Mommybloggerstopic #9

Ja nu valt het wel mee idd!

4 likes

Ja en ze had bepaalde confetti voor de kinderen (verjaardag) gekocht en toen ook alle felle kleuren eruit gehaald ofzo
Was een story ooit dus kan het niet terugzoeken

1 like

I call this one, the sad flair of despair

19 likes

Haha er staat een filmpje van een gender reveal op. Maar de confetti is dan ook beige uit de ballon.

7 likes

https://vm.tiktok.com/ZMFVoyEEk/

Kwam dit weekend nog langs deze tiktok😭 echt medelijden met die kinderen.

4 likes

Het perfecte voorbeeld van Sad Beige vind ik Marlien Besselink. Echt ĂĄlles in haar huis en kleding (van haar en haar kinderen en vriend) is beige. Die kinderfeestjes zijn ook helemaal in neutraal thema, tot de taart aan toe. Laatst had ze het ook over dat gekleurde tandenborstels in haar badkamer haar een doorn in het oog waren en of iemand een tip had voor een tuitbeker voor haar dochtertje die niet felgekleurd was. Dat arme kind mag niet eens een roze beker :smiling_face_with_tear: Gaat echt te ver haha

20 likes

Haha neee :sob::smiling_face_with_tear:

Mijn tiener slaapkamer met hysterisch blauw/groen behang en paarse accessoires was echt het hoogtepunt van mijn jeugd, dat gun ik dat kind ook

14 likes

Ik ging voor de combi felblauw en bijna neon oranje, vond het te gek en love it nog steeds dat m’n moeder toen zei; primaaaa gaan we doen, maar misschien wel dacht dat het nooit goed zou komen met mijn smaak.

8 likes

Klinkt echt als een heel erg ethisch onverantwoord experiment :joy: Hier zou je de kinderbescherming op afsturen. Ik vraag me af of we dat ook niet met die extreme beige moeders moeten doen :joy:

6 likes

Maar echt, ĂĄlles is beige :flushed:
Dat arme kind haar verjaardagsfeestje ook, beige bekertjes, een beige slinger, beige taart en beige feestjurk. Hiep hiep hoera đŸ«„

10 likes

Ik snap sowieso helemaal niets van dat alles beige moet, maar waarom dan ook bij je kinderen. En zelfs bij een kinderverjaardag?
Dat dan de matchende foto op je instagram account het allerbelangrijkst in je leven is.

9 likes

Haar bio ook: “Mom in Chief of” en dan de namen van haar kinderen. Wat betĂ©kent dat ĂŒberhaupt?

6 likes

Woow dit is wel een van de extreemste gevallen die ik heb gezien haha. Het is ook helemaal onderdeel van haar identiteit, ze heeft in haar bio ‘Dutch content creator who’s into neutrals’.

En foto’s die niet in de beige aesthetic van haar insta feed passen omdat er (god verhoede) wat kleur in zit in de vorm van een wijngaard of meertje worden in zwart-wit geplaatst.

8 likes

Omg je hoopt toch dat die kinderen over een paar jaar thuiskomen met hun haar groen met blauw geverfd. Wat een levenloze bende is die feed van haar :smiling_face_with_tear:

15 likes

Met Kerst gaat ze wel los hoor, zie ik:

https://www.instagram.com/p/CXRNdlkta8P/?utm_source=ig_web_copy_link

12 likes

Hahaha omg. Dat je je huis graag in een bepaalde stijl wil snap ik en dat je een beetje invloed uitoefent op de kleding van je kind ook (ik heb mijn zoon ook spidermanschoenen met lampjes geweigerd, loedermoeder), maar dat je je druk maakt dat de tandenborstels van je kind niet matchen met je huis :joy::joy:

11 likes

Gelukkig heeft een kerstboom wel in een lekker muted tintje groen

6 likes

Hahah neem dan gewoon geen boom

5 likes

RTL Nieuws heeft ook een artikel gewijd aan sad beige baby’s

8 likes

Ik had profetische gaven, want mijn kind kwam vandaag met haar Sinterklaascadeau van de opvang terug: Een polyester Elsa-style glitterrok.

Gelukkig voor haar heb ik geen gecureerde instafeed dus mag ze lekker in dat monsterlijke ding rondlopen :stuck_out_tongue:

15 likes