Ik vond alle speculatie eerst ook wat overdreven maar die story waarop Koen blijkbaar al heel vroeg in de ochtend (voordat Jacqueline wakker was) al daar in de keuken stond vond ik ook wel opmerkelijk en zoiets voedt de speculaties dan natuurlijk wel. Al lijkt mij een onschuldige uitleg ook nog steeds goed mogelijk, misschien was ie er gewoon vroeg om de jongens naar school te brengen of vindt Jacqueline het eng om alleen te slapen na de scheiding of zo kan je nog wel meer redenen bedenken.
En wie heeft dan precies die foto gemaakt? Als zij nog niet wakker was?
Wat zijn mensen toch goed in sensatie zoeken. Die mensen lachen zich een breuk volgens mij om alle verhalen hier. Er zijn nog wel 100 andere verklaringen te bedenken die logischer zijn dan âhet zijn swingersâ.
Nou die foto heeft Jacqueline genomen zodra ze beneden kwam lijkt me. Zo heb ik het geĂŻnterpreteerd, zij wordt wakker en loopt naar beneden en treft haar zoon en Koen in de keuken.
Echt ik gil om al deze interpretaties. Het zijn influencers he, ze stagen dingen.
Op iedere foto wordt zorgvuldig een filter gekwakt, een zoetsappig tekstje perfect gecentreerd erbij geschreven, in dit geval zelfs ook nog een gifje⊠en dan denken dat zij zoân opvallende arm prominent in beeld per ongeluk zou plaatsenđ€Ș
Is de foto wel recent? Ze zijn vaak genoeg met elkaar op vakantie gegaan en ook in hetzelfde huis/appartement. Misschien heeft ze de foto toen wel een keer gemaakt en bewaard om nu te posten? Dat ze denkt: o ja dat is leuk, ik ga vertellen dat hij zelf naar beneden gaat en ontbijt (of weet ik veel wat sommige influencers denken wat ons interesseert haha)
Hahaha jongens wat een bekrompen zooi hier allemaal, ze kunnen toch gewoon polyamorous zijn (of niet), waarom moet hier weken over worden gespeculeerd? ZĂł boeiend is het toch niet of ze hechte vrienden zijn of meer?
Het maakt helemaal niks uit, maar door al dit gespeculeer word ik nieuwsgierig haha.
Denk je dat ik dat niet weet? Ik geef juist in mân post daarvoor aan dat er weet ik hoeveel interpretaties zijn. Dit is de mijne geweest.
Overigens vind ik âik gilâ nog steeds zoân stomme uitdrukking hier op het forum.
Ik gil nog steeds
Same. Zit hier echt te krijsen om niveautje juicechannel.
Maar dat is vaak toch sowieso het niveau van dit soort topics?
Ik weet bijna zeker dat Michelle en Jacqueline ook gillen
Win win
Dit, zou het best triest vinden als je een story met je zoon gebruikt om deze roddel âaan te wakkerenâ
Verder moeten ze lekker doen waar ze zelf zin in hebben. Maar als het gestaged zou zijn, zou ik het wel soort sneu vinden (dat je zo aan aandacht wil komen). Doet me een beetje denken aan de vetgezellig 1 april grap van jaren geleden
WERKT WEL ALS EEN TIET HĂ? In dit topic gaat het al daaaaagen over niks anders.
Maar dit is toch gewoon waarom Achterklap rubrieken bestaan? Waarom RTL Boulevard en Shownieuws veel kijkcijfers trekken. We zijn gewoon nieuwsgierig en Michelleâs zelf gecreĂ«erde beeld van perfecte mommy met perfecte relatie dragen daar in dit geval aan bij. Nee het boeit in the end helemaal niets, ook al doet ze het wekelijks met de buurman, maar het is toch gewoon voer voor roddelen. En ze dragen daar zelf ook overduidelijk aan bij.
Dat zeker, maar dan blijft het sneu toch? Dat je gaat faken dat je in een polyamoreuze relatie zit voor de views? (als ze het faken)
Hahaha maar hoezo faken ze het ĂŒberhaupt, ze heeft alleen een foto gepost van die vent in de keuken
That escalated quickly.
Ik bedoelde gewoon meer; hoe snel is zij haar ultra bff geworden als ik daarvoor haar nooit op haar tijdlijn tegenkwam. En Idd alleen maar die andere meid ( De BFFâs) waarmee ze wilden samen wonen op een kavel / op vakantie gaan / kind nagenoeg dezelfde naam geven etc.