Mommybloggerstopic #8

Haha cringe dit. Maar er was al eerder ook zo iets wat P gezegd zou hebben, wat totaal zelfverzonnen (door Rasjel dus) leek. iets over het kleurtje van R geloof ik

4 likes

hahahaha suuuuure.

9 likes

Ja maar als je er iets van zegt word je tot op de grond afgebrand :sweat_smile:

3 likes

Nee dit is idd wel een beetje bijzonder :sweat_smile: dat Pip zoiets zei dan he.

10 likes

Jaaa, dat is wat ik me herinner volgens mij. Haha deze vrouw :rofl:

Ik denk dat de frictie hier op het forum ontstond doordat men dacht dat het over de opvoedstijl van Rachel ging, maar het gaat over de teksten die haar kind zogenaamd uitgesproken zou hebben.

9 likes

Dat dus. En altijd heel toevallig precies passend in een bepaalde spon context of iets wat toen actueel was

9 likes

Mijn neefje is geboren op 20-02-2022 om 00:02 en ik moest ook direct aan ons Tien denken :speak_no_evil: heeft ze goed voor elkaar, living rent-free in our heads

13 likes

Ik vind het wel stoer van Annemerel dat ze gewoon naar NYC zijn gevlogen met babes :+1:

4 likes

Babe :heart_eyes::pig:

10 likes

44 likes

Omg ik wil op deze vlucht zijn

8 likes

Dit is er weer een hoor haha…snap niks van dit verhaal haha

2 likes

Is dit werkelijk zo moeilijk om te snappen? Valt wel mee toch? Tis nu echt een beetje commentaar in het commentaar geloof ik.

21 likes

Ik moest ff 2x lezen. Maar ze heeft samen met haar man de kinderen samen van school gehaald, wat eerder niet kon/mocht ivm de maatregelen

Het leest alleen wel minder makkelijk door die tekst tussen de - -

10 likes

Oh nee deze vind ik prima te doen hahahaha

5 likes

Ik vind het ook een behoorlijk vage zin hoor.

8 likes

Vraag me wel af hoe leuk dat voor die beeb is als het zo koud is!

3 likes

Nou ik geloof er al amper iets van dat hun kind deze foto heeft gemaakt maargoed.
En inderdaad ze staan zo vaak op deze manier op de foto dus dat is toch niks nieuws :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

Waarom geloof je dat niet?

6 likes

Ik vraag me altijd al bij haar af wie die foto’s maakt. Ze kunnen toch niet elke keer een fotograaf in huren?

3 likes