Mommybloggerstopic #8

Ik denk dat de schoen vooral wringt bij een bepaalde pretentieusheid in combinatie met foutieve taaltoepassing

11 likes

Jaaaa walgelijk. Ik heb ook al gecomment waarom alles in het Engels? Alsof r een hele internationale bevolking naar hem kijkt en volgt. Heus niet. Hij vindt vooral zichzelf heel erg interessant. Viel me trwns op dat hij, Elise, Vita en Joey de reply optie in hun stories uitgezet hebben. Vast niet vanwege alle aardige comments :smirk:

3 likes

In mijn eerste post zeg ik juist dat ik niet verwacht dat iedereen perfect Engels spreekt. Maar wat @Neusklem ook aangeeft, juist door wat hij er mee uitstralen zorg dan dat het gewoon klopt. En als je Engels gebruikt voor werk al helemaal, kom je in mijn optiek net wat professioneler over. En zorgen dat het klopt, betekent ook niet dat het perfect moet zijn.

6 likes

Maar waarom niet? Wouter heeft ook gewoon grote internationale campagnes gedaan, dan is het voor eventuele following/collega’s toch juist handig om in t Engels te posten

En sws lekker boeiend in welke taal iemand post, snap ook niet zo goed dat hier om gelachen wordt want zo steenkolen Engels is t nou ook weer niet

15 likes

Zou hij het misschien niet moeten doen omdat hij les gaat geven bij Velo? Volgensmij gaat vrijwel iedereen die bij Rocycle/Velo/highstudios werkt over naar Engelse posts op Instagram zodra ze daar gaan werken. Geen idee of het moet verder, maar viel me altijd op.

6 likes

50 likes

De huismuts gaat verhuizen; Den Bosch uit, platteland op. Wel enorm knap hoe ze dat allemaal doet met ook nog een vakantiepark tegelijkertijd opknappen, runnen etc.

7 likes

En wát een droomhuis, wauw :heart:

8 likes

Wat een fantastisch huis :heart:

Maar wow, vakantiepark en guesthouse aan huis… respect. De introvert in mij krijgt een paniekaanval bij het idee alleen al :sweat_smile:

5 likes

Ik eh, snapte die zin van haar niet haha?

edit: ook omdat in het originele bericht er achter staat ‘:pensive::broken_heart::pray:t3:

4 likes

Ze verkoopt dat huidige huis natuurlijk met zieke overwaarde waardoor ze dit huis kunnen kopen, denk ik.

7 likes

en dan blijven pendelen naar Fryslan?

6 likes

Maar hier moeten ze neem ik aan ook op overbieden dus wat is de meerwaarde dan van een oververhitte huizenmarkt? Of zie ik iets niet goed :sweat_smile:

20 likes

Ja geen idee, misschien door de plek minder geliefd dan midden in de stad?

4 likes

Ah ja, dat lijkt me logischer!

9 likes

Vind het ook echt een paaarel van een huis. Zo mooi!

7 likes

Kinderen blijven ook op dezelfde school, schrijft ze.

8 likes

Krijgen we de komende tijd in ieder geval geen hippe sushi fusion cocktails tent in Den Bosch

2 likes

Knap… Knap… Volgens mij doet zij vrij weinig zelf alleen de ‘leuke’ dingen zoals tegeltjes uitzoeken, moodboards maken en met dr vingertje wijzen waar ze de stopcontacten wil hebben. Koffietjes drinken en verre vakanties alsof het niks kost om ‘bij te komen’. Ze krijgt alles gespond en laten vrijwel alles door anderen/professionals doen. Zo kan ik het ook en ja, ik ben jaloers. Einde rant.

6 likes

Ik denk dat wij dat zo zien maar alleen al organisatorisch dat allemaal plannen/regelen met je kinderen - even 3 uur telkens op en neer rijden -, alle contacten met sponsers onderhouden & zo’n weekenden organiseren ed lijkt mij al hell.

6 likes