Ah die puntjes had ik even over het hoofd gezien, top. Ik heb het gerapporteerd. Voor degene die denkt waar gaat dit over: over een influencer/bn-er die haar kind naakt op stories deelt. Maar @Lula had een punt en ik wil niet pedo’s of andere weirdo’s die kant opsturen.
Kennen jullie Debbie / theletherfamily? Vind haar story over het aankomen tijdens de zwangerschap echt heel stom. Ook het ‘het moet er ook weer affff’.
Ik verbaasde me er ook wel over dat ze haar aangekomen kilo’s zoveel leek te vinden. En dan later posten ‘oh ik val nog mee met anderen vergeleken’.
Ken d’r niet, maar laat iedereen ff stoppen met druk op vrouwen te leggen om er tijdens en na een zwangerschap er topfit uit te zien… je moet vooral niet kunnen zien dat er ooit een kind in heeft gezeten.
Sommige mensen zijn zonder ‘er iets voor te doen’ meteen weer slank en sommige niet, beide oké.
Nou, ik kwam ook een random kleine mommy influencer tegen en die ‘zou normaal niet zo’n foto delen’ vanwege haar figuur.
Je ziet letterlijk niks? Ze is dun? Ze heeft een zwarte trui aan? Een kind over haar lijf hangen? Meid doe normaal.
En dan beetje lachen om vrouwen die 35 (!!!) Kilo aan zijn gekomen tijdens de zwangerschap
Echt zo’n afknapper die vrouw. Lekker in stand houden zwangere vrouwen belachelijk maken
Oh pff deze meid… Ik denk heeel veel over haar, maar tis de moeite niet. Heb haar ontvolgd want wat een drama altijd bij d’r.
Ik volg dr eigenlijk voor irritainment (ofzoiets hahah). Ze vond zichzelf al heeel wat toen ze 8000 volgers had. Sommige dingen die ze meemaakt zijn echt wel erg hoor maar ze kan zoo dramatisch doen. 2 weken na haar Covid besmetting noemde ze het al longcovid en wilde ze revalidatie. Ik vind dat zo respectloos richting mensen die dat echt (nodig) hebben. En ik denk dat ze heel graag een nieuwe auto gesponsord wilde van haar volgers, maar helaas. Misschien moet ik haar toch maar ontvolgen haha.
Als ik zulke types zie vraag ik me echt af waarom sommige mensen ‘influencer’ zijn. En er dus ook nog duizenden mensen zijn die dat interessant vinden om te volgen?
Ik had nog nooit van deze vrouw gehoord maar waarom is het zo belangrijk om in haar bio te vermelden waar ze 3,5 heeft gewoond? Zo random.
T is ook al vier jaar geleden dus totaal niet relevant verder ![]()
Barneveld is wel heel sad haha
Sowieso voelen mensen zich al influencer met 30 k volgers. Ik begrijp steeds minder goed waarom mensen in grote getale de meest random, oninteressante mensen volgen. Tegenwoordig hoef je echt niks meer te kunnen of je steentje bij te dragen aan de maatschappij, als je maar kan consumeren en dat in veelvoud deelt met de wereld dan hark je zieke bedragen binnen. Echt top!
Vanaf hoeveel volgers mag je jezelf influencer noemen van jou?
Vanaf wanneer ze willen. Alleen ik neem het niet zo snel meer serieus als iemand zichzelf zo noemt.
Hoeft ook niet. Als de volgers haar/hem maar serieus nemen.![]()
Precies. Geef alleen antwoord op een vraag en meer niet hoor. Niet iedereen hoeft onder de indruk te zijn van een bepaald aantal volgers en een vrij leeg beroep maar kennelijk zijn veel mensen dat wel ![]()
Ik denk dat mensen echt onderschatten hoeveel geld je al met 30k volgers kan verdienen
Mirthe is bevallen!
Geen idee wie dit is ![]()