Mommybloggerstopic #9

En @Suikerklontje
Er is wel bewijs maar ik mag en wil dat hier niet posten omdat het om een privegesprek gaat (dm). En omdat ik dat niet ga publiceren zolang ze er zelf niet open voor uit komen(alhoewel al die hints en zoenen in t openbaar natuurlijk niet mega discreet is).

Ze plaatst nu een foto met haar kapper zag ik, die verspreidde in maart al dat ze aan t swingen waren.
Ik denk dat het vanuit swingen gegroeid is naar de poly-relatie van nu, ben wel enigszins nieuwsgierig of dat dat ook meespeelde in de scheiding.
Aan de andere kant denk ik doe lekker je ding, en misschien wel goed dat zoiets een keer ter sprake komt hier in de/mijn omgeving want ik ken echt niemand die wat meer openminded is buiten de traditionele man-vrouw of homorelatie. Verklaart ook dat iedereen er zoveel over praat (ook hier).

6 likes

Oh ik voel jou en de anderen na je zo goed. En ik geef eerlijk toe dat er jaloezie meespeelt. Ik ben niet jaloers op de mooie(?) huizen, zogenaamd knappe mannen, perfecte kids, reizen en het ogenschijnlijk makkelijk verdiende geld van influencers maar ik ben wel jaloers op het voor veel geld verkopen van je vieze en kapotte kleding. Of eigenlijk ben ik eigenlijk vooral jaloers op de schijt die ze heeft. Die wil ik ook!

5 likes

Zag deze net bij haar getagde posts :slight_smile: dus dat verklaart de stilte op Instagram!

14 likes

Wat is er eigenlijk op de trap van mamalotje gebeurd :open_mouth:

5 likes

Zou dat niet gewoon een schaduw zijn?

17 likes

Het is net zo’n gezichtsbedrogplaatje. Ik kan er echt niks anders in zien dan een omgevallen pot verf.

3 likes

Oprecht wel heel fijn spul. Zou echt zo 20 paar sokken ervan kopen was het niet zo duur. Heerlijk om goeie wollen sokken te hebben die zowel in de winter als in de zomer je voeten geurvrij en zweet vrij houden

3 likes

Hoe weet en onthoud je dit allemaal?

1 like

Ik snap dus echt niet dat mensen dat denken! No offense maar ze komen over als gewoon simpele meiden en niet als een soort Kris Jenner-achtige masterminds in PR haha :sweat_smile:

7 likes

Die broekjes met stift en vlekken zou ik zelf niet eens in de kledingbak hebben gedaan :exploding_head:

9 likes

publiceren hahah meid

1 like

Sorry maar wat een bullshit! Wie bespreekt er in godsnaam dat soort intieme zaken met zijn kapper? Dat doe je alleen als die kapper ook een goede vriendin van je is. En als ze goede vrienden zijn dan zou diegene dat heus niet aan het hele dorp doorvertellen.
En over die privé gesprekken die jij zegt te hebben, daar geloof ik helemaal niks van. Maar als het allemaal echt zo interessant is dan zou ik zeggen tip Yvonne, Telegraaf of misschien wel de NOS. Misschien willen zij wel publiceren😜

4 likes

Oke? Wat heeft het voor nut om het uit mijn duim te zuigen. De tijd zal t uitwijzen in ieder geval.

3 likes

Want kappers staan bekend als schuw en niet zo kletserig? Ik denk dat juíst kappers heel veel horen. En ook vrienden lullen. Dat lijkt me niet bepaald een uniek fenomeen.

Niet dat ik zeg dat dit allemaal 100% waar is, maar het is niet alsof haar kapper beroepsgeheim heeft of zo.

18 likes

Binnen het forum ook niet, en toch gaat het al dagen nergens anders over.

12 likes

ho ho vergeet het viva forum niet….

3 likes

Nou, zelfs vriendinnen waarvan ik niet eens wist dat ze haar volgde hebben het erover/sturen dingen door. Ik vind het echt wel ver gaan…

2 likes

Soms kijk ik daar trouwens. Maar vind het echt super chaotisch daar met al die verschillende topics over hetzelfde onderwerp soms :exploding_head: Je weet gewoon niet waar je moet lezen. En dan die pagina’s waar je zelf weer heen moet klikken. Blij dat ik hier zit :grin:

4 likes

Komkommertijd in de social-wereld denk ik.

3 likes

Ik vind het vooral bijzonder dat er forummers zijn die dit topic nog net niet uitkotsen of heel duidelijk aangeven het topic op stil te hebben staan want hun ogen bloeden er nog net niet van… maar ondertussen wel alles lezen en even benadrukken hoe achterlijk de berichten in dit topic zijn.
Breng dan iets anders in.

12 likes