Mommybloggerstopic #9

Nou precies. Opa en oma zijn gewoon volwassen mensen, als die niet willen oppassen dan zullen ze het heus niet doen. Dat gezeur hier altijd op dat ze hun kinderen relatief vaak wegbrengen, ik vind het echt parent shaming.

27 likes

Moet het een verrassing zijn dan? Ik begrijp dat nooit

10 likes

Ik vind het eigenlijk wel mooi dat deze mensen aan zichzelf gaan werken, zodat zij daarmee ook weer dichterbij elkaar kunnen komen. Zouden wat mij betreft meer stellen met kinderen eerst moeten doen voordat ze uit elkaar gaan.
Haar bewoording is dan weer iets te zweverig voor mij. Maar ieder z’n ding.

13 likes

Is die man van van kelly c nu ook fulltime influencer ofzo? Want hij was was wel weer bij zn baa gestopt. Maar hij doet alleen wat instagram toch?

3 likes

Maar echt, lekker in een bak chips dat ding leggen🤢

3 likes

De derde is vast ontzettend welkom bij opa en oma maar ben stiekem wel benieuwd of de wekelijkse sleepover blijft als de derde baby er is.

4 likes

Waarom ben je daar zo benieuwd naar? Zo raar haha

22 likes

2 kinderen ergens onder brengen is vaak nog makkelijk maar bij een derde is het vaak anders - gewoon benieuwd dus.

2 likes

Denk je dat het mij dwars zit?

3 likes

Zo cringy :face_with_spiral_eyes:

5 likes

Haha dit is toch waar ze van de week over zei dat om 9:00 uur 's morgens (of zoiets) de haard al aan stond en de wijnglazen op tafel? :joy:
Ze kunnen wel in GTST gaan spelen zo acteren ze :laughing:

9 likes

haha jezus wat is dit voor Michelle haat campagne de laatste tijd hier man

11 likes

Normaal geloof ik nooit zo in de jaloezie theorie, maar in dit geval lijkt het toch wel op te gaan als je ziet hoe geobsedeerd mensen haar in de gaten houden en haar ‘perfectheid’ (die ik niet zie) blijven benoemen en focussen op zaken die dan niet ‘perfect’ zouden zijn.

19 likes

Eens, zelden zoveel afgunst gezien in dit topic als in de reacties op haar.

3 likes

Nou ja, wat ik lastig vind is dat jaloers zijn ook iets ‘vies’ is hier. Ik ben ook wel daadwerkelijk jaloers op Elise en Wout, ik zou dolgraag mijn kinderen af en toe ( nee niet elke week) een weekend naar opa en oma willen brengen. Ik zou ook wel een maand op vakantie willen naar Ibiza. En ik zou ook wel graag de vele vakanties / borrels / uitgaven van Michelle willen. Ik kan wel oprecht zeggen dat ik daar wel wat jaloerse gevoelens bij voel.

Desalniettemin kan ik ook prima tevreden zijn met mijn eigen leven en kan ik die content ook wel bekijken zonder daar alleen maar ‘haatdragend’ over te doen, maar bij Michelle besef ik mij terdege dat het ook wel veel nep is en ‘ voor the gram”, ook omdat ze het zelf benoemd. Dan vind ik het niet raar dat hier wat over gezegd wordt.

9 likes

Zou bijna een apart topic moeten worden :crazy_face:

5 likes

Eerlijk, ik vind het wel een goeie campagne, hoe ze dat sfeertje wegzetten enzo.
En de moeite die erin zit, kan Mascha nog wat van leren.

8 likes

Ik ken haar niet maar keek net, 29 jaar en 4 kinderen. Kun je misschien wel een leuk huis hebben of dure spullen maar ik denk alleen maar pff wat een gedoe lijkt me dat. :exploding_head: Wel knap dat ze op van die hoge hakken kan lopen, en dat meen ik!

6 likes

Jaloezie is, naar mijn mening, alleen vies als er afgunst uit voort komt. Zoals jij je jaloezie benoemt vind ik het namelijk niet iets vies. Maar als je dan drie comments later zou gaan bitchen over hoe belachelijk het is, ja dan is jaloezie vies.

13 likes

Ik denk dat het in het specifieke geval van Michelle vooral het humble braggen van haar is wat tot zoveel gespreksstof leidt😅

4 likes