Inclusief koffie en thee. Dit is net Klikbeet.
Sowieso lettertype uit de Libelle
Jesus, schaaaamteloos.
Ja win-win. Van de 49,97 euro die ze pp betalen steekt ze 49 in dr zak omdat ze ook geen eens een ruimte hoeft te huren. En die deelnemers voelen zich ~verbonden~ met een influencer omdat ze bij haar thuis mogen komen.
Nou eerlijk, ik vind het ronduit gevaarlijk. Je deelt je hele leven inclusief je kinderen en vervolgens nodig je ook nog volgers uit bij je thuis. Daar moet toch vast ten minste één creep tussen zitten. Influencers gaan echt zo onverstandig om met de veiligheid van zichzelf en hun kinderen.
Jep jep jep. Schandalig is het.
Ik zou wel 50,- willen betalen om die wenkbrauwen bij te tekenen en een beetje oogmake up op te mogen doen
Zij is voor mij nou echt het huishoudbeurs type. Een soort Action meets Libelle. Gewoon allemaal net niet. Haar huis is een kopie van een gemiddelde showroom van de Leen Bakker en haar outfits lijken regelrecht van een Vero Moda paspop te komen. Helemaal niks mis mee maar dus absoluut niet origineel of creatief genoeg om dit soort workshops te geven. Zij waait gewoon met alle trendgevoelige winden mee. Bla bla bla chocoladevla. Moest het ff kwijt
'Spap en 'smam wil je het echt goed doen.
Ik vind Kelly Caresse bijna net zo intrigerend als sommige Mormoonse bloggers.
Ik zou Kelly wel eens strawberry blonde willen zien met een wilde bos krullen en een outfit die wat harder knalt.
Gratis visionboard voor '22 - '23
Hoezo heb je überhaupt een workshop vision board maken nodig? Plaatjes knippen en plakken had ik rond groep 2 al wel onder de knie.
Haha ik heb dat koken met lein Instagram account ff bekeken maar het zijn ook allemaal van die tata recepten dus bij de heerlijke hapjes moet je waarschijnlijk denk aan een wrap met roomkaas en zalm
Het is jammer dat het land van ooit niet meer bestaat want dan had je die workshop kunnen combineren met een pretparkbezoek. Misschien daar een visionboard voor maken.
Haha achja het is gewoon een soort “meet and greet” voor geld en met knutselen met actionzooi als activiteit.
Ik vind het eigenlijk bizar dat ze zichzelf maar op €50 schat. Je verkoopt eigenlijk een meet&greet met jezelf voor €50
Dit was de pilot / try-out prijs, dacht ik. Het is vast wel een succes, dus dan zal ze wel voor een veelvoud gaan.
Ik weet niet of ik het in dit topic moet zetten of in het andere youtubers topic, maar Wouter van Elise is de laatste tijd weer alles in het Engels aan het posten op insta en ik erger me zo aan deze man zijn Engels. Ik verwacht heus niet dat iedereen perfect Engels spreekt of schrijft, maar er zitten zulke suffe fouten in en het is zo Nederlands Engels. Als je het voor je werk moet doen, zorg dat in elk geval dat het klopt
“The team was so amazing and sweat.”