Mommybloggerstopic #8

Bij deze post begon mijn ergernis. Die eerste zin alleen al😭

11 likes

Story word gebruikt als de serie die je schiet in de fashion industrie. 8 pagina’s in bijv de vogue is dus een story. Zo heet dat gewoon, hij probeert niet fancy te doenšŸ˜‚

10 likes

ā€œSeeing the pictures reminds me of why I fell in love with this careerā€
Ja, jezelf.

40 likes

Born in de 20th century!

5 likes

Ik vind dit ook helemaal niet zo dramatisch. Niet perfect, nee, maar verder. En gezien z’n werk ook niet raar dat hij dit in het Engels deelt. Ik vind ā€˜m alsnog irritant, maar niet hierom.

17 likes

Mijn lievelings is ā€˜your whole body is tinteling’

79 likes

Hahahahaha ik moet hier echt veel te hard om lachen :skull:

11 likes

Ik kan me zomaar voorstellen dat zijn autocorrectie van tingeling tinteling heeft gemaakt, het is tenslotte maar 1 letter verschil. Maar goed, ik vind dit dan ook heel aanvaardbaar Engels. Eigenlijk beter dan het Nederlands van menig influencer.

9 likes

Ik snap nooit zo goed waarom je perfect Engels moet spreken als je een Nederlander bent. Heb altijd het idee dat ze in welk ander land al blij zijn als je je verstaanbaar kan maken maar in Nederland is dat niet genoeg

38 likes

Ja nu zit dit in m’n hoofd natuurlijk :joy::smiling_face_with_tear:

7 likes

Ik denk dat de schoen vooral wringt bij een bepaalde pretentieusheid in combinatie met foutieve taaltoepassing

11 likes

Jaaaa walgelijk. Ik heb ook al gecomment waarom alles in het Engels? Alsof r een hele internationale bevolking naar hem kijkt en volgt. Heus niet. Hij vindt vooral zichzelf heel erg interessant. Viel me trwns op dat hij, Elise, Vita en Joey de reply optie in hun stories uitgezet hebben. Vast niet vanwege alle aardige comments :smirk:

3 likes

In mijn eerste post zeg ik juist dat ik niet verwacht dat iedereen perfect Engels spreekt. Maar wat @Neusklem ook aangeeft, juist door wat hij er mee uitstralen zorg dan dat het gewoon klopt. En als je Engels gebruikt voor werk al helemaal, kom je in mijn optiek net wat professioneler over. En zorgen dat het klopt, betekent ook niet dat het perfect moet zijn.

6 likes

Maar waarom niet? Wouter heeft ook gewoon grote internationale campagnes gedaan, dan is het voor eventuele following/collega’s toch juist handig om in t Engels te posten

En sws lekker boeiend in welke taal iemand post, snap ook niet zo goed dat hier om gelachen wordt want zo steenkolen Engels is t nou ook weer niet

15 likes

Zou hij het misschien niet moeten doen omdat hij les gaat geven bij Velo? Volgensmij gaat vrijwel iedereen die bij Rocycle/Velo/highstudios werkt over naar Engelse posts op Instagram zodra ze daar gaan werken. Geen idee of het moet verder, maar viel me altijd op.

6 likes

50 likes

De huismuts gaat verhuizen; Den Bosch uit, platteland op. Wel enorm knap hoe ze dat allemaal doet met ook nog een vakantiepark tegelijkertijd opknappen, runnen etc.

7 likes

En wƔt een droomhuis, wauw :heart:

8 likes

Wat een fantastisch huis :heart:

Maar wow, vakantiepark en guesthouse aan huis… respect. De introvert in mij krijgt een paniekaanval bij het idee alleen al :sweat_smile:

5 likes

Ik eh, snapte die zin van haar niet haha?

edit: ook omdat in het originele bericht er achter staat ā€˜:pensive::broken_heart::pray:t3:ā€˜

4 likes