Mommybloggerstopic #9

Je hebt het waarschijnlijk over het stukje van die achternaam, niet over “verkoop van kleding via een webwinkel”?

3 likes

Nou als ik voor mezelf spreek: ik vind het heel raar dat je naar de kvk site gaat om een influencer op te zoeken

3 likes

Dit is gewoon openbaar, zie bijvoorbeeld: Zoeken

3 likes

Ik zie nu inderdaad dat iemand ook haar achternaam noemt, dan heb je gelijk. Ziek wel.

7 likes

Gelukkig zijn er ook nog kritische reacties en niet alleen ‘die mensen zijn jaloers!!1!’

47 likes

Ik zet in op een zelfontwikkelingsiets met een webshop met affirmatiekaarten en meer van die ongein.

Of op z’n influencers: een planner voor universum dingen

2 likes

Ik heb me uit nieuwsgierigheid aangemeld voor die mailing, maar door de naam denk ik dus ook iets van zelfontwikkeling/coaching/mindfullness

1 like

Wat verschrikkelijk dit! Net of het normaal is dat een jong kind moet werken om inkomsten voor de ouders te genereren. Dat is gewoon regelrechte kinderarbeid. Walgelijk! Laat die vrouw een normale baan zoeken waar ze haar kind niet mee hoeft te belasten🤢

1 like

Liever verwend dan verwaarloosd :nauseated_face:

En echt walgelijk dat je net doet alsof je het voor je kinderen doet. Een kind is ook prima met wat minder spullen krijgen hoor. En geef dan in ieder geval toe dat je gewoon kickt op de likes en het makkelijk geld/gratis spullen verdienen vindt. Dat kan, maar zo lame dat je zegt dat je ‘het doet omdat je kind het echt prima vindt hoor!’

3 likes

Toch fijn dat iemand haar kind leert dat nieuwe schoenen van shoesme meer waard zijn dan je privacy. :+1:

17 likes

Ik vind het wel mooi dat Elise tenminste geen vooroordeel lijkt te hebben over (noord/oostelijke) dialecten met haar Diep’r.

4 likes

Bijv de bellinga’s :face_vomiting:

6 likes

Geen creeper hier maar wil wel even opkomen voor de KVK die heel nuttige en betroubare info geeft over met wie je te maken hebt (maar dan meer voor als je iets online bestelt of als je wil weten met wie je zaken doet)

11 likes

Jazeker :clap:

11 likes

Is de KVK ook al beledigd in dit verhaal dan?

4 likes

Michelle laat van zich horen: https://instagram.com/stories/michelle_bollen/2948905650843888941

33 likes

Heel mooi statement!

18 likes

Mooi verwoord! Kunnen we het allemaal weer loslaten.

4 likes

Mooi gezegd.

6 likes

Ik vind dat ze met veel woorden nog steeds niets concreet zegt, of althans niets wat ze zelf via foto’s/filmpjes gezegd hebben.
Wel is het jammer dat dat juice kanaal niet eerst verhaal heeft gehaald en Jacqueline als bedriegster heeft neergezet.
Anyway, Lets move on

10 likes