusja kan gewoon dacht ik. Kan idd dat ze ht nog heeft bewerkt oid
Met een goede camera/lens is dit op de automatische stand een kwestie van goed stilhouden en gewoon klikken, kind kan de was doen, lekker filtertje erover en hop op insta.
Haar hele feed/leven is toch fotoshoot-met-sgatje-vibes
En cheesy teksten met als toevoeging: normaal doe/zeg ik dit nooit, cliché bladiebla.
Kwam dit net tegen. Je gelijk proberen te halen door 4(!!) instagram stories te delen die je in 2021 gerepost hebt Wat een wereld.
Ik moest te hard lachen om dat “blauw haar en blonde ogen” uit dat eerste bericht.
Heerlijk.
Pfff doodvermoeiend.
Samenvatting:
- “Ik ben een beter mens dan jij!”
- “Nee hoor, ik ben beter!”
Nou heel eerlijk, ik zou bij zo’n bericht van een ‘volger’ ook de neiging voelen om me te verdedigen. Ik vind het een bijzonder onaardig bericht met heel veel verwijten en beschuldigingen van racisme. En het klopt dus feitelijk niet, dat ze geen aandacht aan andere problemen in de wereld heeft geschonken, als ze 4 stories over Afghanen in nood kan laten zien. Voor wat het waard is hè, ik snap dat zo’n story weinig impact heeft, maar dat heeft een post/story over Oekraïne ook niet. Beetje vreemd dat je daardoor voor hypocriet en ziek wordt uitgemaakt.
Nee, dit kan alleen today. here. now.
Inzicht vanuit het universum
Wie is dit?
tien van wil
Ik wou dat ik dit kon. Sturing en duiding uit getrokken kaartjes halen. Geen sarcasme.
Ja echt he. Lijkt me zo heerlijk als ik echt geloofde dat er een soort hogere macht is en dat alles is voorbestemd
Ik moest donderdag zo aan haar denken. Op 3/3 was ik exact 33 weken zwanger. Ik heb echt geprobeerd om daar een betekenis of teken in te zien, maar helaas, niks gevoeld of doorgekregen
Op je 33e verjaardag gaat dit bij je binnenkomen
De baby zou dan wel eens exact drie maanden kunnen zijn!