Ik vind het wel een âlastige situatieâ (tussen haakjes want natuurlijk niet personlijk lastig voor mezelf, ik bedoel lastig wat ik er van vind).
Het plaatje dat Michelle en Koen tot nu toe hebben laten zien is die van het burgerlijke gelukkige gezin. De laatste maand geven ze ineens hints dat hun gezinssituatie wellicht uit een andere vorm zou bestaan dan wij tot nu toe voorgeschoteld kregen. Ik denk dat er minder ophef was geweest als ze hun gezinssituatie of openbaar hadden gemaakt (dan is het ook geen juice denk ik) of niet als ze er nog niet aan toen zijn, maar dan ook niet hadden gestrooid met de hints (foto van Koen zijn arm, kussende fotoâs, reacties onder elkaars fotoâs). Doordat het niet openbaar is, kan de indruk ontstaan dat Koen nu vreemd is gegaan/past het niet bij het influencerplaatje dat ze zelf hebben geschetst. Terwijl dit - voor zover ik nu kan inschatten - voor alle drie de partijen helemaal prima is.
Wat ik er denk ik mee wil zeggen, ik snap enigszins wel dat het nu interessant/juice is, terwijl ik aan de ander kant ook denk: hoe boeiend is het als alledrie hier zelf oke mee zijn.
Edit: excuus voor deze enorme verwarring, het zijn natuurlijk aanhalingstekens en geen haakjes.
Edit2: misschien niet zozeer burgerlijk, maar meer traditioneel (man/vrouw, getrouwd, kindjes, vrouw zorgt grotendeels voor kinderen)?