Mommybloggerstopic #9

Nou ik weet niet vind er eigenlijk helemaal nog steeds niets goeds aan. Ze neemt gewoon de hele opbouw en delen van de letterlijke tekst over tot in elk detail. Dat is toch niet geïnspireerd op? Dat is gewoon plagiaat, ook als je er een bron bij zet. Vind het echt zo schaamteloos.

9 likes

Huh ja en slechts bij het laatste stukje zet ze aanhalingstekens? Je hele stuk is een citaat hoor :joy: zou niet door de plagiaatcheck komen zo.

15 likes

Nee haha precies. Snap ook echt niet waarom je dat zou doen. Post gewoon die foto en zeg erbij: ik las deze tekst/strip en het raakte me want ik herkende mezelf erin tot in elk detail. Hoe moeilijk is het.

3 likes

Effe serieus wat is DIT nou weer voor outfit? :joy::joy::joy:

37 likes

Die broek en schoenen zijn zo bratz haha. Dat paarse gewaad had ze weg kunnen laten.

24 likes

Ja dit. Ik vind dit zo jammer. Heb dit denk ik al wel 10 keer op dit forum gezegd maar 5-7 jaar geleden was / waren zij echt zulke andere types. En tuuuurlijk verandert een mens maar ik vind dit echt 180 ( 🫣) graden gedraaid

Elise is echt vooral in de laatste 2 jaren zo’n kopie van Romy Boomsma aan het worden. Nu ook met een huis buiten de stad met veel ruimte en straks vast ook ‘ diertjes ( let wel op de nadruk op dierTJES)’ en die inrichting en die kleuren op de muur. En dan ook die kledingstijl inderdaad.

13 likes

Dus precies hetzelfde gebleven

100 likes

Ik vind het niet zo eigenzinnig maar meer zo’n typisch hippie amsterdam fasjun.

21 likes

-verwijderd door moderator-

:eyes:

14 likes

:joy::joy::joy: wat erg. Thanks.

10 likes

Wat die vrouw heeft gedaan is niet oké maar ik vind dit dus ook niet oké om zo ver ik haar leven te gaan wroeten om zulke familiaire details naar buiten te brengen. Snap niet dat mensen hier van genieten

11 likes

Vergeet niet een vleugje bohemian/ibiza stijl er overheen

5 likes

Uiteraard beschikbaar bij Ibiza outdoor

Edit; oh je post ging over haar kledingstijl :joy:

7 likes

Vooral welke naasten dit dan insturen. Zo bizar vind ik dat altijd.

3 likes

Het zou mij echt verbazen als die straks hele dagen altaartjes staat te keramieken met een wei vol geiten en paarden. Vind haar daar iets te ‘nuchter’ voor

5 likes

wat een mb verspilling

3 likes

Echt handig ook met je twee peuters op de kinderboerderij zulke mouwen aanhebben hahahaha.

9 likes

Ik heb een keer een hoorcollege gehad van hem en toen ging hij zijn dochter helemaal de hemel in prijzen

2 likes

Het is me nooit eerder zo opgevallen maar jemig wat praat Willem met een bekakte r zeg

5 likes

Mijn man riep verbaast vanuit de andere kant van de kamer waarom ik zolang naar een filmpje van Thierry Baudet aan het kijken was… was het Willem met de huismuts

15 likes