Haha mee eens. Ik vind ‘ik gil’ echt een heel hoog Tien en Wil gehalte hebben
Maar even buiten Michelle om. Je kunt toch prima perfect mommy zijn, met een goede relatie en swingen? Of moet je dan genoegen nemen met een heel vanilla seksleven. Ben je minder perfect als je seksueel buiten de norm gaat?
Ja kijk maar naar de foefs. Lekker naar de orgitent in de woestijn. Enige risico van een wild seksleven is een gebroken pols. Klikklak
Het zou in mijn ogen het perfecte beeld enkel bevestigen als je als ouders van drie ook nog een seksleven hebt waar je beiden tevreden over bent
Dit topic wordt echt steeds gekker en gekker
Echt? Ik heb zelden zó iets saais gelezen als dit allemaal
Ik bedoelde ook niet persé dat ze dan geen perfecte mommy is of perfecte relatie heeft, dat staat of valt niet met het soort seksleven dat je beide nastreeft. Maar ik denk dat ze altijd wel een bepaald beeld heeft gecreëerd waardoor dat wel een verrassende move zou zijn (voor haar volgers). Maar goed, nogmaals: weten wij veel wat zij echt doen, hier speculeren we alleen maar En zolang dat over volwassen mensen gaat die er zelf blijkbaar ook wel de lol van inzien, zie ik niet echt een probleem.
Nee joh, ook als je drugs smokkelt en niet wordt gepakt, is er ook niets aan de hand!
In other (niet echt) news:
Ik zag van de week pas de video van Dee over de geboorte van haar dochtertje. Ik vond het een hele lieve video en fijn dat ze er zo positief op terug kijkt. Bij het audio fragment van het moment dat Elin geboren wordt kreeg ik zelf een brok in mijn keel (ik ben zelf dit jaar ook voor het eerst moeder geworden dus dat heeft daar vast ook mee te maken
)
Ik kijk die lui nooit maar wat zijn jinger kinderen?
Ik denk jonge kinderen
De helft van de tijd denk ik over de bewoording en de andere helft heb ik geen idee wat ze bedoelt?
Maar alle reacties zijn een en al lovend/liefde, misschien ben ik zuur
Misschien moet je jezelf figuurlijk kunnen aaien voordat je dit kunt snappen.
Ze bedoelen dat ze bijna uit elkaar gaan maar misschien toch niet
En hun kinderversies dan?!
Ohja nee tot zover heb ik de tekst niet gelezen, mijn bullshit alarm trok een grens
Opzich vind het ik niet gek wat hier bedoeld wordt, zelfs best herkenbaar. Maar de manier van schrijven is zo vreselijk geforceerd.
Die video van Elise en dat iedereen bij een zwangerschap aankondiging dan zegt: “ik wist het!” Vind ik zo’n dooddoener, het gaat nu even niet over jou.