Dat stukje over ziektes dat lijkt me nog erger. Want stel dat je ernstig ziek ben en dan nog eens denkt dat je dit zelf gemanifesteerd hebt. Ik heb op vlak van ernstige ziektes helaas al mijn deel gehad. Een schuldgevoel is het laatste wat ik erbij kan hebben.
Al die manifestatie crap vind ikzelf gevaarlijk. Want je gaat negatieve gedachten negeren en soms is het nodig om hierbij stil te staan, bijvoorbeeld bij verdriet. Ik vergeet nooit dat Kim Munnecom over de dood zei dat het helemaal oké is want je bent terug op de plek waarvan je komt met alleen maar liefde. Hoezo en mogen mensen nog rouwen eigenlijk?
Maarja het is blijkbaar big business en steeds meer van die mommybloggers lijken die weg in te slaan
Eens, vind manifesteren zo gevaarlijk. Geloven dat je alles in de hand hebt is imo het recept voor burn-out en depressies. Zwangerschap is precies iets waarbij het niet uitmaakt hoe hard je je best doet of hoe graag je wil, het lukt of niet.
Sorry maar je bent toch gewoon écht dom als je dat soort dingen uitkraamt. Wat een mega naïeve onzin. En je maakt jezelf “zO bIjZoNdEr” overkomen, wat een special snowflake gedachte ook.
Haha ja over poep praten gesproken, Elise die in haar vlog alles doet om hun nieuwe huis te verduurzamen. Letterlijk zegt dat het beter is voor het milieu etc. Maar maakt vervolgens letterlijk in datzelfde verhaal de opmerking dat airco’s zo fijn zijn omdat je dan als je in de winter thuis komt (in een ijskoud huis) van een vakantie uit een warm land, je even snel de airco op standje verwarmen kunt zetten omdat het hele huis verwarmen met de warmtepomp natuurlijk wel even duurt. Dus echt fijn een verwarm functie op de airco, hoef je na terugkomst van een milieu belastende vliegreis niet even in een koud huis te zitten wachten totdat het opwarmt maar kun je meteen warme lucht in je smoel blazen.
Vind het vooral zooo DOM en ignorant overkomen dat ze zichzelf niet eens lijkt te betrappen op deze giga tegenstrijdigheid. Niet wanneer ze het zegt, maar dus ook niet wanneer ze het edit (als ze dat zelf doet trouwens?).
ik kan echt niet met al deze emojis
geniet ervan lieverd
Ik vind dit ook zo bijzonder onder veel bloggers. Die lijken nog nooit van toeval of geluk gehoord te hebben. Denken dat wanneer bij hun 1 keer op een bepaalde manier iets gelukt is, dat dat voor iedereen geldt (als je het echt graag wilt natuurlijk).
Vanmorgen kwam ik een voormalig blogger/YouTuber, nu mominfluencer, tegen in het “wild”. Blijft gek. Dat je zoveeel weet van deze mensen en dat zij geen idee hebben dat je zoveel weet van ze.
Dat lijkt me zelf zo onprettig. Ook al kiezen ze er natuurlijk zelf voor.
Nee maar ik bedoel dat specifiek ik zoveel van ze weet. En bijvoorbeeld de 10 anderen in die ruimte niet. Dat je nooit weet wie er zoveel van je weet.
OnS wOnDeRtJE
Manifestatie werkt!
(Mits je geprivilegieerd, naïef en arrogant bent dan)
Anders kun je nog het STAP-budget aanvrsgen voor een cursus manifestatie van 999e
Omdat die mensen waarschijnlijk ook geen positieve gedachten hebben over zichzelf en het leven… Je hoort overigens wel verhalen van mensen die voorheen in de put zaten en nu een gelukkig leven leiden. Vanwege de shift in hun mindset. Maar dat is niet iets wat je in 1 dag doet met een magische spreuk of iets dergelijks. Of met leuke plaatjes boven je bed hangen haha. Maar positieve mensen trekken wel zeker meer positieve dingen aan in hun leven.
En sommige mensen hebben gewoon heel veel pech in het leven. Dan is het ook niet makkelijk om positieve gedachten te hebben. Plus, met positieve gedachten houd je pech (zoals overlijden, ziekte, etc) niet tegen…
Hmm deze kan ik niet goed handelen merk ik. Natuurlijk kan een positieve mindset helpen, maar op de vuilnisbelt in India kun je nog zo positief zijn, die trekken echt niet meer positiviteit aan dan? Die hebben het gewoon zwaar, ongeacht mindset. Als het zo zou werken zou iedereen super positief zijn toch? Want dan trek je meer positieve dingen aan en dat wil 90% van de mensheid wel lijkt me?
En hoe werkt dat als je je man en enige kind verliest oid? Ben je dan niet positief genoeg geweest of had je gewoon pech?
deze forummer verschijnt alleen hier als er drama te halen valt, let it go
? Omdat ik aangeef dat een positieve mindset wel zeker een invloed kan hebben op de wereld om je heen. Dit is inderdaad mijn manier van drama zoeken ja Koekoek. Lekker negatief blijven doen met z’n allen op dit forum.
Je bent niet verantwoordelijk voor de situatie waarin je bent geboren of voor bepaalde pech situaties waarin je terechtkomt. Ik geef alleen aan dat je met een positieve mindset een fijner leven kan leiden dan wanneer je leeft vanuit angst of woede. Meer in het nu leven en dankbaar zijn voor al het moois wat we wel in ons leven hebben, is voor geen enkel mens verkeerd.
Oh vet jammer dat dit forum niet bij je past. Volgende keer beter!
Een dag niet geklaagd is een dag niet geleefd hoor