Vind dat ook zo duf… Suusje vindt t vast ook leuk om elke dag tot 23.00 uur op te blijven ![]()
Ja ik zag dit langskomen, WTF is dit? De combi met kinderen slaat echt nergens op ![]()
Michelle heeft in haar nieuwe vlog kort wat vragen beantwoord over hun relatie.
Samengevat: Michelle is Jacqueline 3,5 jaar geleden tegen gekomen op een feestje/festival. Toen zijn zij verliefd geworden op elkaar (dus ze zijn nooit ‘gewoon’ vriendinnen geweest, was altijd wel méér dan dat). Koen viel dat op een gegeven moment op, maar had er geen problemen mee. Ze hebben er hard tegen gevochten. Jacqueline kwam ook vaker over de vloer bij M&K en toen is er ook iets ontstaan met z’n drieën (sinds ongeveer half jaar). De scheiding van Jacqueline was iets wat al wel langer speelde, dit is niet 1 op 1 de reden daarvan. En verder zijn de kinderen er prima onder en plannen ze alles om het schema van de kinderen heen. En is het verder ook niet veel meer bijzonder dan wanneer mensen met zijn 2en een relatie hebben. En Michelle zegt nog dat zij en Koen geen open relatie hadden en ook geen swingers zijn/waren.
Nou gelukkig zijn alle vragen dan weer opgehelderd en kan iedereen weer rustig slapen
Ik vond het wel cool dat ze het toch even zo besproken heeft in de vlog want dat zijn ze eigenlijk helemaal niemand verplicht.
Vond ik ook! Waarschijnlijk wel door de oneindige stroom vragen en roddels die maar bleven komen, maar goed. Mooi hoe ze erover praten. En verfrissend te horen hoe normale volwassen mensen omgaan met een verliefdheid tijdens je relatie, en hoe dat dus ook tot iets anders moois/mooiers kan leiden in plaats van drama. Lijkt me heel fijn als je partner daar zo goed op reageert als Koen dat blijkbaar heeft gedaan.
Ze hadden inderdaad niet hoeven te reageren. Vind het ook mooi dat liefde zo kan zijn in deze vorm.
Het irriteerde me wel ontzettend hoe giebelig ze waren, natuurlijk dolverliefd maar vond het wel erg kinderlijk overkomen.
Vind het mooi hoe ze het verwoorden. En denk ook dat dit de beste manier is. Benoemen dat het er is, niet geheimzinnig over doen en iedereen kan weer verder met z’n dag.
Ik weet dat liefde meer is dan seks, maar die trio’s zijn volgens mij ook een fijne bijkomstigheid ![]()
![]()
Ja dit wilde je echt komen posten?
Ik vond de manier hoe ze erover praten /even bespreekbaar maken ook goed, daardoor kijk ik er nu een heel stuk ‘normaler’ tegenaan. Ik had al wel zoiets van doe lekker je ding, maar nu voelde het zo van ja eigenlijk heel logisch als dat zo groeit. Gek eigenlijk dat het niet bij meer mensen het geval is zo. Zag er wel gezellig en liefdevol uit in ieder geval.
Niet dat het erom gaat wat ik ervan vind, maar ik hoop dat het hierdoor bij meer mensen wat meer geaccepteerd of genormaliseerd wordt.
Vind dit sowieso wel in haar vlogs, zo overdreven (zo komt het op mij over) lachen en alles meeega grappig vinden. Ik ben daarom ook gestopt met kijken.
Hier heb je een punt. Maar zou dit gaan om 'mannelijkheid of ego (help mijn vrouw vind een andere man leuk) met daarbij het punt dat hij waarschijnlijk hetero is.
OF om het idee dat een andere chick erbij wel ‘spannend en lekker’ is.
Je had al zoiets van doe lekker je ding, maar ondertussen ging je wel op en openbaar forum allerlei info verspreiden over haar kapper, filmpjes etc… hmm oké.
Het is weer eens tijd voor een masterclassje ‘NIVEA’ in dit topic volgens mij ![]()

?
Niet in voor- en achtertuin? Ik ken hem uit de bestemmingsplannenwereld…
TIL
Thanks!
Opvattingen, meningen aannames?
Oma ken ik als overdreven management aandacht.
gps als grote piemel spel
Aannemen doen we in de bouw