is dat die Michels? Zoveel uren aan die boeken besteed.
Ik word altijd een beetje giftig van dit soort dingen. Oke we zijn allemaal mensen maar ze weet zelf hoe fijn het is als je werk gedeeld word op een groot platform. Heeft ze recent nog een hele post aan gewijd. Doe dat dan gewoon ook even terug.
Beter goed gejat dan slecht bedacht werd mij op de kunstacademie verteld
hij zette Yara ook in die boeken haha
Haha ja, maar is ook weer zo wat km dat op je insta te zetten als influencer ![]()
Echt heeel raar dat iemand als Yara deze fout maakt, ze draait al zo lang mee online. Heel jammer ook.
Oh wow! Dit had ik niet verwacht, wilde komen posten dat ik het juist zo’n mooi bericht van haar vond! Wist niet dat het gekopieerd was. Ik zag wel dat ze hem weer had weggehaald, ik dacht misschien vond ze de post toch te persoonlijk oid? Maar zag later dat de post weer terug was, blijkbaar met de reden om de caption aan te passen.
Ja ze had m blijkbaar even gearchiveerd en de caption aangepast. Wel goed dat ze alle kritische comments laat staan. Catxwillet heeft het in haar stories staan
Ja dat vind ik ook wel weer netjes!
Gek eigenlijk dat dit wordt gezien als netjes, terwijl het eigenlijk doodnormaal is. Uiteindelijk heeft ze het goede gedaan, maar haar eerste intentie was doen alsof het haar diepzinnige tekst was. Alleen pakte dat even anders uit.
Ja helemaal waar, heb je gelijk in. Ik ben zelf gewend dat influencers gewoon alle negatieve reacties verwijderen en doen alsof er niks aan de hand is. De lat lag blijkbaar laag😅.
De grote account die op haar gereageerd hebben, hebben ook reacties gekregen van de artiest zelf en haar collega’s, dus ze verdoezeld dat gedeelte in ieder geval niet.
Ja tuurlijk is dat ze t zo heeft gedaan super stom en dom, had ze nooit moeten doen. Maar neem aan dat we dat allemaal vinden. Ik heb denk ik nog nooit gezien dat iemand zoiets stoms doet en dan de kritische reacties niet verwijderd dus vind dat wel oké ofzo
Nou ik weet niet vind er eigenlijk helemaal nog steeds niets goeds aan. Ze neemt gewoon de hele opbouw en delen van de letterlijke tekst over tot in elk detail. Dat is toch niet geïnspireerd op? Dat is gewoon plagiaat, ook als je er een bron bij zet. Vind het echt zo schaamteloos.
Huh ja en slechts bij het laatste stukje zet ze aanhalingstekens? Je hele stuk is een citaat hoor
zou niet door de plagiaatcheck komen zo.
Nee haha precies. Snap ook echt niet waarom je dat zou doen. Post gewoon die foto en zeg erbij: ik las deze tekst/strip en het raakte me want ik herkende mezelf erin tot in elk detail. Hoe moeilijk is het.
Die broek en schoenen zijn zo bratz haha. Dat paarse gewaad had ze weg kunnen laten.
Ja dit. Ik vind dit zo jammer. Heb dit denk ik al wel 10 keer op dit forum gezegd maar 5-7 jaar geleden was / waren zij echt zulke andere types. En tuuuurlijk verandert een mens maar ik vind dit echt 180 ( 🫣) graden gedraaid
Elise is echt vooral in de laatste 2 jaren zo’n kopie van Romy Boomsma aan het worden. Nu ook met een huis buiten de stad met veel ruimte en straks vast ook ‘ diertjes ( let wel op de nadruk op dierTJES)’ en die inrichting en die kleuren op de muur. En dan ook die kledingstijl inderdaad.
Dus precies hetzelfde gebleven
Ik vind het niet zo eigenzinnig maar meer zo’n typisch hippie amsterdam fasjun.