Mommybloggerstopic #9

Met Kerst gaat ze wel los hoor, zie ik:

https://www.instagram.com/p/CXRNdlkta8P/?utm_source=ig_web_copy_link

12 likes

Hahaha omg. Dat je je huis graag in een bepaalde stijl wil snap ik en dat je een beetje invloed uitoefent op de kleding van je kind ook (ik heb mijn zoon ook spidermanschoenen met lampjes geweigerd, loedermoeder), maar dat je je druk maakt dat de tandenborstels van je kind niet matchen met je huis :joy::joy:

11 likes

Gelukkig heeft een kerstboom wel in een lekker muted tintje groen

6 likes

Hahah neem dan gewoon geen boom

5 likes

RTL Nieuws heeft ook een artikel gewijd aan sad beige baby’s

8 likes

Ik had profetische gaven, want mijn kind kwam vandaag met haar Sinterklaascadeau van de opvang terug: Een polyester Elsa-style glitterrok.

Gelukkig voor haar heb ik geen gecureerde instafeed dus mag ze lekker in dat monsterlijke ding rondlopen :stuck_out_tongue:

15 likes

Ik word echt onredelijk boos van regenbogen die niet de in de kleuren van de regenboog zijn.

Die heb je trouwens in alle kleuren, maar een beige regenboog is toch wel heel treurig.

29 likes

@crazyplantlady superleuk! Gelijk gaan volgen.

Ik zit al een half uur te googelen op “waarom beige”. Ik kan er gewoon niet over uit, het maakt me ergens kwaad, die afwijzing van al die mooie kleuren die er zijn.

Maar ik heb nu eindelijk het antwoord gevonden waardoor ik weer lekker kan slapen.

14 likes

Zwanger zijn is ook wel identiteit van Elise en Vita aan het worden zeg, ik zie in hun stories niks anders.

10 likes

:money_mouth_face: :money_with_wings: :moneybag:

12 likes

Nou wist ook niet dat je daar zoveel over kon praten! Zo interessant zijn al die zwangerschapskwaaltjes toch ook weer niet. Moet ook wel lachen om Vita die met haar outfits haar buik probeert te benadrukken terwijl je echt nog haast niks ziet😂

7 likes

Voor Wilvantien is december persoonlijk best een drukke maand.

9 likes

Dit is voor mij ook definitief het einde van een tijdperk: Annemerel post een blog met decembercadeautjes voor een kind i.p.v. een lijstje voor hardlopers zoals ze de laatste 15 jaar gedaan heeft. :disappointed_relieved:

Positief is dat er geen sad beige speelgoed bij zit. :smirk:

27 likes

Ik heb altijd medelijden met haar als ik d’r langs zie komen op instagram. Geen make up meer, altijd kiespijn + wortelkanaal behandelingen en altijd een ziek kind dat niet slaapt. Totaal ander persoon geworden

22 likes

Wow die speelgoedstofzuiger is duurder dan mijn eigen stofzuiger.

8 likes

Dichterbij dan dat gaat een Dyson nooit voor mij komen.

6 likes

Ja ik vind dit concept ook bizar
 M Bollen heeft er ook 1 aan haar dochter cadeau gedaan voor Sint. Then again; die kreeg op haar 1e verjaardag ofzo een make-up tafel
 maar dat was niet gendernormatief, want de jongens mochten er ook mee spelen
 :roll_eyes:

4 likes

Ik las laatst nog dat kinderen bang waren voor de stofzuiger, handig dan toch juist om ze erbij te kunnen betrekken

8 likes

Hoezo is dat raar? Onze zoon vindt stofzuigen geweldig, was zijn beste verjaardagscadeau. Hij gaat altijd “helpen” als we aan het stofzuigen zijn.

7 likes

Toen mijn zoon 2 was wilde hij zelf een speelgoed stofzuiger. Uiteindelijk niet gekregen maar kinderen vinden het vaak leuk om hun ouders na te spelen.

18 likes