Mommybloggerstopic #9

:face_with_raised_eyebrow:

19 likes

Ja dit wilde je echt komen posten?

7 likes

Ik vond de manier hoe ze erover praten /even bespreekbaar maken ook goed, daardoor kijk ik er nu een heel stuk ‘normaler’ tegenaan. Ik had al wel zoiets van doe lekker je ding, maar nu voelde het zo van ja eigenlijk heel logisch als dat zo groeit. Gek eigenlijk dat het niet bij meer mensen het geval is zo. Zag er wel gezellig en liefdevol uit in ieder geval.

Niet dat het erom gaat wat ik ervan vind, maar ik hoop dat het hierdoor bij meer mensen wat meer geaccepteerd of genormaliseerd wordt.

12 likes

Vind dit sowieso wel in haar vlogs, zo overdreven (zo komt het op mij over) lachen en alles meeega grappig vinden. Ik ben daarom ook gestopt met kijken.

3 likes

Hier heb je een punt. Maar zou dit gaan om 'mannelijkheid of ego (help mijn vrouw vind een andere man leuk) met daarbij het punt dat hij waarschijnlijk hetero is.
OF om het idee dat een andere chick erbij wel ‘spannend en lekker’ is.

4 likes

Je had al zoiets van doe lekker je ding, maar ondertussen ging je wel op en openbaar forum allerlei info verspreiden over haar kapper, filmpjes etc… hmm oké.

22 likes

Het is weer eens tijd voor een masterclassje ‘NIVEA’ in dit topic volgens mij :thinking:

3 likes

image
?

9 likes

Niet in voor- en achtertuin? Ik ken hem uit de bestemmingsplannenwereld…

14 likes

TIL :smile: Thanks!

5 likes

Opvattingen, meningen aannames?

7 likes

Oma ken ik als overdreven management aandacht.

gps als grote piemel spel

5 likes

Aannemen doen we in de bouw

3 likes

Ik heb NIVEA-MEN

Niet Invullen Voor Een Ander Maar Eerst Navragen :roll_eyes:

10 likes

63 likes

Ik voel me aangesproken :thinking:

16 likes

Ja, ik bewonder deze relatie en als het werkt, kunnen daar mooie dingen uit ontstaan. Het was niet plat bedoeld, maar klinkt misschien wel zo. Maar je hebt gelijk, ik zou dit in het “echte leven” niet zo uitspreken.

4 likes

Echt cringe :woozy_face:

5 likes

Ik vind dat filmpje ervoor erger :joy: die met KellyCaresse

10 likes

Ik werk met kinderen en krijg opvallend vaak, toch specifiek van de jongens (< 10 jaar), ineens uit het niets een klap op mijn kont. Ik geef dan uiteraard heel duidelijk mijn grens aan en leg uit dat je niet zomaar zonder toestemming aan iemand mag zitten, maar hoeveel zin dat heeft als ze dit voorbeeld continu thuis krijgen betwijfel ik…

Het wordt vaak wat weggelachen of gezien als typisch kwajongens boys be boys gedrag, maar hier begint natuurlijk al de ellende.

26 likes