-verwijderd door moderator-
![]()
-verwijderd door moderator-
![]()
![]()
![]()
wat erg. Thanks.
Wat die vrouw heeft gedaan is niet oké maar ik vind dit dus ook niet oké om zo ver ik haar leven te gaan wroeten om zulke familiaire details naar buiten te brengen. Snap niet dat mensen hier van genieten
Vergeet niet een vleugje bohemian/ibiza stijl er overheen
Uiteraard beschikbaar bij Ibiza outdoor
Edit; oh je post ging over haar kledingstijl ![]()
Vooral welke naasten dit dan insturen. Zo bizar vind ik dat altijd.
Het zou mij echt verbazen als die straks hele dagen altaartjes staat te keramieken met een wei vol geiten en paarden. Vind haar daar iets te ‘nuchter’ voor
wat een mb verspilling
Echt handig ook met je twee peuters op de kinderboerderij zulke mouwen aanhebben hahahaha.
Ik heb een keer een hoorcollege gehad van hem en toen ging hij zijn dochter helemaal de hemel in prijzen
Het is me nooit eerder zo opgevallen maar jemig wat praat Willem met een bekakte r zeg
Mijn man riep verbaast vanuit de andere kant van de kamer waarom ik zolang naar een filmpje van Thierry Baudet aan het kijken was… was het Willem met de huismuts
Nou bekakt maar ook wel hier en daar plat toch? Beetje aparte combo
Haha ik vind dit zo intens als cadeau voor een 1 jarige drieling
. Ik vraag me dan af wat hiermee te doen, zo over straat ofzo? Ik ben gefascineerd en ik las dit bij iets soortgelijks:
De voor- en achterlichten zorgen ervoor dat deze elektrische kinderjeep van Willy’s te allen tijde zichtbaar is. Via de MP3 speler met Bluetooth functie kun je hun favoriete muziek afspelen via de telefoon. Een reservewiel wordt meegeleverd.
![]()
Wie zijn dit joh
Dit cadeau past verder wel heel goed bij de tuin
Ook echt een jeep alsof ze op oorlogspad gaan ofzo
Het is drielingmoeder Tatiana
Overigens een alleenstaande moeder van een drieling en daar heb ik wel echt respect voor poeh.
Wow mijn letterlijke hel
Maar dan wel in bijpassende tutu’s ![]()