Mommybloggerstopic #9

Oh hahaha, ben haar gaan volgen omdat ze hier een aantal keer genoemd is😅.

5 likes

En hoe

13 likes

Hahahaha

@Feline maar gefeliciteerd hoor met je bevalling

10 likes

Thanks!

4 likes

En Shifra verwacht ook een kindje zie ik net op Instagram! Ze legt ook uit waarom ze een tijdje afwezig was op social media.

8 likes

Nou dan heb ik het toch goed gedroomd :rofl:

4 likes

Inmiddels zelfs bijna 33k volgers dus het gaat goed met dr insta following maar blijkbaar niet dankzij dit forum :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

12 likes

Normaal vind ik mama lotje best leuk om te volgen maar de laatste tijd irriteer ik me mateloos aan haar. Nu ook weer die AD story’s en dan die AD zo verstoppen rechts boven in. Instagram heeft gewoon een betaalde merkpartner functie maar die zie ik zelden gebruikt worden 🫥

5 likes

Haha echt klaar met die influencers die dan ziek zijn (Sarah Rebecca, Jenny Alvares) en daar stories over maken en dan zo abrupt over gaan naar een eerder opgenomen samenwerking :joy:

Ik weet het en toch :smiling_face_with_tear:

13 likes

Waarom zijn die titels van die sponfotoboeken altijd zo random :joy:. Gewoon even snel de laatste 100 foto’s uit je galerij op een hoop gegooid. Ja zo gaat het wel snel natuurlijk.
Moet er niet aan denken om van elke scheet een fotoboek te hebben. Doe dan een vakantie ofzo.

Edit: oja duhhh van herfst naar zomer is gewoon een jaar natuurlijk. Ingewikkeld. Wel heel originele bewoording voor ‘jaarboek 2022’

Edit2: zou de vorige spon dan in de herfst geweest zijn, dat ze daar gestopt is met het vorige gratis boek? :joy:
Geen idee waarom dit me zo bezighoud.

16 likes

Ze is nog nooit zo ziek geweest, hoge koorts en huisartsenpost etc. En dan stories maken van je huilende gezicht? Ga lekker op bed liggen joh

9 likes

En ik stoor me dus helemaal de moeder aan die AD die ze zo goed weggemoffeld heeft rechts boven in :expressionless:

7 likes

En nu laat ze weer even zien hoe veel ze is afgevallen :sweat_smile::rofl:

2 likes

Je bedoelt een tikvlog? :nauseated_face:

10 likes

Zo lang wonen ze er toch nog niet? Ik heb soms het gevoel bij vloggers dat ze in een patroon zitten qua content: opgroeien, eerste huis, relatie, kind, kind, verhuizen, kind, verhuizen, kind, verhuizen etc. Iets anders maken, ze dan niet mee want het volwassen leven is nu eenmaal zo. Dus waar moet je anders content vandaan halen…

6 likes

Ik vind het ook wel apart want ze hebben toch pas nog van alles laten doen aan dat huis? Veranda laten bouwen, tuin helemaal anders (kunstgras😂) en de garage omgebouwd als kantoor. Je zou toch denken dat je dan wel de intentie hebt om er zelf nog een tijdje te blijven wonen.
Heb Kelly al een tijdje niet gevolgd maar zie dat zij qua content wel echt een andere weg is ingeslagen. Van mommyvlogger naar zweefteef met haar miracle morning routine en kaartjes trekken uit haar eigen kaartspel😅

7 likes

Ja ze gaat uit Brabant zegt ze.

2 likes

Lol ik denk dat je een stuk minder emotioneel gehecht raakt aan je huis als je 1) zowat alles gesponsord krijgt en niet veel zelf hoeft te doen en 2) dat in een nieuw huis weer krijgt.

12 likes

Ze hebben dat huis ook echt lelijk verbouwd vind ik persoonlijk, zeker die tuin en die veranda. Benieuwd wie interesse zal hebben om dit te kopen aan een wellicht stevige prijs?

2 likes