Mommybloggerstopic #9

Wel echt super goed bekeken zag ik :flushed:

6 likes

Wow sick, inderdaad.

Bovenste is Stel je persoonlijke vraag, onderste is mommybloggers. Hallo allemaal! :wave:

19 likes

Ik snap niet waarom iedereen er zo over valt dat er de afgelopen maanden zogenaamde hints zijn gepost. Alleen al dat dat “hints” wordt genoemd
 en dat dit niet past binnen een geschetst plaatje? Er is geen geschetst plaatje, dat is de perceptie van de volgers, waarvan een deel kennelijk niet heel ruimdenkend is.

Deze mensen delen hun leven op social media (daar kun je wellicht wat van vinden, maar ieder z’n ding) en zijn kennelijk gek op elkaar (in wat voor vorm dan ook). Moet je dat dan maar geheim houden omdat de volgers anders niet snappen wat er zich in hun privĂ© afspeelt? Ze zijn nog steeds precies niemand verantwoording schuldig. Heb je een probleem met iemands levensstijl? Dan volg je die persoon toch lekker niet.

6 likes

Zijn deze cijfers van alleen forumleden of van iedereen?

3 likes

Hm de ogen zijn wel heel anders.
Die van Jacqueline :heart_eyes:

6 likes

Even iets anders dan Michelle enzo.

Elise gaat een eigen merk lanceren van ??? https://instagram.com/stories/eliseboers/2948225334441104880 Wordt uiteraard lekker opgehyped. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?

5 likes

‘Hoe diep ga jij’

Nou, vind het best een goede gok!

3 likes

Misschien zwemkleding of sportkleding?

6 likes

Ik denk dat je de weergavecijfers bedoelt? Ja goede vraag, weet ik eigenlijk ook niet. Ik neem wel aan dat het cijfer optelt, iedere keer als iemand het topic opent. Niet het aantal unieke bezoekers zeg maar.

2 likes

Ik dacht ook iets met sport?

6 likes

Ik vrees iets met persoonlijke ontwikkeling, lekker de diepte in. Ze heeft 1 jaar psychologie gestudeerd hĂš :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Oh god dit zou heel goed kunnen ja. Misschien iets met :sparkles:inspirational quotes :sparkles:

6 likes

Detailhandel via internet in kleding en modeartikelen volgens de inschrijving van Diep’r.

11 likes

Yes eindelijk een plek om fast fashion te kopen

26 likes

Ik ben ook gewoon heel geïntrigeerd door het nieuws van MB op juicechanel. Niet op een negatieve manier ofzo. Maar als zulk nieuws over KC naar buiten kwam bijvoorbeeld zou ik ook opkijken, dan klopt het plaatje niet in mijn hoofd wat zij uitdragen😅

4 likes

Waar zie je dit?

3 likes

Pfoe wat een verwijten over en weer :grimacing:

Los van het hele gezin Bollen, hints of niet, burgerlijk of niet, is polyamorie (?) iets dat we nog niet veel zien in onze omgeving, zeker niet bij gezinnen met jonge kinderen. Dat kan zijn omdat het een taboe is en dat is dan helemaal niet ok, maar het is ook wel gewoon best uniek toch? Dat maakt toch dat mensen erover praten, zoals de mensheid al sinds we bestaan doen
 Als vrienden/familie whatever van ons dit opeens zouden aankondigen zou ik daar ook even aan moeten wennen en daar ook wel even over willen praten denk ik?

Niet omdat het fout is, uiteraard is het veroordelen hiervan niet ok, maar dat men even met de ogen moet knipperen vind ik niet raar. En dat je ‘vragen’ hebt vind ik ook niet raar. Ik hoop dat het gesprek bijdraagt aan de acceptatie van alternatieve relatievormen, maar daarom juist kan het dan nog wel besproken worden, toch? Natuurlijk hoeven ze geen verantwoording af te leggen aan iemand, maar het is best bijzonder, nieuwe dingen zijn voor mensen vaak interessant. En dat anderen dan doen alsof dat echt het toppunt van bekrompenheid is en dat die ‘vragen’ hoe dan ook niet ok zijn vind ik ook weer een beetje apart. Het is gewoon iets best speciaals, daar kunnen we niet omheen. Je kunt zeker letten op je toon en aannames maar om te doen alsof het heel gek is om dit bijzonder te vinden vind ik ook gek.

51 likes

:yawning_face: Ik had het toch leuker gevonden als de extra partner een man was geweest.

9 likes

Hoewel, als ik een extra partner in zou mogen brengen het toch een kloon van mezelf zou zijn. Wat een waanzinnig efficient huishouden zouden we dan runnen.

38 likes

Ik sinds ik kinderen heb

28 likes