Precies. Daarbij hebben ze al eerder veel overwaarde gehad op hun Amsterdamse huis. Ik zou het eerder geluk noemen dan een prestatie. Als je 10-20 jaar geleden de kans had om een huis op een populaire plek te kopen, zit het gewoon sneller mee. (Hoewel je er ook vaak iets duurs voor terug moet kopen maar daar helpt al die spon dan weer bij.)
***OMG heb het teruggezocht dit klopt helemaal niet, my bad.
Daar is de overbruggingshypotheek voor. Je leent dan alvast je overwaarde. Zoveel % van taxatiewaarde min je huidige hypotheekschuld. Dat leen je tijdelijk en los je af vij verkoop. Je hebt dan wel dubbele lasten, maar zodra het oude huis weg is, is je hypotheekschuld heel veel lager. Dat is waarom tegenwoordig doorstromers zo’n mega budget hebben.
Oh oeps ik dacht dat huis van Co huur en waar ze daarna zaten koop. Nou ja dan nog.
Volgens mij ook, was geen koopwoning
Volgens mij bedoelt ze dus letterlijk: in vergelijking met oorlog. Echt heel raar om dat zo te verwoorden alsnog.
Godallemachtig. Zeg dan niks zeg.
Whut
Hoe geprivilegieerd ben je dat je zoiets uit je strot krijgt nu
Tja Ras kennende is hebben daklozen gewoon niet hard genoeg
gemanifesteerd ![]()
How can I make this about me
Haha ja want het draait hier om fame. Meine gute iedereen en zn moeder kan het zo vinden met alle details en beelden die ze zelf delen. Privavy lijken ze zelf niet zoveel om te geven. Heb geen link of straatnaam gedeeld
Lekker in je schimmelende huurhuis moeten blijven wonen
blessed
Dat vul jij in. Wie zegt dat ik er niet naast woon.
Denk dat je dit forum kan opdoeken als iedereen weg moet die het heeft opgezocht.
Ik voel me altijd zo’n Funda sukkel bij dit soort opmerkingen. Want ik ben zo’n doos die wel gaat zoeken op Funda maar het dan nooit kan vinden haha. ![]()
Met alle respect, ik snap überhaupt niet dat je foto’s deelt van je gekochte woonhuis als influencer voordat de foto’s van funda gehaald zijn. Je gaat daar wonen met je kinderen en je bent inmiddels bijna verheven tot een BN’er. Dan wil je dat toch niet dat het voor de gemiddelde hobbyrechercheur binnen 5 minuten is gevonden?
Waarschijnlijk nu het hele forum over dit bericht heen dat je het dan ook niet mag opzoeken. Neem aan dat de meeste mensen dat toch wel zouden doen uit nieuwsgierigheid.
Nee, dat laatste uiteraard niet met die hypotheek etc. Maar die website (ken die niet moet ik zeggen) zal dan op een andere functie gestoeld zijn dan een Funda bijvoorbeeld, welke als hoofdfunctie heeft om beschikbare huizen te tonen voor verkoop.
Het is meer dat de foto’s/info snel via de verkopende partij van Funda gehaald kan worden door dit bij Funda aan te vragen. In ieder geval de foto’s waar de meeste mensen sterke herkenningspunten uit halen en je dus liever niet wil delen. Dan zou ik dat als BN’er zeker doen in het kader van je privacy. Vrienden die het huis willen zien kun je altijd zelf inlichten door de foto’s van te voren te downloaden. Snap dat gewoon nietz Was zelfs blij toen dat met ons huis ook gebeurde en ben geen BN’er haha.
Het is blijkbaar een collab met PostNL. Als die nou eens hun bezorgers meer betalen in plaats van geld uit te geven aan dit soort tenenkrommend acteerwerk door influencers. Ze heeft er ook zo half een liefdesverklaring van gemaakt. Enorm ongemakkelijk.
Nja ze gaan er waarschijnlijk een soort guesthouse/ bnb van maken. Dan zal het adres ook wle bekend worden.
Ik denk dat de meeste forumleden hier meer bezorgd zijn om hun privacy en die van hun kinderen dan zijzelf.
Wel jaloers dat je zoveel budget hebt om zo’n grote woning te kopen + een volledige verbouwing. En het wylde pad avontuur is toch ook nig vrij recent.
Ze doen duidelijk wel iets goed. Started from hun mini huur appartement in amsterdam met willem die nachtdiensten deed in dat hotel. Tot nu ff miljoenen over voor een huis en verbouwing
Whoaaaa, ze hebben gewoon een huis gekocht van bijna 1,2 mil. Bizar! Maar dat huis in Den Bosch zal ook wel met enorme winst verkocht worden.
Even een zijstap hoor, maar er zijn dus mormoonse bloggers? Fascinerend. Heb je wat namen van blogs?