Mommybloggerstopic #9

Oh god dit zou heel goed kunnen ja. Misschien iets met :sparkles:inspirational quotes :sparkles:

6 likes

Detailhandel via internet in kleding en modeartikelen volgens de inschrijving van Diep’r.

11 likes

Yes eindelijk een plek om fast fashion te kopen

26 likes

Ik ben ook gewoon heel geïntrigeerd door het nieuws van MB op juicechanel. Niet op een negatieve manier ofzo. Maar als zulk nieuws over KC naar buiten kwam bijvoorbeeld zou ik ook opkijken, dan klopt het plaatje niet in mijn hoofd wat zij uitdragen😅

4 likes

Waar zie je dit?

3 likes

Pfoe wat een verwijten over en weer :grimacing:

Los van het hele gezin Bollen, hints of niet, burgerlijk of niet, is polyamorie (?) iets dat we nog niet veel zien in onze omgeving, zeker niet bij gezinnen met jonge kinderen. Dat kan zijn omdat het een taboe is en dat is dan helemaal niet ok, maar het is ook wel gewoon best uniek toch? Dat maakt toch dat mensen erover praten, zoals de mensheid al sinds we bestaan doen… Als vrienden/familie whatever van ons dit opeens zouden aankondigen zou ik daar ook even aan moeten wennen en daar ook wel even over willen praten denk ik?

Niet omdat het fout is, uiteraard is het veroordelen hiervan niet ok, maar dat men even met de ogen moet knipperen vind ik niet raar. En dat je ‘vragen’ hebt vind ik ook niet raar. Ik hoop dat het gesprek bijdraagt aan de acceptatie van alternatieve relatievormen, maar daarom juist kan het dan nog wel besproken worden, toch? Natuurlijk hoeven ze geen verantwoording af te leggen aan iemand, maar het is best bijzonder, nieuwe dingen zijn voor mensen vaak interessant. En dat anderen dan doen alsof dat echt het toppunt van bekrompenheid is en dat die ‘vragen’ hoe dan ook niet ok zijn vind ik ook weer een beetje apart. Het is gewoon iets best speciaals, daar kunnen we niet omheen. Je kunt zeker letten op je toon en aannames maar om te doen alsof het heel gek is om dit bijzonder te vinden vind ik ook gek.

51 likes

:yawning_face: Ik had het toch leuker gevonden als de extra partner een man was geweest.

9 likes

Hoewel, als ik een extra partner in zou mogen brengen het toch een kloon van mezelf zou zijn. Wat een waanzinnig efficient huishouden zouden we dan runnen.

38 likes

Ik sinds ik kinderen heb…

28 likes

Komt hier voor flauwe opmerkingen over Elise’s merk maar het valt tegen….

Ik ga ook voor sportkleding. “ Chillpakjes”

5 likes

Ken dit alleen van de hele gare moppen die we vroeger aan elkaar vertelden van Jantje Dieper. Kwas 9 ofzo.
Nee, geen goede associatie mee🥲. Hopelijk ben ik niet de enige anders was ik een raar kind haha!

Ze heeft al gezegd in haar stories dat het geen kledinglijn is. Ik denk ook iets met zelfontwikkeling. Daar maakte ze al enkele video’s over en noemt ze zelf wel vaker als helemaal ‘haar ding’.

3 likes

Die cijfers staan als het goed is gewoon op je homepage, rechts van de topictitel.

1 like

Ik zie de weergaven daar niet staan. Maar misschien is dat mijn telefoon en zie ik het op de laptop wel. Dankje iig.
Vind het wel interessant om te zien!

3 likes

Ik hoop toch op sportkleding dan de zoveelste :sparkles:zelfontwikkeling coach​:sparkles:

6 likes

Indd pleaaaase niet nog een coach erbij. En ook geen planner. (Hoeveel influencers hebben er niet inmiddels een planner uitgebracht )

5 likes

Alles aan deze post slaat de plank mis :woozy_face:

27 likes

Omg wat dom en vreselijk.
Dat je dan ook nog gaat vertellen dat je kind geen zin heeft in foto’s maken, maar daar is dan niet anders als ze mooie kleren en speelgoed wil :woman_facepalming:

17 likes

Ze mag stoppen als ze dat aangeeft, maar als ze geen zin heeft moet ze gewoon DOORPAKKEN JA

40 likes

Haha ja ik moet bij die naam ook altijd aan law of attraction denken. Kind van Joost en Viora heet ook zo.

5 likes