Mommybloggerstopic #9

Eens. Ik denk niet eens zozeer dat er nou heel veel mensen perse tegen hun eventuele constructie zijn. Mensen reageren op de vage hints die zij zelf droppen. Dat roept vragen op. Mensen zijn nieuwsgierig. En dat “veroorzaken” ze toch ook enigszins zelf door die hints te droppen. Dat betekent echter niet dat ze iemand ook maar enige verantwoording schuldig zijn.

Oke, ik heb even gekeken op het viva forum en daar zijn ze w3l behoorlijk veroordelend

9 likes

Die stories zijn net een dagboek😜

2 likes

Ik keek net voor het eerst een stukje vlog van Michelle en haar stem klinkt heeeel anders dan ik dacht joh. Ik vind haar in gesproken woord echt veel leuker en minder keurig (sorry Brabo’s) dan in geschreven woord :laughing:

4 likes

Alsof dit je ook echt iets boeit en het je niet gewoon om de roddel gaat haha

3 likes

Ja he, wat minder perfect :rofl:

6 likes

Je bent toch ook niet direct “bekrompen” als je hier nieuwsgierig naar bent? Je kunt overal voor openstaan maar soms misschien ook even aan een idee moeten wennen? In mijn omgeving is dit in ieder geval niet iets wat je dagelijks tegenkomt. Betekent niet dat je het afkeurt.

15 likes

Zo ik heb ook even op viva gekeken maar daar zijn ze zo mogelijk nog meer invested in hoe dit in elkaar steekt.

Overigens zag ik daar wel iemand een reactie plaatsen die bij mij de vinger op de plek legt waarom ik toch enige bedenkingen (niet helemaal het juiste woord maar kan het even niet goed benoemen) heb bij deze polyamoureuze verhouding en dat is dat het wel lijkt of Jacqueline Michelle wil zijn, doordat ze zo erg op haar is gaan lijken met het hele stijltje.

Edit: Nog even voor de duidelijkheid. Het gaat dus absoluut niet erom dat ik bedenkingen zou hebben bij een polyamoureuze relatie in het algemeen, al is het voor mij persoonlijk een ver van mijn bed show.

3 likes

Ik snap deze post echt niet?

Het is toch gewoon zo dat Jacqueline veel op Michelle lijkt? Niet per se van nature maar het hele stijltje.

Denk dat ik het woord bedenkingen misschien verkeerd gekozen heb, al gaf ik al aan dat ik het niet goed kon verwoorden. Misschien was opmerkelijk of opvallend een betere woordkeus geweest. Ik veroordeel ze verder op geen enkele manier.

5 likes

Wel echt super goed bekeken zag ik :flushed:

6 likes

Wow sick, inderdaad.

Bovenste is Stel je persoonlijke vraag, onderste is mommybloggers. Hallo allemaal! :wave:

19 likes

Ik snap niet waarom iedereen er zo over valt dat er de afgelopen maanden zogenaamde hints zijn gepost. Alleen al dat dat “hints” wordt genoemd… en dat dit niet past binnen een geschetst plaatje? Er is geen geschetst plaatje, dat is de perceptie van de volgers, waarvan een deel kennelijk niet heel ruimdenkend is.

Deze mensen delen hun leven op social media (daar kun je wellicht wat van vinden, maar ieder z’n ding) en zijn kennelijk gek op elkaar (in wat voor vorm dan ook). Moet je dat dan maar geheim houden omdat de volgers anders niet snappen wat er zich in hun privé afspeelt? Ze zijn nog steeds precies niemand verantwoording schuldig. Heb je een probleem met iemands levensstijl? Dan volg je die persoon toch lekker niet.

6 likes

Zijn deze cijfers van alleen forumleden of van iedereen?

3 likes

Hm de ogen zijn wel heel anders.
Die van Jacqueline :heart_eyes:

6 likes

Even iets anders dan Michelle enzo.

Elise gaat een eigen merk lanceren van ??? https://instagram.com/stories/eliseboers/2948225334441104880 Wordt uiteraard lekker opgehyped. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?

5 likes

Diep’r? Zijn het seksspeeltjes?

27 likes

‘Hoe diep ga jij’

Nou, vind het best een goede gok!

3 likes

Misschien zwemkleding of sportkleding?

6 likes

Ik denk dat je de weergavecijfers bedoelt? Ja goede vraag, weet ik eigenlijk ook niet. Ik neem wel aan dat het cijfer optelt, iedere keer als iemand het topic opent. Niet het aantal unieke bezoekers zeg maar.

2 likes

Ik dacht ook iets met sport?

6 likes

Ik vrees iets met persoonlijke ontwikkeling, lekker de diepte in. Ze heeft 1 jaar psychologie gestudeerd hè :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes