Net als jij nu, zeg maar.
Bedoelde het ook sarcastisch😜 dat komt op schrift vaak verkeerd over. Als rtl boulevard vanavond opent met het nieuws over Michelle Bollen dan zal 99,9% van de kijkers echt denken wie is dat nou weer? Nooit van gehoord🤪
Arjen Lubach heeft nu een item over familievloggers en de problemen daarmee.
Nou de familie Bollen staat op Juice channel hoor
Wilde dit dus ook net komen posten, haha
Echt alles aan dat filmpje van die zoen ziet er gestaged uit.
Maar ook die tekst erbij… waarom wordt er geïnsinueerd dat ze vreemdgaat met hem
Wat een afschuwelijk belerend toontje slaan die mensen van juicechannel altijd aan zeg, ongelofelijk
Hoe kut dat mensen dit filmen en dan naar juicechannel sturen
Jaa juicechannel is echt zooooo kut
(Maar jullie volgen het wel allemaal want er zit een slotje op dat account )
Haha ja dit. Dit ziet er uit alsof het vooropgezet is (gewoon mijn gedachten, verder geen judgement)
Laat maar weer zien hoe slecht ze “onderzoek” doen, wat ze altijd beweren.
interessant maar ik ga zooo slecht op zijn leuke grapjes tussendoor
Volgens juicechannel zouden ze zelfs een huis met zijn drieeen hebben gekocht. Heb er echt respect voor als dit hun nieuwe ‘relatie’ is met zijn drieeen. Ik zou echt groen zien van jaloezie
Maar het hele idee van de relatie lijkt me toch ook dat ze elkaar alledrie leuk vinden? Dus dan hoef je toch niet per se jaloezie te voelen? (Kan alsnog vast voorkomen op momenten, maar het is niet zo dat hij nu 2 vrouwen heeft en zij niks met elkaar hebben)
Maar als ik al een heel leven opgebouwd zou hebben met een man, daar kinderen mee heb en altijd een ‘team’ mee heb gevoeld zou ik dus echt error krijgen als daar ineens iemand bij zou komen en dus groen zien van jaloezie.
Daarom echt respect dat zij dit kunnen en dat ze zo de liefde kunnen ervaren.
Haha ja, er zit een verschil tussen sister wives en een throuple.
Is toch ook hartstikke kut voor ze dat ze niet op een zelfgekozen moment hiermee naar buiten kunnen komen.
Vorig jaar op festyland heb ik ze ook al zien zoenen met zn 3en en werd er volop geroddeld door iedereen daar toen ze doorhadden dat hun het waren. Het verbaasd me dat het nu pas naar buiten komt, dit speelt al zoveel langer.