Mommybloggerstopic #9

Gelukkig weet je zelf dat het zeiken om het zeiken is

6 likes

Ja hele leuke gast volgens mij! Hij kijkt inderdaad altijd heel lief naar haar.

6 likes

Oh God, en nu komt er een podcast van de zwangere zusjes. Ik geloof niet dat ik dat aan kan om te luisteren :sweat_smile:

6 likes

Schijnt toch dat je op een bepaalde leeftijd hoge tonen niet meer (goed) hoort? :smile:

7 likes

Omg ik zag het net. De zwangerschappen worden weer heerlijk uitgemolken. Als Vita ook een meisje krijgt dan zal het wel weer worden: omg ze worden BFF’s, een soort zusjes, hoeeeee leuk :sparkles::sparkles:

9 likes

Lol, ik hoor gewoon die stemmen erbij :laughing:

11 likes

Deze typo haha

60 likes

Maar de eerste echo dĂșĂșrt toch ook daadwerkelijk voor iedereen even lang
? Van zwangerschapstest tot echo is toch een heel ander soort ‘wachttijd’ dan het zwanger worden zelf? Zodra die test positief is wil je een soort bevestiging zien op een echo, omdat het zo onwerkelijk is. Dat geldt voor iedereen of het nou jaren of weken heeft geduurd om zwanger te worden

14 likes

De pregnant tigers?

8 likes

Elise heeft een enorme groei gemaakt in volgers door haar eerste “zwanger van een tweeling”-zwangerschap. Vita ziet nu natuurlijk ook de mogelijkheden om dit goed te gaan uitbuiten.

1 like

Uitbuiten? Wat een negativiteit. En volgens mij zie ik bij Elise itt vele anderen echt nooit gesponde baby/kinderdingen. Geen content over kinderkleding,speelgoed, luiers, centerparcs, kinderwagen, flesjes en ga zo maar door.

7 likes

Een baby in beeld doet het -helaas- nou eenmaal heel goed.

1 like

Elise laat haar kinderen niet eens meer herkenbaar zien dus uitbuiten gaat een beetje ver denk ik

7 likes

Heb nu een deel van de podcast geluisterd van Elise en Vita en het zit echt vol clichĂ©s, precies zoals ik had verwacht. Mooiste was om te horen dat Vita niet in Amsterdam maar Amstelveen is geboren en dat afschuwelijk vindt. ‘Maar het ziekenhuis stond echt in Amsterdam hoor!!!’

20 likes

Haha de horror!!!

5 likes

Dit schijnt dus echt een ding te zijn he. Het kind moet in Amsterdam/Rotterdam/etc. geboren worden. Vind dat echt onvoorstelbaar :sweat_smile:

4 likes

Toen ik nog in Amsterdam woonde heb ik dit ook regelmatig gehoord. Dat ouders echt niet wilden dat ze in het ziekenhuis in Amstelveen werden geboren omdat er dan geen Amsterdam in het paspoort stond, hahaha

4 likes

Haha dat is dan weer niet alleen in Amsterdam zo :laughing: Hier in het oosten werden een tijdje terug ook veel aankomende moeders na ziekenhuizen in nabijgelegen dorpen/steden verplaatst en dan was de paniek ook vooral om “Ew als ik maar niet naar ziekenhuis X ga straks komt dat op het paspoort te staan!1!”

5 likes

Ja het is een heel ding :joy: en het erge: ik snap het eigenlijk wel. Stel je woont in stad X, maar je moet voor de bevalling naar een ziekenhuis in stad Z waar je nooit komt/geen binding mee hebt. Boeit uiteindelijk natuurlijk helemaal niks maar snap het gevoel wel.

5 likes

Hier waren ze in 2017 ook al mee bezig, maar volgens mij komt dit er niet doorheen

5 likes