Noooou echt hè. Lijkt me zo’n kutreactie om te krijgen.
Haha ja echt van iedereen hè. En dan van tevoren ook zeggen dat het zoooo leuk was om iedereens reactie te zien. Nou super hoor.
Haha inderdaad. Ik vond de reacties sowieso best wel anders dan bij de aankondiging van de eerste zwangerschap.
Die ouders zeggen ook allemaal: alweer?? En: never a dull moment. Terwijl de tweeling ook al bijna 3 is ofzo? Dus zo raar is het dan toch niet om weer zwanger te zijn? Los van het feit dat 3 kinderen me persoonlijk wel heftig lijkt
Nja de tweeling word best vaak naar opa en oma gebracht toch voor tijd voor hunzelf? Dan snap ik wel dat ze denken jeetje nog 1? Is namelijk ook hun probleem dan😂
Bleeeh ook die test tussen al het eten steeds. Je plast op dat ding
Ik heb soms wel het idee dar hier op het forum een hele sterke do’s en don’ts rondom zwangerschap heerst. Als jij iemand vertelt dat je zwanger bent en diegene had het al door. Wat is dan het probleem. Moet diegene dan doen alsof dat totaal niet het geval is omdat jij anders minder verrassingseffect hebt?
Iemand geeft aan blij te zijn al die reacties te zien. Iedereen hier: ‘ik wist het mag je niet reageren
Is het niet zo dat je in therapie vaak teruggaat naar je jeugd en kinderlijke patronen die je in het volwassen leven hebt probeert te doorbreken. Aldus dat zeggen mijn 10% collegas die momenteel zijn uitgevallen op werk.
Dat is in mijn ervaring sowieso haha. Die eerste is bijzonder (& zeker als het het eerste kleinkind/neefje/nichtje etc in de familie is). Die tweede (derde, vierde etc), is gewoon een stuk minder bijzonder ofzo. Voor de omgeving dan hè
Nouja ik zal wel weer een zure trut zijn maar denk ook dat dat komt doordat Elise altijd zegt het zo zwaar te hebben met de tweeling.
Als je het met 2 al zo zwaar vindt waarom ga je dan nog voor een derde? En wat al gezegd wordt je ziet in de vlogs dat de kinderen regelmatig ergens worden ondergebracht omdat Wout en Elise behoefte hebben aan een weekendje me-time. Op 2 kinderen passen is al een opgave, laat staan op 3. Die kun je toch minder makkelijk even bij opa en oma droppen
Ja dit inderdaad, je innerlijke kind. Als er aan bepaalde behoeften in je kindertijd niet of niet voldoende is voldaan kun je daar als volwassene soms tegenaan lopen. Dat zichzelf aaien is dan waarschijnlijk wat ze als kind nodig had gehad in die situatie, en door het nu alsnog (zelf) te doen zou dan helend werken!
Ik vind eerlijk gezegd dat niemand ook maar iets over die keuze heeft te zeggen of vinden behalve zij zelf. En als opa en oma niet kunnen /willen oppassen, dan hebben ze wel genoeg geld voor een nanny. Zij hebben nu eenmaal geld.
Nou precies. Opa en oma zijn gewoon volwassen mensen, als die niet willen oppassen dan zullen ze het heus niet doen. Dat gezeur hier altijd op dat ze hun kinderen relatief vaak wegbrengen, ik vind het echt parent shaming.
Moet het een verrassing zijn dan? Ik begrijp dat nooit
Ik vind het eigenlijk wel mooi dat deze mensen aan zichzelf gaan werken, zodat zij daarmee ook weer dichterbij elkaar kunnen komen. Zouden wat mij betreft meer stellen met kinderen eerst moeten doen voordat ze uit elkaar gaan.
Haar bewoording is dan weer iets te zweverig voor mij. Maar ieder z’n ding.
Is die man van van kelly c nu ook fulltime influencer ofzo? Want hij was was wel weer bij zn baa gestopt. Maar hij doet alleen wat instagram toch?
Maar echt, lekker in een bak chips dat ding leggen🤢
De derde is vast ontzettend welkom bij opa en oma maar ben stiekem wel benieuwd of de wekelijkse sleepover blijft als de derde baby er is.
Waarom ben je daar zo benieuwd naar? Zo raar haha
2 kinderen ergens onder brengen is vaak nog makkelijk maar bij een derde is het vaak anders - gewoon benieuwd dus.