Ik word echt onredelijk boos van regenbogen die niet de in de kleuren van de regenboog zijn.
Die heb je trouwens in alle kleuren, maar een beige regenboog is toch wel heel treurig.
Ik word echt onredelijk boos van regenbogen die niet de in de kleuren van de regenboog zijn.
Die heb je trouwens in alle kleuren, maar een beige regenboog is toch wel heel treurig.
@crazyplantlady superleuk! Gelijk gaan volgen.
Ik zit al een half uur te googelen op āwaarom beigeā. Ik kan er gewoon niet over uit, het maakt me ergens kwaad, die afwijzing van al die mooie kleuren die er zijn.
Maar ik heb nu eindelijk het antwoord gevonden waardoor ik weer lekker kan slapen.
Zwanger zijn is ook wel identiteit van Elise en Vita aan het worden zeg, ik zie in hun stories niks anders.
Nou wist ook niet dat je daar zoveel over kon praten! Zo interessant zijn al die zwangerschapskwaaltjes toch ook weer niet. Moet ook wel lachen om Vita die met haar outfits haar buik probeert te benadrukken terwijl je echt nog haast niks zietš
Voor Wilvantien is december persoonlijk best een drukke maand.
Dit is voor mij ook definitief het einde van een tijdperk: Annemerel post een blog met decembercadeautjes voor een kind i.p.v. een lijstje voor hardlopers zoals ze de laatste 15 jaar gedaan heeft.
Positief is dat er geen sad beige speelgoed bij zit.
Ik heb altijd medelijden met haar als ik dār langs zie komen op instagram. Geen make up meer, altijd kiespijn + wortelkanaal behandelingen en altijd een ziek kind dat niet slaapt. Totaal ander persoon geworden
Wow die speelgoedstofzuiger is duurder dan mijn eigen stofzuiger.
Dichterbij dan dat gaat een Dyson nooit voor mij komen.
Ja ik vind dit concept ook bizar⦠M Bollen heeft er ook 1 aan haar dochter cadeau gedaan voor Sint. Then again; die kreeg op haar 1e verjaardag ofzo een make-up tafel⦠maar dat was niet gendernormatief, want de jongens mochten er ook mee spelenā¦
Ik las laatst nog dat kinderen bang waren voor de stofzuiger, handig dan toch juist om ze erbij te kunnen betrekken
Hoezo is dat raar? Onze zoon vindt stofzuigen geweldig, was zijn beste verjaardagscadeau. Hij gaat altijd āhelpenā als we aan het stofzuigen zijn.
Toen mijn zoon 2 was wilde hij zelf een speelgoed stofzuiger. Uiteindelijk niet gekregen maar kinderen vinden het vaak leuk om hun ouders na te spelen.
Maar dit bestond >25 jaar geleden toch ook al? Vast niet zo duur maar heb er volgens mij ook wel een gehad.
Ik vind die stofzuiger die hierboven op dat lijstje staat ook erg duur. Je kunt het zo duur/goedkoop (2e hands) maken als je zelf wil.
Mijn dochter had een heel schoonmaakkarretje met bezem, emmertje, plumeau etc. Het heeft niet geholpen; haar puberkamer is een zwijnenstal.
Ah dit is jammer. Hahaha. Mijn dochter speelt op de opvang heeeeel veel met het schoonmaaksetje. Thuis helpt ze ook goed mee. Heb/had dus stille hoop. We zullen moeten afwachten of het bij haar wel blijft hangen
Bij mij gaan ze maar lekker met de echte stofzuiger aan de slag (goedkoper en er gebeurt nog echt wat!!). Geen garantie op intacte woonkamer ben ik bang.
Maar werkt die kinderstofzuiger ook echt? Zo ja dan is het een prima cadeau