Mommybloggerstopic #9

Wat ik zeg! Hoe kom jij in het hoog seizoen dan aan een vliegticket en hotelkamer last minute? In hetzelfde vliegtuig en zelfde hotel?

3 likes

Ik kan je vertellen uit ervaring dat dit prima lukt

29 likes

Haha toen mijn vliegtuig omgeleid werd, konden ze ook last minute alle 300 passagiers zonder enkel probleem onderbrengen op een super toeristisch eiland.

Daarbij, zij delen toch een kamer met z’n allen.

4 likes

Dit is de quote van Sister Wives dus sowieso dat ze het er om doen, of het nou waar is of niet.

Zou wel lekker verfrissend zijn als ermee ‘uit de kast komen’. Zeker na alle affaires/open relaties in de rioolchannels de laatste tijd.

7 likes

Wat een onzin klets jij :rofl:

8 likes

Dit zou ik sowieso doen. En er dan ook echt een avondje van maken met popcorn en al haha.

3 likes

Oja! En knipper 3 x snel achter elkaar als je je toch niet helemaal fijn voelt bij deze situatie :joy:

(er was ooit een YouTuber waarvan men dacht dat ze gevangen gehouden werd en allemaal geheime tekens van nood in haar video’s gaf? Wie was dat ook al weer? Ze had videos met bijzondere make-up looks met veel glitter en ‘danste’ vaak een beetje rond in een tuin)

8 likes

Marina Joyce!

Dat was toen een heel ding inderdaad haha

3 likes

Ik haat dit. Ben nu veel te nieuwsgierig. Dat is sowieso Koen. Wat deed hij daar in de ochtend. Ik kan er niet bij dat ze swingers zijn.

12 likes

Doen jullie partners in de ochtend niks buitenhuis?

5 likes

Nou niet mijn beste vriendin mag ik hopenđŸ€Ș

78 likes

Ik wil het ook weten

6 likes

HAHAHA ik krijg nu dus net reclame van TLC dat er een nieuw seizoen van Sister Wives is. Wat een clusterfuck zou het zijn als het een ad is.

7 likes

Haha ik ook :smiling_face_with_tear: ik vind het toch allemaal wel apart: Laurens die nog piepjong is en Michelle die van de week nog in het ziekenhuis lag. Dan staat je hoofd toch niet naar de vriendin van je vriendin doen? En dan in de ochtend hĂĄĂĄr kids tegenkomen. Maar misschien ben ik veel te braaf voor deze avonturen.

4 likes

Zou wel ontzettend triest zijn als Jacqueline haar zoon in z’n pyjama op Instagram zet voor duizenden mensen (met nep verhaal?) om zelf een lolletje te hebben met Mies en Koen.

Misschien naĂŻef van mij, maar kan me echt niet voorstellen dat ze swingers zijn. Ze hebben ongetwijfeld een innige band met elkaar en vast weleens dronken gezoend op een festival, maar vrees dat ze deze speculaties zelf heel leuk vinden en het voeden voor de views.

De andere BFF’s zijn compleet naar de achtergrond verdwenen. Denk dat de droom van Mies en Koen om met hen een huis te bouwen is veranderd naar een droom van een huis voor zichzelf met tuinhuis voor Jacq :joy:

7 likes

:rofl:
Maar kids wegbrengen of naar school oid. Weet eigenlijk niet welke leeftijd ze hebben enz.

1 like

Haha, ze kregen denk ik te veel vragen want de story is nu weg bij Jacq.

7 likes

Of de weddenschap is afgerond :sunglasses:

6 likes

O huh ik keek niet goed denk ik. Ik zie hem toch wel.

4 likes

Wat een commotie op het forum! Hoe komen jullie allemaal bij dat swingers verhaal? Het lijkt me veel aannemelijker dat die Jacqueline een moeilijke periode doormaakt vanwege haar scheiding en dat Michelle een lieve vriendin voor haar is die extra veel tijd en aandacht aan haar besteedt. Het is toch vaak zo dat mensen meer naar hun vrienden toe trekken als hun relatie uit is? Lijkt me echt niet zo spannend allemaal, maar goed misschien mis ik wat😜

7 likes