Huh wat raar dit zeg.
Suf he. En ik heb ergens onthouden dat juist dat stel laatst een weekend samen weg is geweest en weer helemaal tot elkaar was gekomen blabla Gaat lekker daar.
Ter illustratie btw dit topic heeft 363k weergaven hehe.
ik heb dit ook gezien, dat is wel echt lullig voor hem
ze had laatst gedeeld dat ze voor het eerst in jaren samen weg waren gegaan om te reconnecten omdat ze een beetje langs elkaar heen leefden en daar herkende ik me wel in en toen dacht ik ook wel âgoed dat ze delen dat het niet alleen maar gezellig isâ
maar denk niet dat mijn man hier blij van zou worden als je dit zou delen haha
Ik geloof dat ze ook ooit eens in een Q&A had gezegd dat haar man het oké vond dat ze dat soort dingen over hun huwelijk deelde.
Ja, je weet de naam en toenaam van haar kinderen, in welke plaats ze wonen, waar ze op school zitten, op welke dag waar zwemles, basketbal, karate, bso is, medische gegevens and so on. Echt niet oké en ik heb haar (en vergelijkbare influencers) daarom onlangs toch maar ontvolgd. In het begin vond ik het, net als wat hierboven was geschreven, best fijn om wat herkenning te vinden bij andere moeders, maar dat kan net zo goed zonder ålles te weten van iemands kinderen.
Dit soort dingen plaatst zij wel vaker over haar partner.
Neemt niet weg dat ik het heel apart vind hoor om dit te delen online, maargoed er wordt zoveel online gedeeld wat heel apart is.
Ja hier ben je toch zelf bij? En je hoeft je man niet op te voeden maar dan zoek je maar een betere man. Ik kan me dus ook niet voorstellen dat er al geen tekenen waren vóór de bevruchting plaats vond.
Ja ik ben toen ook gestopt met ze te volgen, omdat ik ze steeds negatiever vond worden onder het mom van ârealistisch beeld geven van ouderschapâ. Maar het werd meer klagen dan iets anders eigenlijk.
En daarnaast hebben ze hun eigen kinderen steeds in beeld voor hun 2,8 miljoen volgers!
En wat @Kultakala zegt: als je geen nieuwbakken ouder meer bent heb je ook niet zo veel meer aan die adviezen.
HAHAHA Ja ik typte dit en dacht ook van wat bizar eigenlijk dat ik dit weet over mensen op een heel ander continent, die ik nog nooit heb ontmoet
Balenciaga heeft trouwens ook walgelijke nieuwe campagne waarbij ze minderjarige kinderen inzetten
https://www.instagram.com/p/ClQvGmSMMxv/?igshid=MDJmNzVkMjY=
(linkje naar free a girl post).
Vogue be like:
Wow dit is nog erger:
Ja, eens. Maar dat geldt net zo goed voor het youtubers topic.
Vind dat ook zo duf⊠Suusje vindt t vast ook leuk om elke dag tot 23.00 uur op te blijven
Ja ik zag dit langskomen, WTF is dit? De combi met kinderen slaat echt nergens op
Michelle heeft in haar nieuwe vlog kort wat vragen beantwoord over hun relatie.
Samengevat: Michelle is Jacqueline 3,5 jaar geleden tegen gekomen op een feestje/festival. Toen zijn zij verliefd geworden op elkaar (dus ze zijn nooit âgewoonâ vriendinnen geweest, was altijd wel méér dan dat). Koen viel dat op een gegeven moment op, maar had er geen problemen mee. Ze hebben er hard tegen gevochten. Jacqueline kwam ook vaker over de vloer bij M&K en toen is er ook iets ontstaan met zân drieĂ«n (sinds ongeveer half jaar). De scheiding van Jacqueline was iets wat al wel langer speelde, dit is niet 1 op 1 de reden daarvan. En verder zijn de kinderen er prima onder en plannen ze alles om het schema van de kinderen heen. En is het verder ook niet veel meer bijzonder dan wanneer mensen met zijn 2en een relatie hebben. En Michelle zegt nog dat zij en Koen geen open relatie hadden en ook geen swingers zijn/waren.
Nou gelukkig zijn alle vragen dan weer opgehelderd en kan iedereen weer rustig slapen Ik vond het wel cool dat ze het toch even zo besproken heeft in de vlog want dat zijn ze eigenlijk helemaal niemand verplicht.
Vond ik ook! Waarschijnlijk wel door de oneindige stroom vragen en roddels die maar bleven komen, maar goed. Mooi hoe ze erover praten. En verfrissend te horen hoe normale volwassen mensen omgaan met een verliefdheid tijdens je relatie, en hoe dat dus ook tot iets anders moois/mooiers kan leiden in plaats van drama. Lijkt me heel fijn als je partner daar zo goed op reageert als Koen dat blijkbaar heeft gedaan.
Ze hadden inderdaad niet hoeven te reageren. Vind het ook mooi dat liefde zo kan zijn in deze vorm.
Het irriteerde me wel ontzettend hoe giebelig ze waren, natuurlijk dolverliefd maar vond het wel erg kinderlijk overkomen.
Vind het mooi hoe ze het verwoorden. En denk ook dat dit de beste manier is. Benoemen dat het er is, niet geheimzinnig over doen en iedereen kan weer verder met zân dag.
Ik weet dat liefde meer is dan seks, maar die trioâs zijn volgens mij ook een fijne bijkomstigheid